We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Weet even niet meer wie het zei, die ging als haar oudste 6mnd was al voor een tweede.
    Niets mis eme hoor. Maar mijn zus da cht ook slim te zijn, want bij de oudste had het ook langer geduurt, ging ook vlot voor de tweede en omdat je 9maanden op en 9maanden af gaat (qua hormonen) was ze weer vlot zwanger;)

Tis maar dat je het weet :)

Hier alles goed, drukke zondag gehad. En nu al lagzaam aan aan hte inpakken voor de kerst...

Hier wat symptonen die ik ook had bij Dayenne:"
    Onstilbaar honger gevoel. Moe, en als ik frite ruik ga in onderhand over mijn nek.
    De 29e ga ik testen.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Spannend Verena! Ik duim voor je! :D

3. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Verana de 29ste is volgende week al/pas (net hoe je het wil bekijken natuurlijk :)

lizab ik snap dat je baalt meid. Het lijkt me echt verschrikkelijk om zo'n zere rug te moeten hebben.
    En wat betreft jullie huis, zo te lezen klinkt dat idd als een droomhuis. Is er geen mogelijkheid om eventueel nog aan te bouwen? Maar een eigen droomhuis bouwen is natuurlijk ook niet verkeerd :D .

Miss wat balen zeg dat je door je rug bent gegaan, beterschap.

Marjon wat lekker dat thijme spelenderwijs toch in zijn grote bed is gaan slapen. Ach ik moet ook eerst maar zien of ik gelijk zwanger mag raken en wie dan leeft wie dan zorgt, zeggen ze toch. En anders kan Ryan natuurlijk ook altijd nog in het ledikant blijven liggen en dat ik ergens een wieg vandaan tover waar de kleine dan in kan slapen.

In het ziekenhuis was alles gelukkig goed. Heb nog geen nieuw gips gekregen, omdat de arts bang was dat het bot misschien zou gaan verschuiven en het was netjes gezet. Dus heb er een nieuwe laag overheen gekregen (kerstgips erug leuk :) ) zodat het nu wel dicht zit, het was eerst namelijk een spalk. Volgende week woensdag weer terugkomen en dan krijg ik helemaal nieuw gips en dan mag ik gelukkig ook weer tillen en kan ik weer wat meer doen. Dus helaas nu nog een week mijn eigen behelpen.

4. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Isra: Nou ja meis, staat iig wel gezellig, dat kerstgips ;) .... Over het werk: Uiteindelijk zal het inderdaad wel meevallen denk ik, het is vooral die eerste keer weer er naartoe, denk dat dat best wel raar zal zijn. Gelukkig past m'n moeder op, dus ik weet dat m'n mannetje in hele goede handen is!

MissCo: Wij hebben precies dezelfde situatie als jij, eigenlijk net niet genoeg ruimte hier voor een gezinnetje van 4, maar sowieso zou het de eerste paar maanden prima moeten lukken. En wat je zegt, een zwangerschap duurt 40 weken, in die tijd kan je nog makkelijk op zoek naar wat anders! Jouw kerstdagen zitten ook goed volgepland, niet?! Nou ja, als het maar gezellig is ;) ....

Lisa: Jeetje meis, die hernia klinkt niet best :( , sterkte ermee! Hoe wat 't bij de neuroloog?

Verena: Ik was diegene die ervoor wilt gaan als de kleine 6 mnd is! Nou ja, je verhaal geeft de burger alvast weer moed! Ik zou het zooooo geweldig en mooi vinden als het ons nog een keer gegeven is om weer zwanger te raken en nog zo'n gezond, mooi, levend wonder in ons armen te sluiten! Het blijft altijd weer spannend! Ik zal ook voor jou duimen de 29ste!

5. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Isra, kerstgips. Klinkt erg vrolijk! :) Beterschap iig

Verena, Spannend joh! Ik hoop voor je dat er een positieve test komt.

MissCo, een tijdje bij jullie op de kamer moet prima kunnen toch! En idd, als je zwanger bent, heb je nog niet meteen de extra ruimte nodig.

Arboarts was wel prima. Hij ging bijna weg, en was niet zo gemotiveerd meer. Ik had keurig alles opgeschreven ( namen van manueel, dokter, neuroloog, medicijnen) maar hij vroeg nergens naar. Ik moest 5 januari maar weer eens proberen te werken en dan langzaam aan. :) Dat was echt natte vinger werk. hahaha. Mijn manager was er ook niet erg blij mee.

Neuroloog was wel prima. Ik mocht de MRI zien, en daar zag je idd een zwarte tussenwervelschijf met een uitstulping terwijl de andere wit waren. zwart geeft aan dat er weinig water in zit. Over een jaar of 10/15 is dit bij alle het geval. Iig mag ik nog 2 keer naar de manueel therapeut en daarna mensendieck. Op de lange termijn zou dat echt moeten helpen. Hoef pas weer terug naar de neuroloog als ik ook weer last van mijn been krijg.
    En ik mag binnenkort ook weer beginnen met werken. (we houden in overleg met hem dus ook 5 jan. aan) half uur zitten en dan 5/10 minuutjes wat anders. En aangezien ik voor mijn werk heel veel in de auto zit, moet ik achter een aangepaste stoel aan. :) Ben benieuwd hoe mijn werkgever daar tegenaan kijkt. Volgens mij kosten die krengen echt de wereld.

Nou, sorry voor het lange verhaal hoor! Ben wel blij dat ik het even neer heb gezet.

Fijne avond allemaal!

6. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Dag dames,

Heb inmiddels al uitgebreid rondgekeken op de site hier, maar kon niet echt iets vinden waar ik nou tussen hoor. We gaan voor 2009 maar wanneer zijn we nog niet helemaal uit. Nou ja, ik wel natuurlijk, maar vriend lief speelt het graag op safe en wil eerst nog wat dingen geregeld zien voor de grote stap. Anyway, ik zag op jullie lijstje ook nog 2 dames staan zonder datum, dus hoop dat er nog een plekje vrij is?

Groetjes,

Vriesje

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen dames!

Joli, je denkt er dus net zo over als wij :D
    Tygho heeft vanaf nacht 2 (de1e was int ziekenhuis) meteen op zn eigen kamertje geslapen, vond ik echt heel fijn.
    Maar vinden we niet optijd een andere woning dan is dat ook geen probleem.

Lizab, dus je hebt lekker vakantie :D hopen dat je werkgever er niet een al te groot punt van maakt, maargoed je moet toch wat he...

Vriesje, Welkom bij de club! Ik zal je meteen even toevoegen.

8. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen Dames,

Ik ben ook weer in de wereld van de niet zieke mensen. Pfffffff. Heb me toch even de buikgriep gehad en daarna hoofdpijn. Moest me dus ziek melden. En mijn ouders gebeld voor onze dochter. Heb dan ook gisteren de hele dag liggen slapen en afgelopen nacht ook :-s
    Gelukkig gaat het nu wel weer.

@ Isra: Gaaf kerstgips. Maare wat mag ik me daar bij voorstellen?

@Amaryllis: Succes met verhuizen . Pff ben blij dat wij voorlopig gesetteld zijn.

@oOMissCOo: Beterschap met je rug.

@lizab: Lekker zeg zo'n Arboarts. Wat moet je daar nu weer mee. Hopelijk blijft de pijn in je been weg.

@verena87: Spannend die symptonen. Ik duim voor jullie een roze begin van 2009 .

Wij werken alle twee met de kerst. Mijn man/vriend zijn familie woont in het westen dus das geen optie . De tweede kerstdag vieren wij het met mijn familie en mijn schoonouders komen hier de derde kerstdag naar toe.
    Oud en nieuw vieren wij met vrienden en nieuwjaardsdag gaan wij richting het westen.

Groetjes Lin

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    WE GAAN ERVOOR IN 2009!!

15 wannabe 2009 mama's!

Januari
    MamaVanBas - Ronde 1
    Danna - Ronde 1
    Puck1234 - Ronde ?
    Kanjer - MMM
    Lin71 - Ronde 1
    Roeltje - Ronde ?
    Wendy30380 - Ronde 1

Februari
    oOMissCOo - Ronde 1 (geen anticonceptie!)
    Rosa84 - Ronde 1

Maart
    Isra - Ronde 1
    Verena87 - Ronde 1
    Amaryllis - Ronde 1

April
    Ilar - Ronde 1
    Joli - Ronde 1

Weten nog niet zeker wanneer:
    Lizab, Vriesje,

Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote.
    Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt.
    Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan!
    Lukt dit niet, Pb dan even de gegevens naar oOMissCOo

-----------------------------------------------------------------------------------

Vriesje, je staat erbij!

10. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Vriesje welkom!

Bahbah, griep hebben wij hier vorige maand ook heel erg gehad.

Ik ga er neit vanuit dat het raak is hoor, ik ben nog aan d epil, ja ik ben vorige mand ziek geweest maar we hebebn vorige maand ook maar heeeeeel weinig(voor onze doen) geklust (als ik het al zo mag noemen

Er is gependeld voor dec 2008 meisje, en posi test in jan 2009
    Er is ook gependeld voor feb 2009, meisje, en dat werd geboren in november 2009

Maar weeeer een meisje :) lijkt me wel leuk hoor, hoef ik ook niet veel nieuw spul te kopen :)
    Maar een jongetje lijkt me ook wel leuk

Er kwamen nog meer kindjes uit de pendel, ene wist ze zeker de andere waren wazig... Dus dat vind ik wel vreemd..

Een derde kindje lijkt mij wel leuk, alleen mijn vriend niet zo :) die vind 2 kindjes genoeg

Ik ga binnenkort toch maar eens proberen alle namen te onthouden hoor, want dit is maar niets :(

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Fijn dat je je weer beter voelt Lin.
    Het schijnt echt rond te gaan he :(
    Hopelijk word het ons hier bespaart...

Nou mijn kleine man is weer een sprongetje aant maken geloof ik :(
    De laatste paar nachten wordtie steeds weer wakker.
    Soms tegen 5en en dan laat ik hem bij ons in bed slapen tot de wekker gaat.
    MAar vanacht al om 1 uur :confused:
    Gelukkig is hij in mijn armen zo vast in slaap gevallen dat ik em zo weer weg kon leggen tegen half 2.

Tygho is namelijk heeeeeel gevoelig voor sprongetjes.
    Bij het sprongetje rond de 24 weken, was het helemaal drama :(
    Hij heeft van week 23 tot week 31 volgehouden om 4-5x per nacht de boel bij elkaar te schreeuwen.
    Maar in vergelijking met dat, kan de rest alleen nog maar meevallen he.

Ook heb ik zn 5e doorkomende tandje gespot!
    Daar zal hij ook wel last van hebben.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahaha verena... goed leren dus ;)
    Ben benieuwd, wat het gaat worden deze maand meid!

Ik ben sinds gisteravond heel erg gaan twijfelen...
    Kan niet uitleggen waarom :(
    Maar we hebben besloten, dat we nu voorzichtiger gaan doen en als ik half januari gewoon ongesteld word, dan slik ik de pil nog tot april, en dan gaan we dan rustig aan voor een 2e.
    Mijn vriend snapt weinig meer van me, wel niet wel niet wel niet.
    Maar hij zegt wel, jij moet het kindje weer dragen, als jij er toch nog niet aan toebent, dan wachten we nog.
    De schat :D

13. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    dank julllie wel dames!
    Ik zag dat jullie bijna allemaal al mama zijn. Of toch nog iemand die ook voor de eerste gaat?

14. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Verena: Haha! Die namen, tjsa....die moeten bij mij ook nog ff in m'n geheugen gegrift worden hoor :D !

MissCo: Meis, als je twijfelt, gewoon nog ff niet doen. Lief dat je vriend de keuze helemaal bij jou laat, doe je lekker met mij mee en ga je gewoon voor april :) ....

Lin: Fijn dat je weer bent opgeknapt! Lijkt me toch niet leuk om met de feestdagen ziek te moeten zijn :( ....

Vriesje: Leuk dat je ook mee komt kletsen hier!

Jeetje meiden, ik kan nou niet zeggen dat ik dit jaar een kerstgevoel heb hoor :rolleyes: , ben nog zo enorm druk met het ontdekken van de wereld die 'mama' heet.... Het is dat de kerstboom staat en dat er kaartjes in de bus vallen, maar anders :( .... Ik was eigenlijk van plan om morgen een paar boodschapjes te gaan doen, totdat ik me inene bedacht dat het morgen natuurlijk dé dag voor kerst is, megadruk dus! Nou ja, ben toch alle dagen de hort op, dus denk dat ik die boodschappen maar lekker laat zitten tot zaterdag :) , ga morgen denk ik samen met Quinten maar even langs de Prénatal om de Baby Doos op te halen en weer ff lekker ongegeneerd rond te neuzen zónder manlief, maar mét pinpas :D !

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Haha Joli dat is idd beter, man thuis laten maar zijn pinpas zeker niet vergeten hihi. Ik ben nu ik een kleintje heb juist meer met kerst bezig, vind het zo gezellig om het als gezinnetje te vieren. Enne meiden volgend jaar kerst haha loop wel erg op de feiten vooruit, zijn we hopelijk allemaal mama met de kerst.

Welkom vriesje, er zijn ook nog niet mama's in ons midden hoor.

Miss wij willen in maart ook voor een 2de gaan, maar ook meer stoppen met de pil en we zien het wel (zeggen we nu :) ) We willen niet op de kalender gaan klussen, om het zo maar te zeggen. Maar goed wat ik al zei "dat roepen we nu".

Verana ik zou graag 5 kindjes willen :confused: , maar vriendlief wil er niet meer dan 3. Hoop stiekem dar die 3de dan een 2ling wordt hihi.

Lin heb mijn kerstgips even op de foto gezet, dus dat zal ik zo even spammen :D

Lizab een vriend van mij heeft ook een hernia gehad en die heeft zich laten opereren in Duitsland en de pijn was na de opratie zoveel minder en na een tijdje zelfs pijnloos. Misschien is googlen......

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Mijn mooie kerstgips.

17. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Isra: Je kerstgips: GEWELDIG :D

Begrijp me trouwens niet verkeerd hoor, I loooooove christmas!

Had ook heel graag meteen dat warme gevoel gehad van met m'n gezinnetje samen onze eerste kerstdagen vieren, maar ik ben nog zó bezig met andere dingen! De verandering is zo immens, ik heb mezelf geen tijd gegund om bezig te zijn met de kerst :confused: ! Ik ben de hele dag bezig met verliefd zijn op Quinten, zorgen voor Quinten, genieten van Quinten..... Het is echt Quinten voor, Quinten na en verder niks, haha! Lekker hoor! Nou ja, volgend jaar zal ik ervoor zorgen dat ik de dagen voor kerst weer een stuk bewuster meemaak dan dit jaar, haha!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Isra, prachtig gips!
    Erg kunstig :D

En Joli, geniet maar gewoon lekker van je gezinnetje nu! dat is belangrijker dan kerst ;)

Slaap lekker dames!

19. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    @Isra: Gaaf je gips echt kerst !

@Verena : Ik heb twee vensters open en zo reageer ik nu op de berichtjes. Handig en zo kom je wel in de namen.

@Miss : Klopt het heerst ook enorm en ik heb het ook via mijn werk gekregen.

@Vriesje : Welkom !

@Joli : Heerlijk naar Prenatal. Ik wil ook maar moet er dan een half uur voor rijden. Heb met manlief al afgesproken dat wij 2 januari even in Aalsmeer gaan, zijn we toch daar in de buurt. Met PINPAS ! :-D

@ Iedereen alvast hele gezellige kerstdage toegewenst en voor wie de klusdagen voor de deur staan. Doe je best ! ( incl. wij ;) )

Groetjes Lin

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen dames!

Hier eenniet zo beste nacht gehad... Tygho heeft zo;n beetje de hele nacht bij ons in bed gelegen, en maar schreeuwen...
    Zo zielig, en nu behalve het sprongetje en het tandje trektie zich ook overal aan op, maar heeft nog niet door dat hij zn handen nog nodig heeft om te staan, en dan kukeltie om.
    Weer huilen geblazen dus :( en dat moet ook snachts verwerkt worden he, hopelijk gaat het verder met de kerstdagen wel goed met het door de war gegooide dagritme.

HElaas heb ik nog steeds fikse pijn in mn rug, maar dat word dus ook niet beter als je nachten lang met een baby in je armen, in de meest ongemakkelijke houding ligt te slapen ;)

Deel Deze Pagina