Nou meiden hie is ie dan! Ons "eigen" cluppie! We gaan hier verder vanuit ons topic "Overtijd maar test geeft niet zwanger aan" Als jullie me ff je NOD-datum laten weten, kunnen we gelijk een lijstje bijhouden. NOD: Sookie: 27 september ronde 31 Zwanger: Raspberry: in ronde .. uitgeteld:
Leuk!!!! Maar hoe kun je daadwerkelijk lid worden van deze club zodat ik hem in mn lijstje heb staan?? Mijn gegevens zijn trouwens zwanger in ronde 1 uitgerekend 5 mei 2010
Hey Raspberry, je hebt het gevonden! Hoe je deze in je lijst van clubs kan zetten.. Volgens mij kan dat nog niet met de zwanger worden-clubs... Maar we horen wel hier thuis en niet in het alg. forum.. Vandaar. Zodra het kan geef ik wel een gil! Knuf Sookie
Hee meiden... Mag ik me ook aansluiten bij jullie ei zkt zaad cluppie? Mijn gegevens voor in het lijstje: NOD : 30-8, ronde 3... Hebben trouwens nog een nieuwe camera gekocht...moet nu alleen 8 uur opladen dus kan er nog effe niks mee.. Liefs
NOD: Sookie: 27 september ronde 31 Baby27: 30 augustus ronde 3 Zwanger: Raspberry: in ronde 1 uitgeteld: 5 mei 2010 je staat erbij Baby!
Wat voor een is het geworden baby? Lastig he, heb je er een, moet je wachten op de batterij! dat ze daar niet al een oplossing voor hebben gevonden.. knuf Sookie
Bekijk bijlage 13989 NOD: Sookie: 27 september ronde 31 Baby27: 30 augustus ronde 3 Zwanger: Raspberry: in ronde 1 uitgeteld: 5 mei 2010
Fijn dat ik er ook bijsta!!! Ja idd, dat ze daar niks op hebben gevonden.. Het is een panasonic Lumix, maar type weet ik verder niet, 10 megapixels en het belangrijkste is dat we er nu een hebben met accu ipv batterijen, werd echt gek van dat opladen van die dingen...en dan kon je er ook maar heel kort mee doen. Verder heb ik ontdekt dat ik in die tijd dat we op zoek zijn gegaan, ik niet 1 keer aan mijn wel/niet ongi heb gedacht...dus heb mijn remedie gevonden denk ik....WINKELEN!!! Hahaha..alleen niet zo goed voor de portemonnee...hihi.. Liefs..
Bekijk bijlage 13990 NOD: Sookie: 27 september ronde 31 Baby27: 30 augustus ronde 3 Roosviceetje: 25 september ronde .. Zwanger: Raspberry: in ronde 1 uitgeteld: 5 mei 2010
Haha, Baby, winkelen als remedie tegen het nadenken!! Dat zal idd niet goed zijn voor je portemennee!! Maar da's wel een mooi toestel knuf Sookie
hallo meiden mag ik ook bij de club? vrijdag en vandaag test gedaan maar deze gaf niet zwanger aan mijn nod was 4 september het is alleen lastig want misschien is mijn nod ook wel 19 september...want 22t/24 aug een lichte tussentijdse bloeding gehad.. wel helder rood alleen max 4 druppels op inlegkruisje dus geen doorgebroken menstruatie..maar aangezien ik nog steeds negatief test denk ik dat het toch een menstruatie was...dus zet me maar op nod 19 september...
ronde 4 hihihihihihihi ik weet dat je clubs kan opzetten waarbij de eigenaar toestemming moet geven dat ze erbij mogen nu is hij nog openbaar.. ik weet alleen niet hoe dat moet kan het wel even vragen aan die gene da houden we beter overzicht.... alleen 1 puntje je ziet de banners dan niet
Maar ergens, is dit ook wel gezellig, blijft het mooi bij elkaar.. En, we kunnen zelf toch ook goed in de gaten houden wie we erbij zetten?
@Roos: Misschien wel een goed idee ja!! En lukt het nog steeds met niet-roken? Valt het je zwaar of is het te doen? Zie dat je in ronde 4 zit...lopen we een beetje gelijk op...
Bekijk bijlage 13996 NOD: Sookie: 27 september ronde 31 Baby27: 30 augustus ronde 3 Roosviceetje: 25 september ronde 4 Linda221: 19 september ronde .. Zwanger: Raspberry: in ronde 1 uitgeteld: 5 mei 2010
nog steeds niet gerookt.... soms echt onwijze trek maar niet de drang om sigaretten te halen. dus.... ik hoop zo dat ik het vol houd