Ik wou net zeggen Linda, die fijne dag die ik jullie wenste valt dus flink tegen zo....verschrikkelijk gewoon wat er gebeurd is, niet te bevatten! Ik heb zelfs zonder hulp van hormonen zitten janken hoor....
Ja verschrikkelijk wat er gebeurd is zeg. Hier zijn gewoon geen woorden voor. Bij ons in het dorp is koninginnendag ook afgelast.
Het is echt niet te geloven wat er gister is gebeurd! Ik hoorde het toen ik in de winkel was om nog even snel boodschappen te doen! Geloofde het eerst niet, maar toen ik weer thuis was heb ik met tranen in mijn ogen naar de beelden op tv gekeken... Echt vreselijk!!
Nog steeds negatief, maar ook nog steeds geen rood in zicht! Dus we blijven hopen. Ik ga nu aankomende donderdag pas weer een test doen, want die dingen vliegen mijn portomonee uit. ha ha
Echt vreselijk wat er gister gebeurd is....ben nu nog steeds een beetje verbijsterd! Tinkerbel: nog steeds spannend bij jou dus! Op hoeveel dagen zit je nu? Joan: hier alles goed hoor! Beetje last van m'n darmen en nog steeds flink moe. Buiten dat mag ik absoluut niet klagen Enne...luister jij maar goed naar je lichaam hoor! Harde buiken zijn toch een teken dat je teveel doet. Leuk he, shoppen voor positiekleding. Ben stiekem ook al aan het kijken Heb nog wel alles van de vorige zwangerschap, maar weet niet of ik alles nog pas Hoop in ieder geval dat ik deze keer niet zoveel aankom..bij Sem was ik nl 21 (!)kg aangekomen... Cyn: hoe ist nou met jou??? Ben vandaag even wezen kijken voor kleren voor 15 mei, maar ik kan niet slagen hoor! Denk dat het een spijkerbroek met vest gaat worden... Weet jij al wat je aan doet? Ries gaat morgen shoppen, ben benieuwd! Lin: hoe gaat het met je? Rosa: bij jou misschien al nieuws? Heb je al wel eens een testje gedaan? Meiden, fijne avond xxx
Vandaag heeft de reumaconsulent gebeld. Mijn reumatoloog was er niet dus wbt de prednison moet ik even wachten tot de 15e mei dan heb ik een afspraak. Ik mag maandag wel een depo-medrol spuit halen (cocktail spuit, zit ook prednison in) Wat ik wel gek vond was dat ik volgens die reumatoloog pas met de Celebrex (1 van de medicijnen die ik wou stoppen als ik met de pil stop) gewoon door moet slikken tot het 3e trimester :-k Vorige keer moest ik die stoppen toen ik ook met de pil was gestopt. Staat ook op de bijsluiter dat je 'm niet moet gebruiken als je zwanger wil worden. Gebruik Celebrex niet wanneer u zwanger bent of probeert zwanger te worden. Gebruik voorbehoedsmiddelen tijdens het gebruik van dit geneesmiddel wanneer het mogelijk is dat u in verwachting zult raken. Stop het gebruik van Celebrex, wanneer u toch zwanger raakt. Aldus de bijsluiter :-k Daar ga ik het dus nog wel even over hebben. Maar ik heb zin in maandag Verder niks bijzonders. Allemaal dikke knuf
Wat raar Celleke, inderdaad maar even goed overleggen! Ennuh, nog maar 11 dagen!!!! Tinkerbell je houdt het wel spannend hoor! Hopelijk snel die positieve test! Op hoeveel dagen zit je nu? Wendy: ik heb toevallig maandag weer eens een test gedaan, voor het eerst sinds een maand, maar helaas, negatief.... Fijn dat het bij jou goed gaat!
Hier gaat het zijn gangetje. Druk druk druk. Vandaag weer aan het werk. Maandag kom ik weer uitgebreid langs. Goed weekend allemaal.
Jeetje tinkerbel, dat is toch al een flink stuk langer dan je vorige cyclus! Ik hoop echt voor je dat je gewoon weer zo laat positief test!
Hello allemaal!! Wij hebben op het slechte nieuws vanuit Apeldoorn na een fijne koninginnedag gehad heerlijk gefeest in dordt en een afterparty in Rotterdam op het stadhuisplein heb ff van 3 uur tot 2 uur snachts op me benen gestaan terwijl ik me al hartstikke gaar voel. Heb onwijs last van me Astma benauwd pijn op de borst en van top tot teen vol met snot!! Morgen maar ff naar de HA voordat ik weer Prednison nodig heb om het rustig te krijgen in me lichaam, alleen lees ik nu dat dat niet zo goed voor je is als je Zwanger wilt worden...dus dan maar niet... Verder weet ik ook nog niet precies wat ik met de bruiloft aan moet doen pfffff...... ik zit te twijfelen tussen een zwart jurkje met witte stippen of me andere jurkje weet je wel wen met die roze legging eronder lastig uit te leggen. Maar je kan toch dat bruine jurkje aan? of is het niet feestelijk genoeg? PFFFF nog 2 weken! Chelleke ik zal het nog ff navragen van die medicaties! Ik ben zo gaar ik kan niet meer recht denken ik ga me bedje in meiden spreek jullie morgen wel weer en lees ik alles bij (K) doeg
Hallo meiden! Hoe is het hier?? Ik heb het idee dat er veel 'afgesplitste' clubjes zijn, klopt dat? Hier gaat alles goed. Nog eventjes en dan de laatst pil hihi, ik vind het nu al spannend! Ik ga maar eens even teruglezen.
Manuela wat bedoel je met afgesplitste clubjes ? Ik zit een klein beetje in de rats. Ging net naar de wc en zach een klein beetje licht bruin slijm in mijn onderbroek zitten pffff hoop maar dat het niet erg is. Chelleke nog 8 dagen !!! Spannend meid ! Hoe voel je je nu ? Cynnie zooo jij hebt lekker gefeest ! Heerlijk hoor nu kan het nog Wat vervelend zeg dat je zo`n last van je astma hebt. Gewoon even advies aan je huisarts vragen.]
Heb veel pijn maar heb net een spuit gehad. Ik hoop dat ie snel gaat werken en dat ie ook lang blijft werken. Ik heb wel eens de pech dat ie maar 3 weken werkt of helemaal niet. Maar hij wil ook wel eens 2 maanden werken, dus daar hopen we dan maar op Maar ik ben blij als dit allemaal achter de rug is Verder alles zijn gangetje. Met Damian ook alles oke. Gister zijn 2e kiesje ontdekt. Vond zijn vuur rode billen al verdacht. Wbt dat licht bruine slijm, dat is vast helemaal niks
Ik zal voor je duimen dat de spuit lang gaat werken Chelleke ! Ik heb het gevoel dat het bij mij echt mis is. Voel me opeens erg down. Heb zeurderige buikpijn....