We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Kan natuurlijk wel Lin maar ik hoop dat het ergens anders van komt ;) Ik blijf duimen voor je!

Hier alles goed. Ik heb eigenlijk nog geen idee wat we de 30e gaan doen, hangt ook een beetje af van het weer denk ik. Misschien naar een van de kleine dorpjes hier in de buurt voor de vrijmarkt (in de stad is het me te druk) en bij slecht weer misschien wel lekker de hele dag in bed films kijken :oops:
    En jullie?

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    JOEHOE Wendy ik ben zo blij voor je dat je een kloppend hartje hebt gehoord en gezien. Nog even en dan ben je die kritieke periode ook weer door. Lekker hoor dat je over 2 weken weer een echo krijgt.

Lin wij gaan met koninginnendag op de dag naar het dorp daar staat een grote feest tent. En s'avonds blijven we lekker thuis. De dag erna hebben we al een feestje dat Ryan uit logeren moet en wil hem ook niet continu weg brengen. En jullie nog wat leuks doen.

3. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Wat leuk zeg Wendy, fijn dat het hartje klopt!

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Lin nou als ik jou zo hoor ziet er er wel heel zwanger uit ! Vind het knap dat je nog wacht met testen.
    Wij gaan met koningedag even naar het dorp waar ook vrijmarkt is. Als het in de middag nog droog is gaan we even naar het dorp hiernaast daar is het op de boulevard en centrum altijd gezellig.

Ik moet nog 5 weken wachten voor de echo, en dat lijkt heeel lang. Heb nu wat last van steken in mijn onderbuik ook zeurt ie een beetje. Blijft toch spannend.

Mijn man is nu een meerijdplankje aan het ophalen via marktplaats haha lekker vroeg he hij gaat gelijk de schuur in !

5. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Haha Linda ik zit ook al te kijken voor een meerij plankje, maar ben nog niet eens zwanger. Ik heb een Bugaboo en je hebt daar van die zit plankjes voor, die lijkt me echt ideaal.

6. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Isra wij hebben ook een bugaboo. Heb nu een plankje gekocht van 2 maanden oud. Je zit er nog geen krasje op. Ik wil er idd ook het twoo stoeltje op kopen. Julia heeft er al opgezeten en vond het super. Wel koop ik er nog een tuigje bij zodat ik haar vast kan zetten. (heb ik op straat gezien) En ze niet zomaar eraf kan stappen of door de supermarkt heen gaat rennen. Oh ja en als je er 1 op marktplaats koopt let er dan op dat je het nieuwe twoo stoeltje koopt. Die kan je er zo afschuiven als je hem niet gebruikt en de oude moet je eraf schroeven !

Lin hoest ??

7. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Goedemorgen meiden,

Nou maandag ben ik bij de fysio geweest! Hij heeft me onderzocht en gelukkig zijn het toch niet mijn bekken... Maar blijk dus al wel heel mijn leven een kleine uitstulping te hebben op een tussenwervel onder in mijn rug en daar heb ik nu dus last van! Ik heb oefeningen meegekregen en moet volgende week maandag weer terug. Hij denkt dat het wel weer over gaat, maar het kan altijd terug komen (ook na de zwangerschap).
    Ik ben gister ook bij de verloskundige geweest! Alles was weer goed!! En heb ook weer naar het hartje mogen luisteren :D

Isra; succes bij de kinderarts vandaag!!

Wendy; gefeliciteeeeerd!!! en wat fijn dat alles goed is en dat je het hartje hebt horen kloppen!! Dat stelt je toch wel weer gerust he! Leuk dat je over 2 weken weer mag voor een echo!

Wij gaan niet veel doen met koninginnedag. Mijn vriend gaat verder klussen in de babykamer :D en misschien even hier een rondje over het dorp of in een dorp hier dicht bij! Als het weer lekker is zouden we met vrienden gaan bbq, maar verder lekker rustig aan..

Linda; altijd handig toch!! Je kan het maar vast in huis hebben zo'n meerij plankje ;) hihi

8. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hoi hoi,

Hier een niet zwangere. Gisteren op het werk ongesteld geworden.
    Stop eerst met tempen en we zien het allemaal wel. Heb 2 maanden getempt en kan er weinig mee.

Mag zo weer werken. Ben kleren aan het uitzoeken voor morgen op de markt. Dus snel weer verder.
    Op naar de volgende ronde. 6 al weer.

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Joan fijn dat het niet je bekken is. Succes met je oefeningen. Ik hoop voor je dat die gaan helpen.

Lin ohh balen zeg dat je ongesteld bent geworden. De tekenen zagen er zo goed uit. Werkse.
    Groot gelijk dat je stopt met tempen, is toch een heelgedoe elke dag.

10. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Lin wat balen zeg dat je toch ongesteld bent geworden!! Succes met werken vandaag!!

11. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Oh, jammer Lin. Volgende ronde beter hopelijk! We zullen duimen voor je.

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Oh Linda bedankt voor de tip over het twoo stoeltje en idd erg handig lijkt me zo'n tuigje en niet dat hij er continu afstapt. Maargoed eerst maar zwanger zien te raken.

Joan fijn meid dat het toch niet je bekken zijn, maar wel vervelend dat je een kleine uitstulping hebt, hopelijk helpen de oefeningen.

Balen Lin dat je ongesteld bent geworden.

Nou vanmorgen bij de kinderarts geweest en maandag krijgt hij een hersenscan. Het was een beetje tegenstrijdig. Deze hele week heeft hij geen aanval gehad omdat ik hem nu op een andere manier in zijn gezicht eigenlijk nu in zijn neusje blaast. Zo heb ik tot net toe aan de aanvallen kunnen verkomen en de KA zei dat je epilepsie aanvallen nooit kan voorkomen, dus dit is wel weer heel positief. Hij krijgt alleen tijdens een aanval stuiptrekkingen en hij is daarna heel moe en dat zijn wel weer kenmerken die bij een epilepsie aanval horen, dus de kinderarts vond het ook erg tegenstrijdig, dus maandag heeft hij een hersenscan en dan hebben we gelukkig meer duidelijkheid. Dus nog even in spanning!

13. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Isra: nou het is dan nog wel erg spannend voor jullie zeg. Krijg je na die scan wel gelijk de uitslag of moet je daar nog een aantal dagen/wkn op wachten?

Lin: balen, balen en nog eens balen!! Kan je nu de gyn al bellen of volg mnd pas?

Joan: gelukkig positief nieuws voor jou. Kan je nu nog wel redelijk uit te voeten met de pijn? Hopelijk helpen de oefeningen en wordt het niet steeds zwaarder voor je (met je dikke buik :D ). Mooi he, het hartje horen! Klinkt echt als muziek :D Ben je al flink aan het groeien?

Morgen gaan wij ook niks bijzonders doen. Hier in het dorp is er rommelmarkt en er is voor kids wel wat leuke dingen toe doen. Gelukkig geven ze mooi weer op!

Cyn: hoe ist met jou? Gaan jullie morgen nog naar Dordt?

xxx

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Wendy nee die week erop krijgen we de uitslag. Dus idd nog wel even spannend ja.

15. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Goedemorgen meiden!!

Zo ik was vanmorgen echt al te vroeg wakker! Ze hebben hier op ochtend van koninginnedag een traditie dat ze op brommers gaan rijden zonder uitlaat. Dat geeft me toch een herrie :evil: kon daarna ook niet meer slapen en het was pas 5.15 :( ben toch nog even blijven liggen, vond het toch nog te vroeg om er uit te gaan..

Jeetje Isra zit je nog langer in spanning! Wel fijn dat Ryan nu helemaal goed onderzocht wordt!! Hoe gaat het nu met Ryan, heeft hij nog aanvallen gehad of heb je ze allemaal kunnen tegenhouden?? Sterkte meid!!

Wendy; het gaat redelijk. De ene keer kan ik iets meer dan de andere keer.. Maar ik moet rustig aan blijven doen op het moment. Want als ik dan toch iets doe wat te zwaar is krijg ik gelijk weer meer last of een harde buik. Ik moest van de fysio uitproberen wat wel en niet gaat en als ik er pijn van krijg moet ik er mee stoppen. Best lastig af en toe... Als ik een drukke dag heb gehad moet ik de dag erna rustig aan doen. Dan komt er echt niets uit mijn handen, ook al wil ik het wel het lukt gewoon niet...
    Mijn buik is ook al aan het groeien haha ik kan mijn eigen broeken niet meer aan.. Je gaat nu steeds meer zien dat ik zwanger ben, echt heel leuk!!
    Maar hoe gaat het met jou???

Meiden fijne koninginnedag vandaag!! xx

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Joan hier dezelfde traditie met die brommertjes en dan hangen ze er ook nog blikjes aan dus een beste herrie, maar gelukkig daarna nog wel even geslapen.
    IK heb gelukkig alle aanvallen kunnen voorkomen dus hij heeft nu al 1 week geen aanval gehad gelukkig!

Meiden allemaal een fijne dag.

17. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Goeiemorgen!!

Gatver Lin wat balen..ik had het zo gehoopt voor je!! Hopelijk deze cyclus meer geluk, en anders gaan jullie alweer naar de dokter zeker?

Joan gelukkig zeg dat het niet je bekken is! Hopelijk kan de fysio je hier inderdaad goed bij helpen! En heerlijk dat je het hartje weer hebt gehoord!

Klinkt inderdaad tegenstrijdig Isra, wel goed dat ze het zo serieus nemen dat hij een scan krijgt e.d. Wat goed trouwens dat hij al een week geen aanval heeft gehad, hopelijk blijft dat zo!

Jemig irritant zeg lijkt me dat die herrie met die brommertjes! Hier gelukkig niks geen last gehad ik kwam pas om 9.30 mijn bed uitrollen :oops:

18. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Oh ja vergeet ik bijna, fijne dag vandaag!!

19. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    :whistle: :whistle: :thumup:

Balen :thumbdown:

20. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Meiden hebben jullie een leuke dag gehad ? Wat vreselijk he wat er in apeldoorn is gebeurt. Heb zitten janken voor de tv (ja ook de hormonen he)

Deel Deze Pagina