He bah Linda, dat is niet fijn, maar troost je, ik ben bij Louise ook vaak down geweest en heb veel last van mijn buik gehad in het begin. De baarmoeder is hard aan het werk en de hormonen zitten ook niet stil dus het is ook allemaal 'normaa'. Ik hoop dat er niks aan de hand is en je je snel weer goed voelt!
Oh en met afgesplitste clubjes bedoel ik topics over in febr/maart beginnen. In april en in juli... er zijn allemaal verschillende topics voor de maanden in 2009.
Jemig Linda ik hoop voor de dat het meevalt hoor!! Ik zal hard voor je duimen!! Manuela leuk dat je ook weer langskomt! En al bijna stoppen...spannend hoor!! Over die 'afgesplitste' clubjes, dat zijn volgens mij geen afsplistingen hoor, gewoon andere meiden die ook een clubje op hebben gericht. Ach is niet erg anders wordt het hier ook zo druk
LindaL: oohh ik duim echt voor je dat het blijft zitten! Ik voel me soms ook helemaal niet lekker in m'n vel en heb zeker redelijk vaak een ongi gevoel dus hoop echt heeeeel erg dat het goed blijft gaan!! Houd je ons op de hoogte? Isra: hoe ist nou met jou? Jij hebt ook al weer bijna je NOD of niet? Chelleke: hopelijk helpt de spuit voor je!! Manuela: welcome back! Gaat ook weer spannend voor jou worden! Cyn: ben je nog bij de ha geweest? Gaat t al beter met je? Denk dat het niet dat bruine jurkje gaat worden hoor! Wil gewoon iets nieuws Lin: het gaat toch wel goed met je?
hi meiden, Vanochtend heeft Ryan zijn EEG gehad. Hij was echt super lief en ze hoefde hem gelukkig niet boos te maken zodat hij een aanval zal krijgen. Nu nog een week wachten op de uitslag en dan hebben we hopelijk alles achter de rug. Ikzelf heb Ryan zijn buikgriep overgenomen Ik hou echt niks binnen. Echt mijn buik is totaal van slag af! Nou Chelleke dat is idd wel even overleg waardig. Rosa meid pff schiet niet echt op zo he, met de rara cyclus van jou. Manuela leuk je ook weer te zien. Wat betreft de afgesplitste clubjes valt na mijn inziens wel mee. Wij kletsen nog aardig met hetzelfde clubje en veel nieuwelingen als waar we mee begonnen zijn. Linda ik duim heel hard met Chelleke mee. Als je het niet vertrouwd gewoon de VK bellen hoor... Wendy heel scherp opgemerkt, woensdag is mijn NOD. Maar ik voel momenteel zoveel in mijn lijf dat ik ook even niet weet wat ik voelen moet. Ik las net al dat jij ook last van je darmen hebt, nou ik ook dus misschien wel zwanger en ben ook erg misselijk, maarja ook dat kan weer komen door die vervelende buikgriep. Nog even wachten dus!
Wendy en Rosa; dankjewel! Ja ik vind het nu al heel erg spannend hoor hihi Dat gevoel blijft wel ondanks dat ik het al een keer heb meegemaakt. Chelleke; ik val er zo weer middenin maar waarom/wat voor spuit krijg je? Isra; jeetje wat schrikken zeg!! Ik duim heel hard voor jullie dat de uitslag mee zal vallen en Ryan weer snel beter is. Hopelijk ben jij ook weer snel beter want buikgriep is geen pretje. Wat fijn dat de meeste meiden nog hier meekletsen en inderdaad, dan valt het tenminste een beetje mee met teruglezen! Ik ga zo eens lekker douchen en op tijd naar mijn bedje want ik moet morgen en overmorgen weer werken (tja iemand moet het brood op de plank brengen he )
Isra Beterschap! Knuffel voor Ryan Manuela Ik kreeg een spuit (depo-medrol) omdat de reuma ontzettend actief is en ik heel veel pijn heb. Dit komt mede omdat ik 1 van mijn andere medicijnen heb gestopt omdat we een 2e kindje willen (die moet eerst 3 mnd uitwerken).
Goedenavond, Jahoor alles goed hier. Gelukkig wel. Heb het weekend gewerkt en vandaag even van ons meisje genieten. En ja tuurlijk baal ik en denk ik ik wil ook maar goed de natuur laat zich niet dwingen en onze tijd zal echt wel komen. Wel heb ik nog steeds ondanks ik een week terug ongi werd pijnlijke borsten en tepels. En ben ook minder erg ongi geweest. Zit er over na te denken om een testje te wagen. Je hoort wel eens ........ De wens is de vader van de gedachte maar goed, wat is jullie mening? Morgen weer de nachtdienst in en verder druk met een cursus waarvoor ik een presentatie moet gaan geven. Jemig Linda ik kan me voorstellen dat je schrikt maar bruin is oud, zolang het niet helder rood is en echte krampen dan schijnt het goed te moeten gaan. En anders bellen met je VK ! Bij jou schiet het niet op zo Rosa ! Meid wat een engelen geduld heb je. Cynnie en Isra beterschap. Wendy wanneer heb je nu weer een echo??? Isra ik duim dubbel voor je !! Manuela gezellig dat je er ook weer bent. Ik ga me douchen en optijd naar bed. Tot .....
Isra fijn zeg dat Ryan lekker rustig was aan de EEG. Is dat het onderzoek met al die draatjes aan zijn hoofd ? Wat zal deze week spannend voor je zijn. He bah en nu de buikgriep overgenomen. Ik hoop dat je snel weer opknapt. Rosa jee meid jou cyclus duurt nu ook al lang he Lin je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt, als dat voor jou testen is is dat toch prima. Dan weet je wel waar je aan toe bent. Hier nog geen rood bloed te bekennen maar heb wel vannacht en nu last van krampjes onderin mijn buik. Voelt een beetje als darmkrampjes maar dan anders. Pff word gek van die onzekerheid vooral omdat ik straks moet werken. Staat mijn hoofd helemaal niet naar.
Phoe Phoe wat een zieke boeg hierzo!! Ben net bij de HA geweest heb een flinke luchtweg ontsteking moet al me pufjes dubbel nemen (om te voorkomen dat ik weer aan de Prednison moet) en heb een antibiotica kuur gekregen (Amoxicilline). Ik heb sinds gisteren pijn in me onderrug miss komt me ongi bijna Linda84: als je onzeker bent gewoon ff je VK bellen miss kunnen ze je gerust stellen. Isra: Fijn dat Ryan zich rustig kon houden met de EEG...ik duim voor je dat de uitslag goed is!! En zelf ook beterschap!! Chelleke: Ik hoop dat de spuit snel werkt en vooral LANG werkt!!!! ff nog een vraagie hoe werkt prednison dat bij jou? Wendy: Al geslaagd voor een nieuwe outfit? Ennuh nog een paar weekjes en je mag het aan de grote klok hangen. Ik realiseer me ineens dat jij dadelijk de eerste bent die zal weten dat ik zwanger zou zijn!!!! Ojah wij zijn afgelopen woensdag nog bij de bruid en bruidegom geweest ze zijn al heel zenuwachtig vooral de Bruid whahaha ze kon der mond niet houden ze heeft al het 1 en ander verklapt en natuurlijk geroddeld over kibbel en kwabbel.:O Lin: als je wilt testen moet je het gewoon doen toch....heb je tenminste "zekerheid"!! Manuela: Succes weer met de eerste ronde
Isra fijn dat de EEG zo soepel is verlopen. Hopelijk goed nieuws volgende week! Wel balen zeg dat jij de buikgriep hebt overgenomen..beterschap!! Ben benieuwd of je stiekem zwanger bent, zou ook wat zijn zeg, door al dat gedoe heb je natuurlijk helemaal geen tijd gehad om je daar druk over te maken dus wie weet!! Lin persoonlijk zou ik wel even een testje wagen, dan weet je het maar! Linda hou moed hoor, zolang je niet ineens veel bloed verliest is het volgens mij allemaal normaal! Ik kon gisteravond niet meer online komen maar heb veel aan je gedacht, wie weet helpt het! Cynnie ook al ziek, jeetje meid, beterschap! Hoop niet dat je ongi komt hoor, of heb je dat vaker vlak voordat je ongi wordt, die rugpijn? Tsja meiden die cyclus van mij wordt lekker lang. Ik las al dat er iemand vind dat ik engelengeduld heb, nou dat weet ik zo net nog niet Ik ben er af en toe redelijk ongeduldig onder!! Maar ik kan er zelf niets aan veranderen, alleen afwachten, dus doe ik dat maar!
Rosa: Nee eigenlijk heb ik nooit last van me onderrug wel van hoofdpijn maar dat heb ik niet.....dus jah weet het ook niet...just keeping my fingers crossed En je cyclus is echt super in de war hoe komt dat slik je miss Etos zwanger worden?? Daar werd ik ook heel raar ongi van...
Nee slik ik niet, heb ik wel geprobeerd maar dat was in mijn vorige cyclus die ook al zo lang duurde. Hielp niks dus nu slik ik alleen foliumzuur, daar kan het niet van komen lijkt me!
Voel me gelukkig weer iets beter dan gisteren dus hopelijk is voor mij ook het eind in zicht. Het enige waar het goed voor is, is om heel snel wat extra kilo's af te vallen Lin moeilijk hoor meid. Ik snap dat je graag een testje zou willen wagen, maar ik denk dat het zonde van je test is... Linda ja dat klopt het onderzoek was met al die draadjes aan zijn hoofd. Maar hij had een soort van waterpolo mutsje op waar al die draadjes aan zaten, dus niet los al die plakkertjes en die draadjes. Het was wel een schattig gezicht. Linda meid kan me die onzekerheid zo goed voorstellen bij ieder krampje denk je als het maar goed is, maar meid misschien zijn het wel je darmen er gebeurd zoveel daarbinnen... Cynnie jij ook beterschap meid. Rosa ja ben er deze maand echt helemaal niet mee bezig geweest door Ryan, morgen weten we hopelijk meer want dan is van een 28 durende cyclus mijn NOD.
Rosa: volgens mij had je al wel eens verteld dat je het eerste jaar de ha niet wilde bellen...toch? Maar al bijna 100 dagen is niet echt normaal volgens mij. Als je nu evt zou bellen, zou je dan medicijnen krijgen om een eisprong op te wekken? Cyn: dat schiet niet op zeg zo bij jou! Hopelijk gaat t snel beter met je! Je moet de 15e wel weer fris en fruitig zijn Gaat het met je husband al wel beter? Enne...nou ben ik wel nieuwsgierig hoor, wat heeft ze al verklapt dan? Ik ga donderdagavond even naar Dordt...en dan MOET ik gewoon slagen! Linda: erg he die onzekerheid! Hopelijk kom je de dag goed door en kan je je gedachten even verzetten. Ik kan wel weer zeggen dat die krampjes erbij horen, maar dat kan jammer genoeg niks van je onzekerheid wegnemen.... Laat je vanavond weer even weten hoe het met je gaat? Lin: gelukkig gaat het goed met je!! Als ik jou was zou ik ook een testje wagen...of heb je het miss al gedaan? Ik mag de 12e weer naar de gyn. Isra: spannend hoor, nu wachten op de uitslag! Ik wist nog wanneer je vorige NOD was (10-4)...ik had toen de eerste echo, vandaar! Ben je al wat opgeknapt? Joan: hoe gaat het met jou?
Ik laat het ook eerst maar zo en dan zien wel de volgende keer wel. Dat was ik die zei dat jij engelen geduld hebt Rosa ik had allang bij de HA gestaan voor medicijnen. Een cyclus van bijna 100 dagen .......................... Spannend hoor Cynnie en Isra kunnen jullie je nog een beetje inhouden? Wanneer ga je testen Isra? Tinkerbel hoe is het met jou? Lukt het allemaal een beetje je flessen te vullen Wendy?? Nog 7 weken en dan ben je er weer klaar mee toch? Deze maand is de kans heel heel heel klein dat we zwanger raken aangezien ik nu steeds een cyclus heb van 24 dagen , dan zou ik deze week mijn ei hebben, tja en als ik in de nacht zit word het meestal geen knutselen. En ik wil er nog steeds geen moeten van maken. Keep my fingers crossed voor positieve testen deze week ( wil er 4 zien !!!! ) Isra, Cynnie, Rosa en Tinkerbell. Jullie beurt hoor !!! En hopelijk mag ik dan volgen.
Nee zou ik niet krijgen, ik heb er wel met de HA over gebeld namelijk. Die zei dat het normaal is om soms een lange tijd niet ongesteld te worden, en dat het zelfs een half jaar mag duren Als ik nu naar de HA ga krijg ik hooguit medicijnen om de ongesteldheid op te wekken, maar dat is dan een 'nep' ongesteldheid zoals als je de pil slikt, en die helpt dus niets om zwanger te worden. Zie bovenstaande waarom ik dus nog niet naar de huisarts ga! Speelt ook mee dat ik wat te zwaar ben (niet veel, 5 kilo er af en ik zit op een gezond gewicht) en ik waarschijnlijk te horen ga krijgen dat ik eerst af moet vallen (mijn huisarts is daar nogal streng in...) dus daar ben ik nu ook mee bezig, om 100% zeker te weten dat het daar niet aan ligt. En eh, die positieve test moet toch van iemand anders komen, ik test pas over een week of 2/3 weer een keer
Laten we het hopen! Ik ben nog steeds niet ongesteld. Maar ik heb me voorgenomen om even te wachten met testen, ik heb nu afgelopen do gestest, en nu mag ik van mezelf pas weer aankomende do testen. Anders vliegen de testen de deur uit! Zit nu op dag 33. Ben natuurlijk pas nu bezig met de eerste ronde, heb geen idee hoelang mijn cyclus is. Ik heb wel 24 staan in mijn onderschrift maar dat is gewoon gebaseert op een pil strip.