Jemig Isra, dat zal wel weer even schrikken zijn voor jullie zeg! Dikke knuffel! Laat je ons weten als je naar de kinderarts bent geweest? Joan: jij ook al weer 16 weken...gaat echt hard! Balen dat je wat kwaaltjes hebt... Ik heb net even de gyn gebeld. Heb nl al 2 nachten flinke buikkrampen gehad. Geen bloedverlies gelukkig. Ze kunnen niets voor me doen en moet gewoon tot de volg afspraak wachten. Denk dat ik ook gewoon even wat gas terug moet nemen. Druk weekend gehad, maandag gewerkt en gesport en gister ook weer gesport. Ga nu dus even languit op de bank liggen...
Wendy naar de bank schiet op anders sturen we Cynnie op je af !!!!!! Doe maar rustig aan, ik duim voor je dat het groei krampen zijn !!!!!
Wen: Ook stom je zou denken dat je bij iedere twijfel gelijk geholpen moet worden! Maar jah ik denk indd dat je teveel hooi op je vork heb genomen......gelukkig geen bloed! Bel je mannetje en vraag om een tukkie-time (massage)
meiden bedankt voor jullie lieve woorden dat doet me echt goed. Ik ben ook erg blij dat de HA gelijk maatregelen heeft genomen en het niet nog langer wil aankijken. Cynnie volgende week woensdag kunnen we terecht bij de kinderarts. En een BHS is een Breath Holding Spell. Dit houdt in dat als hij erg boos wordt en/of verdrietig wordt vergeet adem te halen waardoor hij stuiptrekking krijgt, zijn oogjes wegdraaien en blauwe lipjes krijgt. Uiteindelijk raakt hij bewusteloos en op het moment dat zijn hersenen geen zuurstof meer krijgen geven die hem een seintje dat hij weer moet gaan ademen. Erg heftig! Hij zou hier nooit in kunnen blijven en komt er altijd uit. De 1ste keer zijn we ons rot geschrokken en dachten we eerlijk waar dat hij dood ging. We hebben toen 112 gebeld en de ambulance is toen gekomen. Die man van de ambulandce heeft mij toen verteld dat het een BHS was, wat Ryan gehad had. Wendy uiteraard laat ik jullie weten hoe het woensdag afloopt. Enne meis doe jij rustig aan! Je lichaam geeft echt aan als je te veel hooi op je vork neemt hoor! Cynnie en Wendy konden jullie elkaar al voor die vrijgezellendag, of hebben jullie elkaar (beter) leren kennen op de vrijgezellendag!
Isra, jeetje wat vervelend zeg meid! Arme Ryan....ik hoop voor je dat ze hem snel kunnen helpen want zo vaak kan toch niet goed zijn! Wendy lekker rustig aan doen meid ik hoop dat het dan beter gaat! Lin, spannend hoor bij jou ik hoop dat het raak is! Er vroeg iemand of het een goed idee is om een clubje te maken voor de zwangeren, vind ik op zich prima maar ik vind het ook wel leuk als ze hier gewoon blijven kletsen, anders wordt het zo stil! Ik heb in ieder geval geen enkel probleem met praten tussen de zwangeren onderling hier, gezellig juist! Maar aan de andere kant zijn die maandtopics inderdaad veel te groot, daarom vind ik dit topic zo leuk dan ken je tenminste iedereen!!
Rosa natuurlijk blijven we hier mee kletsen !! Maar bij de maandtopics zitten zoveel meiden. Heb geen zin om iedere keer 20 pagina`s terug te lezen. En zo weet je nooit wie wie is. Ik zit nu op het forum van babyboom bij de december mama`s. Lekker klein. Vond het forum hier echt te groot om gezellig te kunnen kletsen.
Goedemorgen Meiden! Isra: Gelukkig dat je zo snel terecht kunt met Ryan. Hoe gaat het nu met hem? Thx voor de uitleg lijkt mij ook schikken als dat gebeurd vooral omdat je niet weet wat het was toen. Wendy en ik kennen elkaar van onze vrienden die zijn namelijk al heel lang vrienden. Dus we zien elkaar op game avonden, verjaardagen de traditionele gourmet avond tussen kerst en oud en nieuw, Weekendje Centerparcs, of gewoon op visite. Daarnaast zijn we ook wel eens gaan shoppen. Onze vriendjes noemen ons zusjes hihi... en afgelopen weekend hebben we zelfs in 1 bedje (1.20 breed) "geslapen"!! En ook gewoon hier blijven komen indd anders word het wel een beetje saaiig!
Ja daar heb je groot gelijk in hoor, ik heb wel eens geprobeerd om mee te kletsen met een NOD topic, nou dat is hetzelfde verhaal. Veel te groot, je bent de hele dag aan het bijlezen en dan heb je nog geen idee wat er bij wie aan de hand is
Heeeey goeiemorgen allemaal! Hier eindelijk een heerlijk nachie gehad. Geen buikkrampen en Sem heeft ook eindelijk weer goed doorgeslapen Moeders voor Moeders komt zo...laat toch maar weer even een testje doen. Och..wat is die onzekerheid toch heerlijk...NOT! Laat het ook maar heeeel snel dinsdag zijn. Ik blijf hier trouwens gewoon meekletsen hoor...heb me aangemeld bij de decembermama's, maar daar hebben ze in 3 weken al net zoveel pagina's als dit topic nu heeft of zelfs nog meer! Niets voor mij dus.... Oh MvM staat voor de deur....tot straks! xxx
Goedemorgen Dames, Ook ik heb een paar keer een poging gedaan om op het NOD te kletsen maar helaas dat gaat daar zo snel. Mijn voorkeur gaat uit naar deze toch wel een stuk rustiger en waar iedereen elkaar ondertussen een beetje kent. Enne zwanger of niet 2009 is nog niet afgelopen. ( Nog niet eens op de helft ). Vanmorgen toch maar even naar de dokter geweest en de pijn in mijn buik die ik heb schijnt een ovulatie pijn te zijn. De enige oplossing is de pil tja en dat doen we dus niet. Lekker dat je een goede nacht hebt gehad Wendy. Hoe is het met jou en Ryan Isra? Leuk dat jullie zo goed met elkaar kunnen Cynnie en Wendy. Nu nog samen zwanger en dan is het helemaal super .......... Ik ga zo aan het werk ( om 14:00 uur ) Anouk zo naar de gastouders brengen dan kan ze daar in bed. Prettige dag en tot .......... Linda x
hi, Het houdt nog niet over met Ryan. Vanmorgen om 05.30 hoorde ik hem huilen, dus ging ik op zijn kamertje kijken, zat alles onder de poep. Hij had ontzettende diarree gehad mijn kleine moppie. Dus vanochtend om 05.45 zat hij al in bad. En om 06.15 schoongewassen aan een fles melk. Normaal ben ik er geen voorstander van om hem zo vroeg al zijn fles te geven, maar hij verliest nu zoveel vocht dat ik het juist nu heel belangrijk vind dat hij voldoende drinkt, ook als is dat al om 06.15 Leuk Cynnie en Wendy dat jullie elkaar via gezamelijke vrienden kennen en dat daardoor ook weer een vriendschap ontstaan is. En nu zulke geheimen met elkaar te kunnen delen is natuurlijk wel heel bijzonder. Ik vind het juist hier ook zo gezellig. Je kent inmiddels iedereen een beetje en niet zo mega mega druk. Ik moet wel zeggen dat ik bij mijn vorige zwangerschap wel in het maandtopic heb meegekletst en eind van de rit waren er toch wel heel veel afgevallen hoor. En nu kletsen we gezellig verder bij de april mama's en dat is ook wel heel leuk en gezellig. Ik zit me nu te bedenken dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad (uitgaande van een cyclus van 28 dagen, vorige maand was hij 26 dagen), maar door alle omstandigheden bedenk ik het me nu pas. Wendy hoe was MvM. Heb ik vorige keer ook aan meegedaan, maar dat is niks voor mij. Ik ben niet zo consequent daar in LIn wat vervelend zeg die ovulatiepijn. Succes!
Heb ik net een heel verhaal getypt...druk ik op het kruisje grrrr! Zit me nu weer druk te maken dat op de test van MvM het ene streepje een stuk lichter is dan de andere..ik maak mezelf echt helemaal gek! Maar goed...heb vorige keer ook meegedaan dus ze had niet veel nieuws te vertellen. Moest nu wel een vragenlijst invullen, was vorige keer nog niet (is ook al weer 3 1/2 jr geleden!). Als je een hernia of bloedtransfusie hebt gehad, dan mag je niet meedoen met MvM. Raar he...ze heeft wel uitgelegd waarom, maar dat weet ik niet meer Isra: ben ook niet zo consequent, maar denk maar zo: alle beetjes helpen! Joh, het houdt echt niet over met jullie arme manneke. Kan me voorstellen dat je niet echt met je cyclus bezig bent nu! Lin: balen zeg die buikpijn! Miss voortekenen van een zwangerschap? Wanneer kan je testen? Vanaaf een tupperware party..iemand zin om te komen? Heb me weer laten verleiden om zo'n party te houden...laatste keer gelijk
Getsie Isra, balen zeg dat Ryan nog steeds niet fit is. Ik kan me voorstellen dat je nu zoiets hebt van wat erin zit zit er maar in, zeker vocht is nu belangrijk. Misschien zou je hem ook ORS kunnen geven. Hee Wendy die onzekerheid. Grrr was het maar dinsdag voor je. Nee die buikpijn heb ik eigelijk sinds ik gestopt ben met de pil. En zo heb ik het steeds voor me uit geschoven. Maar op een of andere manier zat het me niet lekker meer. Vandaar even een bezoekje aan de huisarts om te kijken hoe of het kan komen. Ik heb geen idee wanneer ik kan testen maar uiterlijk 5 mei test ik. Weet niet meer wat mijn cyclus is. Moet ik 20 dagen aan houden, 24 dagen of wel 28 dagen. Mocht ik 5 mei nog geen duivels hebben gezien dan zal ik eens testen.
Wendy ik zit echt al maanden te wachten tot er iemand een tupperware party geeft lekker mutserig he maar ik vind die bakjes altijd super handig en levenslange garantie. Helaas kan ik vanavond niet, anders had ik serieus overwogen om te komen, mits je natuurlijk niet te ver woont Lin ben toevallig vanochtend begonnen met ORS en hij heeft zijn hele flesje gelukkig op, nu ook ook nog hopen dat het binnen blijft. Wat zit een vrouwe lichaam toch raar in elkaar he met zo'n cyclus. De ene keer zoveel dagen de andere keer weer zoveel. Of net zoals Rosa 85 dagen. En dan ook nog al die ongi/ovu pijntjes die we moeten meemaken. Waarom kan dit niet gewoon optijd en pijnloos!
Hey meiden, Nou ik ben net bij de HA geweest en ben niet zo happy ik heb toch last van mijn bekken en moet naar de fysiotherapeut. Maar het ergste is dat de HA denkt dat het door het autorijden komt, ik werk 3 dagen en ga dan met de auto, in de ochtend en middagspits doe ik er soms bijna een uur over! Ze zei vroeger hadden we gezegd dat je helemaal niets meer mocht doen, gelukkig zeggen ze dat nu dan niet meer. Haar advies was wel om zo min mogelijk auto te rijden (max 2x in de week een langs stuk) en het verder rustig aan te doen. Elke keer dat mijn lichaam een pijnsignaal afgeeft moet ik een stapje terug doen.. Maar met de bus naar mijn werk is echt geen optie, dan doe ik er zo lang over en moet ook nog een stuk lopen, wat ook niet echt prettig is... Maandagmiddag moet ik naar de fysio, ik ben benieuwd wat hij zegt.. Gelukkig heb ik nu weekend en hoef ik volgende week maar 2 dagen te werken en ben dan een weekje vrij... tinkerbel; ik duim voor je dat het raak is!! Zou wel heel leuk zijn.. Lin; dat is toch niet stom dat je dat denkt?? Ik denk dat bijna iedereen dat wel zou hebben na een mk dat je toch nog even er aan denkt hoever je anders geweest zou zijn... Hoe gaat het nu met jou en je man? Ik las eerder dat hij het moeilijk vond om met jou verdriet om te gaan.. Vervelend zeg die ovulatiepijn!! Werkse vanavond.. Isra; wat vervelend dat Ryan weer een BHS aanval heeft gehad, en wat een vervelend nieuws, maar wel fijn dat de HA je gelijk doorstuurt! Hoe gaat het nu met hem?? Knuffel voor Ryan.. Ik vind het idee van het zwangere clubje ook leuk, maar ik blijf dan ook hier kletsen (net als de rest volgens mij )... Ik heb me wel aangemeld bij de oktober 2009 mama's maar dat is echt niet bij te houden!! Elke dag zoveel pagina's terug lezen en idd dan weet je eigenlijk nog niet wat er aan de hand is en met wie.. Ik heb toen ik net op het forum zat me ook aangemeld bij een NOD topic, zo wat ging dat snel zeg was blij dat ik toen dit topic tegen kwam!! hihih Wendy; laat je niet gek maken hoor door die test van MvM!! Wanneer mag je voor een echo?? Ik heb ook mee gedaan aan MvM,maar of ik een volgende keer weer mee zou doen weet ik niet hoor. Ik vergat het steeds en ik moest de flessen naar een ander dorp brengen, ze komen de flessen hier niet ophalen.. Beetje omslachtig was het.. Liefs Joan
Joan: balen zeg! Luister maar goed naar je lichaam, anders kan je dalijk niet meer voor of achteruit. Hopelijk helpt fysio goed voor je...Zie trouwens net dat je helemaal niet zo gek ver van mij af woont Hier komen ze de flessen wel ophalen, maar heb ervoor gekozen om de flessen zelf weg te brengen. Is hier in het dorp dus is een kleine moeite. Vind het niet zo leuk als mensen nu al weten dat ik zwanger ben, vandaar! Zullen we dan maar een zwangerclubje gaan oprichten? Isra: ben absoluut geen tupper-fan, maar vind de diepvriesbakjes en bewaarbakjes toch wel erg goed. Je betaalt er wel voor, maar ze gaan echt heel lang mee. Kijken of ik vanavond nog wat ga kopen Ga even de laatste dingetjes opruimen voordat de meute huisvrouwen komen...
hi meiden, Ik zou vanavond eigenlijk gaan golfen maar omdat mijn kleine mannetje ziek is en Ray een nachtje van huis is heb ik besloten om thuis te blijven. Ik ga dan toch niet met een gerust hart weg, ondanks ik weet dat mijn ouders het natuurlijk ook kunnen (ik ben tenslotte ook groot geworden ) Maar er is niks fijner dat wanneer je wakker wordt je mama boven het bedje staat en niet opa en/of oma. De wasmachine draait op dit moment overuren. Ik heb 3 slaapzakken en ik heb ze vandaag alle 3 al een keer gewassen en net weer 1 onder gespuugd en die andere zijn nog niet droog, dus nu zonder slaapzakje naar bed. Jeetje Joan wat vervelend zeg voor je dat je zo'n last van je bekken hebt en je moet nog zo'n tijd. Ik hoop niet voor je dat het van het autorijden is, is er misschien een mogelijkheid om je werk vanuit huis te doen? Succes en sterkte. Wendy ja die bewaarbakjes vind ik ook super. Je kan ze ook voor alles gebruiken, maar dat zal dat mens vanavond ook wel vertellen inclusief alle demonstraties . Veel plezier!
Wendy; wat grappig waar woon jij dan?? Ik vond het jammer dat ze die optie hier niet hadden. Eerst dacht ik ik vind het wel fijn dat ik de flessen moet wegbrengen, maar het was toch lastig. Moest er ook echt voor om rijden! Ik ben ook geen tupper fan, maar idd wat je zegt de bakjes zijn ideaal en het fijne is toch ook dat je er levenslang garantie op hebt! Veel plezier nog met de meute huisvrouwen!! Volgens mij vind iedereen het wel leuk het zwangerclubje uit dit topic! Dus laten we idd het maar gaan oprichten... Jeetje zeg Isra wat vervelend dat je mannetje zo ziek is!! Begrijpelijk dat je dan thuis blijft. Ook al kunnen opa/oma ook goed zorgen, je eigen mama thuis is toch het fijnste als je ziek bent!! Sterkte vanavond en vannacht! Hoop dat hij snel weer is opgeknapt, dikke knuffel voor hem!! Ik hoop ook echt niet dat het door het autorijden komt, dan kan ik straks negens meer heen!! Ik zou 1 dag in de week thuis kunnen werken, maar dan moet ik wel de cliënten die ik begeleid blijven bezoeken, anders heb ik niets meer om uit te werken. Ik wacht even af wat de fysio maandag zegt en dan bel ik gelijk de bedrijfsarts om een afspraak te maken en het te bespreken.. Ik ga nog even op de bank hangen en dan lekker slapen!! Fijne avond nog... Liefs Joan
Joan wat vervelend dat het toch je bekken is!! Ik hoop dat ze je kunnen helpen bij de fysio e.d. want nu al stoppen of een stuk minder gaan werken lijkt me ook niks! Isra hoe gaat het vanochtend met Ryan? Al een beetje beter? Snap goed dat je thuis gebleven bent hoor! Arm mannetje...ik hoop echt dat hij nou snel eens opknapt! Wendy was de tupperwareavond gezellig? Ik heb er verder niet zoveel van in huis maar het is wel goed spul. Ik wil eigenlijk altijd die cake-bak nog eens hebben. Hier alles goed, ik heb wel besloten dat ik even ga stoppen met temperaturen, schiet er toch niks mee op! Ik ga me eerst eens bezighouden met onze vakantie over drie weken en daarna zien we wel weer verder!
Isra: Wat vervelend van Ryan zeg hij moet zeker genoeg drinken als je zo veel vocht kwijt raakt anders krijgt hij dadelijk uitdrogingverschijnselen word je ook niet blij van. Maar ik hoop dat hij een beetje opknapt en alles goed is bij de Kinderarts! En wendy nog wat gekocht? Ik zat me al af te vragen hoe je dat doet met die potten van MvM wendy anders weet iedereen in no time dat je zwanger bent. Joan: sterkte bij de fysio maandag ik hoop dat ze je kunnen helpen. Morgen heb ik als het goed is me EI dus we zijn druk aan het klussen miss ben ik daarom zo gaar pfffff lijkt wel of ik nergens meer tegen kan ik kan. Ik heb vanacht zo diep geslapen dat ik vanmorgen niet eens de wekker hoorde!! En ik moest echt me bed zowat uitgeschopt worden echt totaal geen energie! vanavond maar op tijd naar me bedje en lekker uitslapen!