We gaan ervoor in 2009 deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wendy30380, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Heb maar even een nieuwe geopend....

Hoe ist met iedereen?

Lin: ik las nog net voor de crash je @(#$*&$ berichtje.....heb er even geen woorden voor. Dikke knuf! (weet niet of je dit nog leest maar goed)

2. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    hai lieve forumvriendinnetjes!!

Hier ben ik ook weer een keer ;) ik wilde even bij lezen maar zag dat deel 2 gesloten was, ik kon ook maar lezen tot 31 augustus??? Wat is er in de tussentijd allemaal gebeurd???

Goed dat je een nieuw deel hebt geopend wen!!! :D kunnen we hier weer verder kletsen!!

Lin; hoe gaat het met je??? ik zie in het berichtje van Wen dat er iets is gebeurd?? ik weet niet wat er gebeurd is maar wil je wel vast een dikke knuffel geven!
    Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Ik hoop dat jullie een hele mooie dag hebben gehad!! Hoe was jullie huwelijksreis???

Mamavanbas; nog gefeliciteerd met jullie Job! Hebben jullie een leuke verjaardag gehad??

Cynnie; wat leuk dat jullie een jongen krijgen!! hoe gaat het met je?? voel je je goed??

Hier gaat alles goed, ik heb een hele hectische tijd achter de rug en had even geen puf meer voor het forum, sorry dat ik jullie dus even heb verwaarloosd!!
    Maar ik ben heel druk geweest met het afronden van mijn werk, mijn laatste dag was 29 sept, nu heb ik nog een maand vakantie en daarna.... tja ik heb nog geen nieuw werk en kan ook niets leuks vinden op het moment! vind het nog steeds raar hoor... gewoon geen werk meer.. moet ook echt even wennen nu aan de nieuwe rol verdeling in huis haha
    Met de zwangerschap gaat alles goed! Ik voel de kleine uk af en toe al bewegen, zo bijzonder weer!!! Ik begin ook alweer een buikje te krijgen...
    Gister is ons meisje 1 jaar geworden! Het is zo hard gegaan... We zijn een dagje naar de beekse bergen geweest en zaterdag is het groot feest!

Hoe gaat het met jullie meiden????

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Joan nog van harte gefeliciteerd met je klein meisje. 1 Jaar alweer wat gaat die tijd hard he. Hebben jullie een leuke dag gehad en is ze erg verwend ? Ben wel benieuwd naar een foto van je meisje nu.
    Wat fijn zeg dat het goed gaat met je zwangerschap ! Wat moet het heerlijk zijn weer zo`n bewegend mensje in je buik.

Wendy jaa het gaat nu voor ons ook opschieten he dat onze knullen 1 worden.
    Met Daan gaat alles goed. 25 Oktober hebben we een afspraak bij de klinisch geneticus word er sowieso bloed geprikt bij hem en word hij helemaal onderzocht. Vind het zo zielig voor mijn kleine ventje. Sinds vorige week eet hij de 6 maanden potjes groente. Ben dus helemaal blij. Hij is een heerlijk koekelventje wat nog niet zo`n haast heeft met zijn ontwikkeling.

Cynnie hoest met jou ?
    Rosa ben ook wel benieuwd hoe het met jou en je knulletje is !

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    halloooo !!

5. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    hey meiden!

jeetje het is hier wel stil geworden :( waar zijn de andere meiden?? weten zij eigenlijk dat er een deel 3 is??????

Linda; dank je wel!! het is echt heel hard gegaan... het jaar is voorbij gevlogen! Op de dag zelf dacht ik heel vaak terug aan vorig jaar...
    Zaterdag hebben we haar verjaardag gevierd en ze is heel erg verwend! We hebben het in 2 delen gevierd, s ochtends en s middags, maar had het idee dat het s ochtends te druk voor haar was! Het was ook echt heel druk ondanks dat we het verdeeld hadden.. Maar ze heeft niet gehuild gelukkig, alleen wilde ze alleen bij mij zijn.. prima hoor! En ze heeft een lekker groot stuk taart gegeten, had een groot stuk gegeven om te spelen en om te eten, maar ze at alles op met haar handjes!! Alles zat onder hahaha na haar middag slaapje dus een ander outfit aan gedaan.... s middags was het wat rustiger en heeft ze heerlijk gespeeld, veilig op een afstand van de visite.. zo konden we dus toch nog wat dingetjes op tafel zetten want ze kwam toch niet naar de tafel!
    Het wordt al een echte kleine dame hoor! ze loopt los en is altijd vrolijk en druk in de weer met van alles.. ik geniet er elke dag van! Moet soms ook wel om haar lachen als ze boos wordt dan gaat ze heel hard gillen en dan doe ik wel eens mee en dan gaat ze heel hard lachen :D zal gelijk ff een foto spammen!
    hoe gaat het met jou en je kindjes???? ik lees dat je nog steeds met Daan in het ziekenhuis loopt?

hoe gaat het met de overige meiden???

6. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,

Had in het geheel niet door dat er een deel 3 is. Maar goed we zijn er weer.
    Jeee Joan gaat ook al weer hard met jou zeg. Je zit al weer op 18 weken. Willen jullie weten wat het word? EN ga je het ook delen met ons?

Hier 2 dagen naar het ziekenhuis geweest en er is nog een beetje hoop voor ons. Dat mijn hormonen veranderen is wel duidelijk . Dat ik geen IVF in nederland ga krijgen ook, maar goed mijn gyn zei ik laat jullie niet in de kou staan. Hij schrijft een brief aan mijn zorgverzekering voor ICSI in Gent . Nu hopen op groen licht . De stimulatie kan ik in mijn eigen ziekenhuis doen alleen de punctie en terug plaatsing zullen we voor naar Gent moeten. Maar goed dan maken we van de nood een deugt en maken er maar een paar dagen weg van.

Hoe is het met de andere dames en de kleintjes in en uitpandig??

7. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Hey meiden!!

Hoe gaat het hier??

Lin; ja het gaat hard he! Nou deze keer willen (nou eigenlijk alleen mijn vriend ;)) het niet weten.. het blijft dus een grote verrassing! Maar ik denk dat het weer een meisje wordt.. gewoon gevoel, maar hou me er niet te veel aan vast want wie weet wordt het wel een jongetje...

Lin hebben jullie al groen licht gekregen?? Ik heb het even gegoogled wat in je onderschrift staat, want ik wist niet wat het inhield, maar jeetje meid dat is wel erg hoor! Gelukkig hebben jullie nog wat hoop en kan een ziekenhuis in Gent jullie wel helpen! Gent is leuk dus inderdaad van de nood een deugt maken! Ik blijf voor jullie duimen hoor!! dikke knuffel voor jullie en hoop dat jullie snel groen licht krijgen!! Hoe gaat het verder met je?? Hoe was jullie huwelijk en huwelijksreis?? (heb ik niet mee gekregen door de crash :x)

Hier gaat alles goed, nu ik niet meer werk merk ik dat ik veel beter in mijn vel kom te zitten.. De druk van alles moeten is nu een beetje weg, tuurlijk moet ik nog wel dingen doen maar ik heb meer rust en wat vandaag niet lukt komt morgen.. Is wel een erg fijn gevoel.. Kan hierdoor ook veel meer genieten van mijn zwangerschap, ik heb gelukkig weinig last van kwaaltjes, alleen als ik te veel doe krijg ik last van mijn rug..
    Als het goed is heb ik volgende week een afspraak met mijn arbeidscoach van het UWV, omdat ik wil weten hoe en wat nu ik zwanger ben.
    Met Sienna gaat ook alles goed! Het nachtspoken is eindelijk een beetje aan het afnemen, ze wordt nu alleen nog laat in de avond wakker en gaat na wat drinken gelijk weer slapen.

Hoe gaat het met jullie??
    Fijne avond!!

8. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    24 november hebben we een vervolg afspraak in ons eigen ziekenhuis.

Onze huwelijksdag en de reis waren in een woord helemaal geweldig. Ik heb wat foto's op hyves staan van ons en onze dochter in een prachtig jurkje !

Lekker dat je nu weer beter in je vel komt. Hopelijk krijg je duidelijke antwoorden van het UWV. Het schiet zeker op je zit al bijna op de helft lekker hoor.
    Tja we houden goede hoop en hebben gelukkig al wel 1 kindje.

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Joan leuk dat haar verjaardag zo geslaagd was. Heelijk toch dat ze zo gesmuld heeft van de taart. Wat een heerlijk grietje is ze !
    En ook al los lopen. Knap hoor ! Julia liep ook al voor haar eerste verjaardag. Ben erg benieuwd wanneer Daan zal gaan lopen. Is zo leuk he die eerste wankele stapjes. Geweldig vind ik het.

Lin ben ook wel benieuwd of je groen licht gekregen hebt. Ik ga in ieder geval heel erg voor jullie duimen !!
    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe jullie dag was en hoe jullie eruit zagen.

Met Daan lopen we nog bij de kinderarts vanwege zijn vele luchtweginfecties. Ook is hij onder behandeling van het schisisteam omdat hij een palatoschisis heeft(opening in zijn zachte gehemelte en huig). In het schisisteam zit ook een klinisch geneticus. Zij heeft hem gisteren helemaal na gekeken en heel veel vragen gesteld.
    Ook zei vond hem wat achterlopen in ontwikkeling. Ook vond zei dat hij wat kleine oogjes heeft en dat in combinatie met de palatoschisis en de 2 vaten die hij in zijn navelstreng had kan het zijn dat hij een chromosoomafwijking heeft. En dat denkt zei mogelijk aan het 22Q11 deletie syndroom. Daarna dus gelijk naar kindergeneeskunde geweest waar ze bloed hebben afgenomen. En onze bikkel huilde niet maar lachte gewoon naar de verpleegkundige. Wat een stoere bikkel he.
    Over 3 maanden belt de klinisch geneticus op met de uitslag. We duimen heel hard dat hij geen chromosoom afwijking heeft. Toch maak ik me wel een beetje zorgen. Stel je voor dat.... het heeft invloed op zijn hele leventje.

10. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    ow bah Lin ik weet even niets hierop te zeggen. Duim heel hard met jullie mee !

11. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Lin ben wel benieuwd hoor naar de foto`s. Hoe kan ik jou vinden op hyves ?
    Spannend weer. Je moet best nog lang wachten he een maand. Is het zo druk in het ziekenhuis ?

12. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Nee maar me gyn is eerst met vakantie en dan heeft de verzekering ook even tijd om te reageren.
    Zal mijn link van mijn hyves even via PB sturen .

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    werkt de link?

14. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ja hij werkt. Heb je toegevoegd als vriend. (als jij me accepteerd)

15. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    heb je toegevoegd.

Gaat richting mandje.
    Later..........

16. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Lin; krijg je dan de 24ste te horen of jullie groen licht krijgen??
    Wat leuk dat jullie dag zo geslaagd was! mmm ik heb jou niet in mijn hyves zie ik. mag ik je hyves adres want ben erg benieuwd naar de foto's!!

Linda; dank je wel! ben ook wel erg benieuwd weer naar jou kindjes!! fotooooooo :D hihi
    jaaa die eerste stapjes zijn zo leuk! ik vind het ook zo schattig, zo'n klein meisje wat loopt en ze wil zo graag de wereld verkennen. Gister heeft ze een stuk buiten gelopen en geweldig vond ze het! het was dat we bij een drukke weg kwamen anders had ze nog verder willen lopen...

jeetje linda ik schik wel een beetje van je berichtje! ik weet ook niet wat ik hierop moet zeggen.. ik duim heel hard voor jullie dat Daan geen chromosoomafwijking heeft... wil jullie ook heel veel sterkte wensen met het wachten op de uitslag.... dikke knuffel voor jullie! en wat is Daan toch een stoer mannetje geen kik geven tijdens het prikken!!

17. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Lin dus het ligt eigenlijk aan je verzekeraar of je de behanding in gent mag ondergaan ? Wat zag je er mooi uit op DE dag ! Jammer dat de meeste foto`s zo klein zijn op hyves. Anouk zag er ook super leuk uit. Wat een lekker grietje.

Joan zal zo even een foto spammen van mijn kids.

Heb veel zitten speuren op internet wat de chromosoom afwijking nou inhoud. Herken er wel ding in die Daan heeft zoals de vele luchtweg infecties die hij gehad heeft het slechte drinken, achterlopen in ontwikkeling....
    Ach ik maak mezelf helemaal weg. Ik probeer het van me af te zetten maar het spookt zooo door mijn hoofd. Met mijn man kan ik er niet over praten. Die zegt er is nog niets bekent wacht eerst maar af. Maar moet het toch even kwijt hoor.

18. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Hier een foto van mijn 2 kids

19. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36