we gaan er weer voor

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlademira, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlademira

vlademira Niet meer actief

Mijn man en ik hebben gisteren besloten dat we voor een 2de gaan.
    ik vind het zo spannend.
    het lijkt ons leuk om de kinderen dicht op elkaar te hebben zodat ze ook echt iets aan elkaar hebben

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Wat leuk!
    Wij gaan sinds kort ook voor een 2e. ;)

Veel succes! :D

3. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Hoi meiden,
    Krijgen jullie geen weerstand van mensen om jullie heen. Wij zitten er namelijk ook aan te denken het maar gewoon weer te proberen en te zien waar het schip strand. Dit omdat we ook niet weten of Luuc een toevals treffer was of dat alles wel gewoon goed is bij mijn man. En dat de testen die zijn gedaan, gewoon niet helemaal een goed beeld geven. Als ik namelijk in mijn omgeving aangeef dat ik wel graag een tweede vlot zou willen hebben zeggen ze "Weet je wel waar je aan begint" en "je lichaam moet eerst tot rust komen" etc.
    Er wordt dus wat negatief op gereageerd. Hoe zit dit bij jullie?
    Groetjes martine

4. vlademira

vlademira Niet meer actief

niemand weet het bij ons we houden het geheim totdat we echt zwanger zijn alleen mijn beste vriendin weet het en die vindt het geweldig

5. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Spannend! Veel succes en hopelijk is het gauw raak!

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    spannend!

veel succes!

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    @dennismartine, soms zijn er momenten in je leven dat je echt voor jezelf moet kiezen. Anderen kunnen niet voelen of je lichaam klaar is voor een 2de. Ik las dat je man slecht zaad heeft he? Dan zou ik als jullie graag een 2de kindje zouden willen daar ook voor gaan.. Wie weet duurt het nog even.. en als je gelijk zwanger bent, dan zou het zo moeten zijn... Maak je iig niet druk om wat anderen zeggen, ook al bedoelen ze het goed :)

8. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

6 sep 2008
    110
    0
    0
    Spannend! Wij wachten nog steeds op de zwangerschap voor ons eerste kindje maar we weten wel dat mocht alles goed gaan en als we kinderen mogen krijgen dat we er graag 2 willen en kort na elkaar. Wat een ander daarvan vind, tja ons leven en onze kinderen ;)

9. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Hoi meiden,
    Nu moet ik wel zeggen dat ik mij er niet zoveel van aantrek wat anderen zeggen. Het is tenslotte ons leven. We gaan er gewoon voor. Mijn man vind het nog wel eng hoor die is wel bang dat ik vrij snel zwanger wordt. Maar je weet niet hoe het gaat lopen, voor hetzelfde geld duurt het nog een jaar of wil het niet. We hebben het trouwens nog tegen niemand gezegd hoor, maar mensen reageren soms zo raar. Bv Als ik zeg dat ik wel snel een tweede erachter aan wil!?
    Groetjes

Deel Deze Pagina