We gaan er weer voor!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door djezelf, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Hai meiden,

Wilde me even weer aanmelden bij de 'probeerders'.
    Wij hebben sinds 2 dagen besloten dat we weer gaan proberen zwanger te worden.
    We hebben de voors en tegens tegen elkaar afgewogen en toch besloten dat als het mag lukken, we heel graag snel een tweede kindje willen.

Heb de laatste maanden cerazette (pil) gebruikt en ben benieuwd of je daar lang van moet ontpillen ofzo.
    Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben?

Groetjes Debby

2. jessie33

jessie33 Actief lid

2 apr 2007
    332
    0
    0
    Ik heb geen ervaring met die pil maar ik wil je veel suc6 wensen voor de komende tijd.

Groetjes Jessie33

3. annika1984

annika1984 Actief lid

9 apr 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi!

Leuk voor je dat jullie het gaan proberen!
    Ik heb zelf 9 jaar lang de pil gebruikt, niet die jij gebruikt hoor maar de microgynon 30.
    Ik heb zelf heel weinig last gehad van het ontpillen en mijn menstruatie was ook meteen regelmatig. Dus is per persoon denk ik verschillend!

Ik wens je in ieder geval heel veel succes!

Liefs Annika

4. annika1984

annika1984 Actief lid

9 apr 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi!

Leuk voor je dat jullie het gaan proberen!
    Ik heb zelf 9 jaar lang de pil gebruikt, niet die jij gebruikt hoor maar de microgynon 30.
    Ik heb zelf heel weinig last gehad van het ontpillen en mijn menstruatie was ook meteen regelmatig. Dus is per persoon denk ik verschillend!

Ik wens je in ieder geval heel veel succes!

Liefs Annika

5. annette110

annette110 Actief lid

5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Leuk dat jullie nu al gaan voor de 2e. Vind dat zelf echt zwaar hoor als de 1e nog zo klein is. Dat vind ik de echte geboren moeders ;) die dat aandurfen. :thumup: top.

Ik wilde zelf eerst lang genieten van de 1e, en eigenlijk geen 2e. Maar ja, dan gaat het toch weer kriebelen he... :D

Ken die pil zelf niet, maar alle die rotpillen zijn helaas hetzelfde. Of je hebt geluk....of niet .

Veel succes met klussen ;) groetjes annette

6. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Heel veel succes de komende tijd!

7. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Tja we weten dat het druk zal zijn, maar ja, dan heb je wel alle drukte in een keer, en niet verspreid over een paar jaren. Ach eigenlijk is er voor alles wel wat te zeggen. Maar ja..ik wil al kinderen zolang als ik me kan herrineren. Dus is het voor mij niet zo gek hoor :D
    En idd het is gewoon afwachten met het 'ontpillen'.

Gewoon maar veel klussen! Hè wat vervelend ;)

8. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nou ik wens je ook veel succes, en hoop dat het binnenkort raak mag zijn.
    Bij ons zit er ook weinig tijd tussen, maar eens afwachen hoe het gaat!

Nou klus-se zou ik zeggen!

9. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi,

Ik heb de cerazette ook gebruikt. Ben in augustus hiermee gestopt (eerst niet om weer zwanger te worden maar omdat ik steeds tussenbloedingen had en ik daar gek van werdt) en nu is mijn cyclus nog niet zoals voor mijn eerste zwangerschap. Hij is erg onregelmatig, dan weer 29 dagen, dan 32, dan 30, dan 33. Weet niet op dit te maken heeft hiermee. Voor de zwangerschap van mij eerste heb ik vanaf mij 12de de pil gebruikt (minulet), ik was toen 25 jaar. We hebben het 7 maanden geprobeert en toen was ik zwanger van mijn zoontje. Nu helaas nog niks, we gaan ronde 8 nu in. Maar wie weet geld dat voor jou niet.

10. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Dat had k dus ook! om gestoord van te worden. Heb 3 weken lang gebloed. Toen ik daar over begon te klagen tegen mijn vriend kwamen we langzamerhand op het idee om dan maar helemaal te stopppen met die pil!

Deel Deze Pagina