Hoi dames, even een vraagje. Heb de 1e ronde na pil gehad. Netjes na 27 dagen ongesteld met wat ontpillingsverschijnselen. Deze keer gok ik op een cyclus van 34 dagen, eisprong zeker gehad, die voel ik. Zit nu op dag 28. Geen nood aan de man hoor, maar vroeg me af of je bij een redelijk regelmatige cyclus na het stoppen van de pil ook nog veel last van ontpillen kunt hebben. Heb buikkrampen, steken in de lies, ben misselijk, heb zere tepels en mijn buik is zo opgezet dat ik de hele dag met de knoop en rits open loop (!) haha Kortom, kwaaltjes in overvloed, testen negatief (nu 8dpo). Ik snap dat niemand van jullie me kan vertellen of ik zwanger ben of niet, maar ben benieuwd naar ervaringen van dames met een toch wel regelmatige cyclus maar toch ontpillingsverschijnselen. Om me even met beide benen op de grond te zetten Uiteraard zijn ik-bleek-zwanger-te-zijn-verhalen ook welkom, want die geven weer een beetje hoop, haha
Ja je kan zeker nog ontpilklachten hebben, en ja je kan ook zwanger zijn. Ik hoop het laatste voor je
Ja kan zeker allebei. Maar het kunnen ook 'gewone' klachten na je eisprong zijn doordat je dan progesteron aanmaakt. Hopelijk zijn dit voor jou zwangerschapsklachten
Grmpff kan dat ook nog? Zo erg? hoop toch niet dat ik me elke maand zo beroerd ga voelen... haha Heb jij dat ook gehad?
Ik heb de klachten ook na m'n ei. Je let er toch altijd meer op als je zwanger wilt worden. Tot nu toe dus loos alarm. Ik hoop voor jou dat het bij jou wel gunstig is.
He getver. Kan ik me daar maar beter op voorbereiden. Hou er wel rekening mee dat het nog een hele tijd kan duren, maar als je lijf ineens zo gek gaat doen is dat wel dubbel
Inderdaad kun je zelfs tot een jaar na het stoppen van de pil nog ontpilklachten hebben, zoals symptomen die lijken op ern zwangerschap en onregelmatig ongesteld (ook al was je eerste cyclus bijvoorbeeld keurig na 28 dagen). Dat wil niet zeggen dat je nu niet zwanger kunt zijn. Zo rond je NOD zou je een testje kunnen wagen.
Dank jullie wel voor alle reacties! Ben heel benieuwd wat me te wachten staat.... en geduld hebben is niet mijn sterkste kant en ben pas net begonnen!