Vooruit kijken na miskraam - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Nou dames, een nieuw topic dan maar. :D

2. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    ok ik dacht al gesloten:$
    Maar had gelzen dat er vertraging is bij teveel berichten

3. 4days

4days Niet meer actief

Haha ja precies, ik dacht ook al, een modje is geflipt ofzo... :D

4. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @zilvervosje,K** hoor!!!Ik weet niks anders te zeggen...
    En kan me voorstellen dat het niet meer als toeval voelt.

@krokodieltje,Veel succes!!!!

@hier,Gisteraaf naar een theater tour(concert)geweest.
    Nu moest ik er vroeg uit omdat er schilders de voordeur moeten verven.
    iK heb het gevoel alsof mijn ogen nog helemaal dicht zitten.
    Zou zo weer mijn bedje in kunnen duiken.
    Maar helaas vanmiddag werken.
    En ook nog steeds steken hier en daar in mijn buik.

5. 4days

4days Niet meer actief

Ano -> Aaaagh, irritant he! Was het concert wel leuk?

6. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    was erg leuk.
    Had het niet zo verwacht maar viel toch nog alles mee.
    Ik twijfelde om te gaan eerst maar ben blij dat ik gegaan ben.

7. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Huh, ik wou reageren in het andere deel en zag toen dat het gesloten was. Gelukkig weer een nieuw deel!

@ Zilvervosje: het zal toch niet waar zijn...?! Verlies je veel bloed, of is het, zoals Nisa al zij een innestelingsbloeding?

@ ano: balen dat je zo vroeg op moest! Hier ging de wekker ook al om 6.00 uur..

Mijn duimen draaien nog steeds voor krokodieltje, hoop zo op een goede echo!

Ik kan nu ook af gaan tellen tot maandag.. pff toch weer spannend. Ik denk dat ik in het weekend veel ga doen, gaat de tijd lekker snel.

8. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    GOEDEmorgen dames,
    @zilvervosje,ik hoop dat het meevalt en dat het innestelingsbloed was? ik blijf voor je duimen.

@kroko-baby, nog even en dan kan je zwaaien.

@ano, hopelijk kan je vanavond vroeg je bed in?

@hier, oh wat vind ik dit spannend, heb daarnet getest en zie het resultaat:

:D stond zelf een beetje te shaken en vriend moest ook lachen, ik zie toch echt 2streepjes:D

(voor degene die nog niet zwanger zijn vind ik dit moeilijk en lullig om te schrijven, ik ken jullie gevoel van ik wil ook. ik hoop dat het binnenkort bij jullie ook raak is)

9. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Brenjomi: jaaaa joehoe GEFELICITEERD!!

10. 4days

4days Niet meer actief

GEFELICITEERD meid!!!!!!!!!!
    Ohhhhhh wat super, helemaal geweldig!! :D :D
    (en jaa die | | zijn echt overduidelijk!! :D )

11. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :D de strepen zijn wel duidelijk ja:D ben nu wel benieuwd hoever ik ben? denk dat ik het nu op 4weken hou?

zag ook net dat het mijn 800ste bericht was:D

hopelijk komt krokodieltje ook zo met goed nieuws?

(weet de rest ook dat we hier zitten? misschien even pben??)

12. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    @ Brenjomi: GAAAAFFFF!!!! Van harte gegund meis! Hihihi... dus toen je zo in een dipje zat was er gewoon een klein mensje stiekem aan het groeien :D

@ hier: nou, vanochtend niet ongesteld, maar nog steeds slijm met afwijkend kleurtje (eerder beetje donker beige dan wit of helder... sorry)... geen idee of dit een innesteling is, maar ik hoop het natuurlijk wel! Ik had een paar dagen geleden ook ineens zo'n rare pijn (koud/heet) in mijn lies/baarmoeder, wie weet was dat wel een baby die zich héél hard vasthoudt? (Wie was hier ook alweer arts... niet lachen, hoor! Ik weet ook wel dat het niet zo werkt ;)). Wie weet, maar ik probeer niet te hard te hopen. De test was nog steeds hartstikke wit vanochtend. Uhmm... wel de vraag natuurlijk, hoe ziet zo'n innestelingsbloeding er uit?

13. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Trouwens, wat een idiote mods hier! Stuur dan even een reactie dat het onderwerp over een paar dagen gesloten wordt, zodat we alle tijd hebben elkaar in een nieuw onderwerp te treffen! Waarom doen ze dit eigenlijk? Sorry hoor, maar ik was er vanochtend echt een beetje pissig over!

14. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    ff vanuit trein, heb onderwijsmiddag. De echo was goed! Het hartje klopte, lengte was 1,44 cm, komt precies overeen met 7+5, wat ik had berekend met eisprong. Het was er deze keer maar 1. Je zag zelfs al het navelstrengetje. Was een ontlanding van de zenuwen en van blijdschap: ik huilen, vriend hulen, mijn mama huilen en mijn zusje ook. Kan nu nog huilen van geluk als ik me bedenk wat er in mijn buik groeit!
    Nu middagje breed lachen bij onderwijs, ga er niks van meekrijgen, vrees ik...

Brenjomi, gefeliciteerd!!!

15. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames, ff snel een berichtje van mij.
    Wat suf zeg, die afsluiting.... Ik had al een berichtje naar een aantal van jullie en naar de moderator gestuurd toen ik zag dat er al een nieuw topic geopend was.

Nou ja.

@Brenjomi: wat super!! Gefeliciteerd!!!! Eindelijk een streep.

@Krokodiel: wat heerlijk dat je echo goed was, wat een opluchting

@Zilver: ik hoop zo dat het een innestelingsbloeding is geweest. Ik duim voor je hoor!

@hier: ik heb ineens super veel meegemaakt na dinsdag, maar kan nu ff niet te lang forummen, dus ik hoop jullie straks alles te vertellen! ;)

16. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    o hier zijn jullie :D

hoorde net van kirrebir dat onze topic gesloten was!!!
    had net een nieuwe geopend maar zie dat cossy het al uren geleden al heeft gedaan :D

nou ja heb gezegd dat die OOK op slot mag :D

17. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    en wat stom!!!!

BRENJOMi: GEFELİCİTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD

zie je nouwel je wachten is beloond
    en wat is die duidelijk zeg!!!!!

KROKODiELTJE: hey jij ook GEFELİCİTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!!!!!!!!!!
    met je superecho wat gaaf

wie was het nou die maandag ook een echo had?

18. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Krokodieltje: GEFELICITEERD!!!!!!! wauw dat moet echt een ontlading van de spanning geweest zijn. Meid klim lekker op je roze wolk!

19. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kun je dan niet een digitale test doen?

20. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @ Brenjomi: Gefeliciteerd! Wat fijn dat het nu voor jou ook raak is.

@ nog niet zwangere dames: Ik hoop echt dat jullie hoop kunnen putten uit het groeiende aantal zwangerschappen. Het is ook jullie zo gegund!

@ Krokodieltje: Hoera! Ik ben ook voor jou superblij! Nu maar hopen dat ik morgen of anders volgende week net zo'n mooie echo heb!

@ nieuw topic: Ik had het vanochtend al gelezen, maar toen was die van ons nog gewoon open. Bovendien was er toen nog wat discussie van misschien wel - misschien niet. Dacht dat het wel los zou lopen. Nou ja, gelukkig hebben wij Cossy's site met lijstjes. Daar kunnen we makkelijk terugkijken!

@ hier: Ik denk dat ik heel misschien ook een blaasontsteking heb. Ik ben niet helemaal zeker, maar durf na het verhaal van Cossy geen risico's te nemen. Het lukt ne niet om helemaal leeg te plassen en moet vaker naar de wc dan normaal.
    Gelukkig kan ik vanmiddag bij de ha terecht. (Jammer dat die lieve man geen echo-apparaat heeft. ;) )

Deel Deze Pagina