*Schaam, schaam* Ben hier al heel lang niet geweest, al meer dan een maand niet! Heb dan ook wel een druk maandje achter de rug. Naast alle trouwvoorbereidingen hebben we een paar weken geleden ook een huis gekocht, dus daar moe(s)ten we ook super veel voor regelen. Ik zal proberen om weer wat vaker langs te komen. Ik heb ook lang niet alles terug gelezen, zag wel een paar nieuwe namen voorbij komen en zie dat er een paar zwanger zijn, super!!! Linda en Wendy, gefeliciteerd en hopelijk hebben jullie een goede zwangerschap! Chelleke, ik lees dat je zoontje vandaag jarig is, gefeliciteerd!!! Lekker dat jullie in de tuin konden zitten, hier was het de hele dag prutweer. Nou, fijne avond allemaal!
Chelleke fijn zeg dat jullie zo`n leuke dag hebben gehad. Is ie erg verwend ? Jullie hadden geluk dan met het weer. Hier heeft het bijna de hele dag geregent
Dank je wel kiwietje Ja we mogen inderdaad niet klagen wbt het weer linda, hele dag droog geweest Damian is inderdaad goed zat verwend. Binnekort komen er foto's online.
Toen met mijn termijn echo was ik inderdaad iets verder dan ik dacht. Want ik had toen gelezen dat zodra je posi test je dan 4 weken zwanger bent, en het was toen ook maar een super licht streepje. Dus ben toen gaan tellen vanaf 4 weken, bleek bij de termijn dat ik al iets verder zwanger was. Was hoe dan ook lastig toen uitrekenen, aangezien mijn cyclus maar gewoon wat deed Ziet er naar uit dat het nu weer gebeurt, lang.
Goedemiddag Meiden, Gisteren heerlijk geshopt bij Batavia stad wel leuk alleen wel een hoog Kak gehalte... :O Wel een leuk strandjurkje gekocht en een leuk shirt Me vriendje is beter geslaagd! mooie spijkerbroek, zwembroek die normaal 65 euro koste was daar 30 euro! en een leuk geel shirt! En prima weer helemaal geen regen gehad! Ik ben gelukkig niet meer zo gaar ik denk dat het door de hooikoorts kwam.... Verder ben ik heel blij dat Ryan weer een beetje opknapt! Hopelijk blijft hij opknappen!! En wendy sterkte bij de Gyn. morgen dont worry al een beetje uitgerust was wel weer laat he zaterdag! En Chelleke nog gefeliciteerd met je mannetje lekker verwend lees ik... veel te veel voor zon kleintje zeker!
Chelleke nog gefeliciteerd met je kleine mannetje. Het blijft spannend tinkerbel. Wow Rosa jij hebt een mooie vakantie in het vooruitzicht zeg. Kiwietje leuk dat je ook weer even langs komt. Gefeliciteerd met het kopen van een huis, krijgen jullie de sleutel al snel? En moeten jullie veel doen? En meiden bedankt voor alle jullie lieve woorden en medeleven met Ryan. Ik kan jullie vertellen dat het alweer een heel stuk beter gaat. Hij slaapt nog wel erg veel, maar als hij wakker is speelt hij weer lekker, hij drinkt en eet ook goed en is nog maar een klein beetje aan de diarree. Woensdag naar de kinderarts daar zie ik nog wel tegenop en ben blij als het achter de rug is.
Linda; ik heb vanmiddag om 15.00 uur de afspraak bij de fysio, ben erg benieuwd wat hij gaat zeggen... Jammer Tinkerbel! Maar zolang er nog geen ongi is is er hoop!! ik blijf voor je duimen!! Rosa; wat leuk Denemarken en Zweden, daar willen wij ook nog wel een keer heen! Het lijkt me daar zo mooi... Chelleke; wat fijn dat jullie goed weer hebben gehad!! Hier heeft het gister heel de dag geregend Wat leuk dat Damian zo goed verwend is!!! En heeft hij nog een smijttaartje gehad?? Kiwietje; gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje!! Wanneer krijg je de sleutel? Lukt het een beetje met alle trouwvoorbereidingen?? Isra; gelukkig dat het weer beter gaat met Ryan!
Hij heeft een stukje taart gehad, in het begin zat hij er een beetje dom naar te kijken en zachtjes met een vingertje bij. Later hadden we er een lepeltje bij gedaan en deed ik er wat taart op. Dat stak ie in zijn mond en toen begon hij lekker te smeren met zijn taartje en te smikkelen, hihi
Hoi, Ik heb terug gelezen maar ben zo gaat thuis gekomen van een cursus dat ik het allemaal ook al weer een beetje kwijt ben. Hier nog steeds een temp tussen 37,1 en 37,3 . Nog geen bloed . Spannende dagen en ik loop regelmatig naar het toilet. Das het rottige van een onregelmatige cyclus. Ik weet het niet meer. Morgen kom ik hopelijk iets frisser langs.
@Kiwietje, leuk dat je ook weer even langs komt! Geeft helemaal niks hoor je hebt het ook druk en nog niet aan de klus natuurlijk Maar het duurt nu niet lang meer zie ik aan je banner, spannend!!! @Wendy, succes morgen!!! Ik hoop op een hele mooie echo voor je! @Isra wat fijn dat het weer beter gaat met Ryan! Ben benieuwd hoe het gaat bij de kinderarts van de week! Hou je ons op de hoogte? Gek toch dat je helemaal mee kan leven met iemand die je nog nooit ontmoet hebt... @Lin, spannend hoor, ik hoop dat er helemaal geen bloed komt maar gewoon een positieve test!!
Lin spannend zeg ! Kan je je nog inhouden met testen. Ik heb gewoon getest toen ik misselijk werd. Isra spannend van de week naar de kinderarts. Wendy succes vandaag bij de echo ! Laat je weten hoe het was ? Chelleker nog maar 2 weken !! En je mag er ook voor gaan.
Rosa natuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Ja ik vind dat ook zo bijzonder dat je helemaal meeleeft met iemand. Zo'n forum schept toch wel een band. Wendy succes vandaag met de echo. Ik duim voor jullie!
Meiden!! Echo was goed gelukkig....heb het hartje zien en horen kloppen!! Ze zei dat alles er erg goed uitzag en ze kwam uit op 8 wkn en 1 dag, uitgerekende datum 7-12. Was ik zelf ook al vanuit gegaan. Over 2 weken mag ik weer terug dan kan ze nog wat beter meten. Het is nu 16mm groot (klein). Denk dat ik zo maar even een banner aan ga maken... Lin: hoe ist met je? Kiwietje: leuk dat je er weer bent! Zo, dus jullie hebben de laatste tijd flink wat aan jullie hoofd gehad. Trouwerij, nieuw huis....Wanneer krijgen jullie de sleutel? Ga even eten en Sem naar bed doen...xxx
Super Wendy gefeliciteerd met je goede echo ! Nu jij ook aftellen Linda spannend hoor en leuk natuurlijk. Hier nog geen duivels en ondertussen zit ik op dag 24. Mocht ik het weekend niet ongesteld worden dan denk ik dat ik na het weekend test. Heb af en toe wel steken in mijn buik , mijn borsten zijn wat gevoeliger en ik ben wat moe maar goed dat kan ook allemaal door een komende ongi zijn.............................toch? Ook voor jullie een spannende week Isra. Hoe is het met jou Rosa? Gaan jullie nog iets doen op 30 april? Ik ga zo aan het werk. Manlief is nu een weekje vrij ! Spreek jullie .