Mk met 11w, welke datum moet ik nu aanhouden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Starlady, 21 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    #1 Starlady, 21 dec 2009
    Laatst bewerkt: 21 dec 2009
    Hallo meiden,

Ik heb een vraagje.

Op 26 oktober hadden wij totaal onverwacht (maar zeer welkom) een positieve test in handen... Ik slikte de pil, dus daarmee meteen gestopt. Foliumzuur gaan slikken... Na van de schrik te zijn bekomen, het besef, ik ben zwanger en komt een wondertje bij!!!

Door eerdere mks hielden we het voor ons en zeiden niemand wat. Nicht verteld dat ze zwanger is een 2 weken langer dan ik, moeilijk maar we houden zelf onze mond. Want het kan misgaan denken we...

zaterdag 7 november opeeens roze verlies wat aanhoud (onafgebroken) tot 20 november bij t afvegen. Voor mij t idee dat t over is... ookal was verlies minimaal...

11 november bloedverlies als menstruatie, maar achteraf minimaal stolsels. Test blijft positief, afwachten denken we maar...

21 november tot 4 december geen bloedverlies, wel nog altijd positieve testen.

4 december savonds erge buikpijn en weer roze verlies gekregen

5 december savonds een grote stolsel verloren, lijkt op iets van een soort vlies of zo.

5 december tot 15 december weer roze verlies bij t afvegen.

16 december echo, niets te zien (geen vruchtzakje).

17 december geen verlies meer, ook geen roze bij t afvegen.

20 december smorgens een negatieve test pfff eindelijk.

Mijn welke datum ik aan zou kunnen houden als 1e dag zeg maar om een beetje te kijken wanneer ik weer een menstruatie zou kunnen gaan verwachten. 18 december namelijk verloor ik wittig slijmachtig. Erg vreemd. Zou het kunnen dat de cyclus alweer op gang is?

Ik bedoel moet ik 7 november aanhouden als 1e datum? Of 5 december. Als ik 7 november aan zou moeten houden, kom ik op 5 december als nieuwe NOD. Op dit dag heb ik echter een vliesachtig stolsel verloren. Moet ik dan 5 december aanhouden of 17 december omdat dat de laatste dag van de (hele lange bloeding) aanhouden?

De VK kan ons helaas niet zeggen hoe of wat. Het kan zijn dat we 7 november moeten aanhouden (begin van bloeding) maar dan zouden we 5 december weer een menstruatie moeten hebben gehad. Dit klopt ook maar met dat soort verlies van een soort vlies.

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ten eerste sterkte met het verlies van een wondertje....:(

Ik denk dat je het niet uit kan rekenen meid, na een mk kan je cyclus even in de war zijn dus denk ik dat je het deze keer eventjes af moet wachten:)

Tenzij er andere meiden zijn die je kunnen vertellen vanaf welke datum je kan tellen.

3. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)

Nee helaas denk ook niet dat dat kan. Simpelweg afwachten denk ik.

Reden dat ik ondanks eerdere mks er mss makkelijk over praat is dat wij denken dat wij 7 november al een mk hebben gehad en niet pas 5 december jl.

Ach we genieten van de feestdagen en zien wel wat 2009 of eerder 2010 ons brengen gaat... ;)

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik leef toch met je mee, ik heb er zelf 3 gehad al was de laatste februari 2008....
    het is niet niks als je wens zo groot is.

Geniet lekker van de feestdagen en op naar een vruchtbaar 2010

Deel Deze Pagina