Puntjes bloed bij afvegen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laney, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Hoi Meiden,

Vandaag is het 2 weken geleden dat ik mijn eisprong heb gehad. Dit weet ik precies omdat ik echo's heb gehad bij de gyn om dit in de gaten te houden. Heb namelijk een lichte vorm van PCO, maar wordt wel gewoon ongesteld.

Eisprong was perfect en alles was verder goed.

Nu zit ik hem al 4 dagen te stressen omdat ik natuurlijk hoop dat het raak is. Wij hebben op zondagavond 'geklust' en dinsdagochtend was mijn eitje al verdwenen.. Dus in die tijd is hij ergens gesprongen.

Nu had ik vanmorgen bij het afvegen een paar puntjes bloed. Echt maar heel weinig en nauwelijks te zien. Waren echt maar 2 of 3 kleine puntjes. Ook waren ze lichtrood. Nu ben ik dus de hele dag al om het uur naar de wc gegaan om te kijken of de ongi doorzet, maar tot nu toe niks..

Weten jullie misschien wat dit is? Waarschijnlijk de ongi die door moet komen of iets anders?

Oja, Ik heb nog niet getest omdat ik bang ben voor teleurstelling. Ik wacht het liever nog een paar dagen af en als ik dan nog niet ongi ben.. dan testen.
    Ook geen puntjes bloed meer.

2. Aangezien je twee weken terug je ei had denk dat je ongi er aankomt al hoop ik natuurlijk van niet.

Deel Deze Pagina