Constant licht pijnlijk gevoel in liezen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ingeborghuizing, Feb 12, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ingeborghuizing

Jan 18, 2007
    79
    0
    0
    Ik heb opeens sinds vandaag constant een licht pijnlijk gevoel in beide liezen. Als ik beweeg wordt het erger. Echt heel vreemd, heb ik nog nooit gehad. Ik heb weleens gehoord dat dit te maken kan hebben met zwangerschap. Weet iemand dit? Of wie herkent dit?

Liefs Ing

2. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Heb het iedere maand ongeveer (vooral rond ongi), en nooit zwanger, kan je dus niet verder helpen ;)

Maar ik hoop dat het voor jou wel een positief teken is!

3. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb het deze maand ook voor het eerst.
    ik heb het voornamelijk als ik zit.
    ik heb soms bij me eisprong aan 1 kant wel is steekjes, maar dit is nu in beide liezen en best wel pijnlijk (sommige steken)

4. Ingeborghuizing

Jan 18, 2007
    79
    0
    0
  5. Ingeborghuizing

Jan 18, 2007
    79
    0
    0
    En ook heb ik constante steekjes in mijn onderbuik, ook totaal anders dan normaal. Normaal heb ik echt zo'n zeurend gevoel maar nu helemaal niet, het zijn alleen maar steekjes. Echt vreemd hoor! Wat denken jullie?

6. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb geen flauw idee wat het is.
    ik ga me er ook maar niet teveel mee bezig houden (als me dat lukt) voor dat ik me zelf weer helemaal gek klets.
    al zijn sommige steken in de liezen wel heel erg pijnlijk.

7. Ingeborghuizing

Jan 18, 2007
    79
    0
    0
    Ik zit nu trouwens 2/3 dagen voor NOD!

8. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Kan ook je aankomende ongi zijn. Over een paar dagen weet je het!

9. Irene82

Irene82 Actief lid

Dec 20, 2006
    112
    0
    0
    bij is het altijd een teken van komende ongi die steken in m'n lies, hoop voor jou niet natuurlijk. Heb nu juist nergens last van! Zit maar 1 ding op... geduld hebben.. en dat is nou juist zo lastig he.

10. Choco

Choco Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    1,186
    0
    0
    Friesland
    Tja...hier ook lichte pijn in de liezen en ze lijken zwaarder te worden naarmat e de dag verstrijkt. Bij de vorige rondes had ik dit absoluut niet, maar ik pin me er niet op vast. Wil pas 2 a 3 dagen na m'n nod testen.

11. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    Heb dit ook elke maand rond de eisprong en menstruatie...vind het ook vreemd maar volgens de gyn kan het geen kwaad...bij mij trouwens begonnen na mijn miskraam dus ws iets met hormonen te maken. Groet, Koosje

12. Irene

Irene Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,034
    0
    0
    Ik heb dit ook. Maar ik heb ook een raar drukkend gevoel laag in mijn buik, het is echt heel vreemd en dat gevoel straalt ook een beetje uit naar mijn liezen. Vraag mezelf ook wel af wat dit is.

13. joyce77

joyce77 Lid

Nov 28, 2006
    63
    0
    0
    verzorgende IG
    Nieuwegein
    Ik heb dit vorige maand ook gehad. Was toen voor mij ook de eerste keer maar helaas werd ik toen toch ongesteld. Ik heb morgen mijn NOD en heb het deze keer weer niet. Heb ook nog geen verschijnselen dat de :evil: :evil: eraan zitten te komen. De laatste 2 x had ik een paar dagen van te voren hoofdpijn en al wat bruinig afscheiding maar nu dus niet. Ik probeer zo nuchter mogelijk te blijven.

14. yake

yake Fanatiek lid

Jun 25, 2006
    2,791
    0
    0
    Meid, fixeer je niet zo op je lichaam! Je maakt jezelf helemaal gek. Wacht nou maar gewoon. Echt, dat is veel beter.

Share This Page