Wendy dat is nog eens een handig ezelsbruggetje . Voel me gelukkig alweer wat beter, ik hou iig ook alweer wat binnen dat is ook wel prettig. Lin morgen natuurlijk als er nog niks is haha. Wij willen er ook nog geen moeten van maken. Ikzelf denk ook niet dat het raak is. Ik zou mijn eisprong gehad hebben toen ik met Ryan die woensdag naar de HA ben geweest, nou mijn hoofd stond toen even niet aan wat anders. Maargoed je weet nooit natuurlijk, misschien had ik mijn ei wel een dag eerder of later. Maar we hebben al wel tegen elkaar gezegd dat het ons wel leuk lijkt om een zomer kindje te krijgen (ik weet dat het niet te plannen is, maar doen we ons best niet dan is de kans natuurlijk nog kleiner). Dus mocht het in juli nog steeds niks zijn, dan gaan we al wel wat meer ons best doen.
Isra spannend ! Ik zal voor je duimen. En dan je maar snel weer op krachten mag komen na de buikgriep. Wendy ik voel me nu weer goed. Geen bruine afscheiding meer gehad. En geen krampen meer. Ik hoop dat het zo blijf. Ben weer voorzichtig optimistisch.
En Isra hoe is het bij jou? En Tinkerbell?? En Linda geen bruinverlies meer gehad?? Andere dames hoe is het met jullie? Hier nachtdienst net 1 nachtje gewerkt nog 2 te gaan.
Lin nee gelukkig geen bruinverlies meer gehad. Ik heb er weer vertrouwen in. Dit had ik nooit gedacht na die nacht ! Heerlijk hoor. Succes met werken ! Isra hoe is het met je ? Heb je nog getest ? Hoest met de andere meiden ? Ik moet nog 1 dagje werken en dan ben ik voorlopig weer vrij, heerlijk.
Wat een ziekenboeg hier! Iedereen heel veel beterschap gewenst. Ik ben zoooo verschrikkelijk moe, gelukkig morgen weer vrij maar ik krijg visite dus ik kan niet met Louise mee naar bed smiddags... Ik ben geloof ik echt hard toe aan vakantie!
Manuela vervelend dat je zo moe bent. Start jij nou deze maand voor een 2e ? Wanneer heb je vakantie ?
helaas weer negatief. Ik snap er de balle van. Wordt ook maar niet ongesteld. Bah, raar ding hoor het vrouwelijke lichaam! ha ha
Linda; wij gaan inderdaad deze maand 'beginnen' moet mijn strip afmaken en dan hopen dat het snel raak is. Helaas heb ik pas in augustus vakantie dus ik moet nog even maar ik snel even een sauna/verwendagje boeken met een vriendinnetje... daar knap ik ook altijd flink van op! Wat fijn dat het bruinverlies gestopt is en je er weer vertrouwen in hebt! Wat doe jij voor werk? Tinkerbel; hoe lang ben je al overtijd? Raar is dat toch dat je steeds negatieve testen hebt maar ook niet ongi wordt. Oh wacht ik zie nu dat je op dag 35 zit en niet weet hoe lang je cyclus is. Balen hoor, dan kun je maar beter gewoon ongesteld worden na 28 dagen, dan weet je tenminste hoe het ervoor staat. Hoe is het met de andere dames??
Jemig tinkerbel, dat is echt balen zeg Hopelijk toch snel een positieve test of dan maar ongi, dan weet je het tenminste!! Manuela vervelend dat je zo moe bent zeg! Maar zo'n verwendagje klinkt wel goed, daar knap je vast van op! Linda gelukkig dat nu alles goed gaat!!!
Tinkerbel: voor je vorige zwangerschap was je cyclus toch ook wat langer? Rond de hoeveel dagen zat je toen meestal? Vervelend he zo'n rare cyclus...kan er helaas ook over meepraten. Rosa: morgen wel even trakteren Zag dat je dan op 100 dagen zit....grapje hoor. Nog geen klachtjes wat duidt op een naderende ongi? Omdat ik in februari ook nog steeds niet ongi was heb ik ook medicijnen gekregen om een ongi (onttrekkingsbloeding) op te wekken en daarna was het gelijk raak. Misschien kan het helemaal geen kwaad om het toch eens te proberen? Heb hier trouwens nog een strip liggen dus als je wil... Mijn huisarts heeft het trouwens nog nooit over m'n gewicht gehad. Linda: ben blij voor je dat het bruinverlies gestopt is!! Lin: flessen vullen lukt me niet echt goed hoor Vergeet het nog vaak, maar ja!
gisteren gewerkt s'avonds wezen golfen dus geen tijd meer gehad om online te komen. Gisteren testje gedaan negatief, vanmorgen ongi geworden. Dus op naar volgende maand. Wilde jullie het even snel laten weten, ga er nu weer vandaar. Misschien tot vanavond anders tot morgen.
Oh, jammer Isra. Volgende ronde hopelijk beter. @Wendy: Het is al zo lang geleden mijn vorige zwangerschap voor mijn gevoel. Dus het proberen toen helemaal! ha ha. Weet alleen nog dat ze best aso lang waren toen ook. Er gingen zo 2 maanden voorbij voor er iets op gang kwam. Maar had gewoon hoop omdat ik nu niet zo lang aan de pil was geweest het misschien anders zou zijn. helaas niet dus.
Toch wel balen of niet Isra? Tinkerbel: tja een vrouwenlichaam Voordat ik zwanger was van Sem had ik 3/4 keer een cyclus van rond de 40 dagen. Wel lang maar er was tenminste een cyclus. Okt 2007 weer gestopt met de pil, in dec medicijnen gehad omdat ik tot dan helemaal niet ongi was geworden. Daarna cyclus van 38 dagen en daarna helaas een bbz. Dec 2008 weer gestopt met de pil en in febr weer medicijnen gehad omdat er weer geen ongi kwam. Dus ja... Hopelijk komt jouw cyclus snel op gang, of nog beter....een positieve test
Pffff nu heb ik bijwerking van de antibiotica namelijk ontzettende last van me maag en darmen pfff het spuit eruit (sorry) hmm maar nog geen griepie aan me MIEPIE!!!
Hoi hoi, Jammer Isra maar goed je had het ook al wel een beetje verwacht toch? Afwachten dus voor jou Tinkerbell en hopelijk snel of ongi of posi test. Hee cyn voor jou ook spannend nog 2 dagen ..............Ben je altijd stipt op tijd met ongi worden ???? Hier gisteren weer wat bloedverlies gehad na knutselen ( oeps ) . Verder weet ik het allemaal niet meer hoe en wat maar wel dat mijn hormonen nog aardig aan de slinger zijn volgens mij. Nog 1 nachtje werken en dan weer terug in het normale ritme. De buren hebben een nieuwe keuken gekregen wat een herrie &^%#@@*)@ ( grommmmm ) Ga zo maar douchen . Manlief is op stap met dochterlief voor moederdag, die zijn aan de knutsel. Verder druk met de vakantie plannen. Reisbureau is aan het kijken voor ons. Waar gaan jullie allemaal heen? Misschien kunnen we ideeen op doen.
Lin zou je geen testje doen, want bloedverlies na het vrijen dat zie je vaak bij een zwangerschap. Wij gaan 20 juni naar Mallorca toe. Vooral omdat het niet te ver vliegen is mooi strand heeft en maar 15 min van het vliegveld is. Ik zie een lange vlucht met Julia op mijn schoot niet zitten Cynnie balen zeg ! Jammer genoeg herken ik het en heb ik het ook vaak bij antibiotica. Isra jammer dat je ongesteld bent geworden, op naar de volgende ronde ! Tinkerbell een vrouwenlichaam kan idd vreemd doen. Hoop voor je dat je snel een positieve test hebt. Manuela ik ben kraamverzorgster. En werk 7 dagen achter elkaar 1 keer per maand. Meestal doe ik ook 1 avondwacht per week erbij. Wendy heb jij al gebeld om je aan te melden bij een kraamzorgorganisatie ?
Hmmm dat klinkt wel positief Nouja misschien na de vakantie toch maar weer eens met de huisarts overleggen! Isra jammer meis maar het was ook geen goede ronde nu natuurlijk door alles wat er gebeurt is!! Hahaha cynnie ik moest erg om je opmerking lachen Beterschap!! Lin wij gaan naar denemarken/zweden/noorwegen. Weet niet of je dat iets vind? Als je meer van de zonbestemmingen bent heb je niks aan mij, daar heb ik een hekel aan! Nou meiden ik ga weer ik moet de keuken in om te bakken want ik moet morgen trakteren van Wendy
heeey meiden hier weer eventjes een kleine updat, ik zal morgen eventjes weer beetje mee komen lezen hier, voel me niet zo best vandaag ik zat te twijfelen of ik dit bericht ook hier moest plaatsen maar omdat ik hier een beetje begonnen ben vond ik het eigenlijk toch wel leuk om eventjes te komen melden dat wij gisteren de 20 weken echo hebben gehad.. en alles is helemaal gezond en ziet er mooi uit.. Klein eigenwijsje is het.. Ook weten we wat het is maar dit moet ik nog eventjes geheim houden tot de baby er is.. Ben helemaal opgelucht dat alles goed was, en dat het er mooi uitzag gister alweer op de helft, poeh het gaat nu vlot.. @ tinkerbel, zag in een vlucht dat je nog steeds negatieve testen hebt, maar ook geen ongi, sterkte nog ffies meid.. idd hopen dat je of een keer een posi test krijgt, of dat je gewoon weer ongi word en iig weet waar je aan toe bent en verder kunt!! @ linda84 Hoe is het nu met jou?