We gaan ervoor in 2009 deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wendy30380, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  2. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  3. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    mooi buikje meis!!! en wat een verschil he tussen damian en nu!!
    gaaf die echo!!! zo duidelijk he al helemaal een mini mensje!!

begrijpelijk dat je dan even geen zin en puf hebt om op nieuw te moeten beginnen... wil je na de zwangerschap weer opnieuw beginnen??
    gelukkig dat je niet meer zo misselijk bent.. oei ja die vermoeidheid is ook vervelend he! kan je wel ene beetje je rust pakken???

4. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ja hij gaat iets harder als bij Damian.
    28e hebben we de 20 wkn echo en dan hoop ik dat we weten wat het is....ben zo nieuwsgierig :)
    Ik heb gezegt als ik na de zwangerschap nog zo'n labiele must ben dan trek ik opnieuw aan de bel en dan kan ik er echt weer heel hard tegen aan :)
    Met Damian is het wel moeilijk om de rust te pakken, maar probeer het wel. En als het te is dan willen mijn lieve ouders met liefde Damian even halen :)
    Komt allemaal goed ;)

5. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    hey meiden!!

Wat is het stil hier... waar zitten jullie :p
    hoe is het met iedereen????

hier is alles nog steeds rustig, nog geen babynieuws ;)

Chelleke; spannend hoor, jullie willen dus weten wat het wordt??
    gelijk heb je dat je het even afwacht tot na de bevalling en al je hormonen uit je lijf zijn!!! hopelijk is het niet nodig!
    fijn dat je ouders je zoveel ondersteunen, rust pakken met zo'n kleine om je heen is idd heel moeilijk!!
    Slaapt Damian nog s middags??

Linda; jij hebt toch een Shantala gebruikt bij Daan?? hoelang heb je die gebruikt??
    zit je twijfelen om een Shantala te gaan gebruiken ipv een badje. Onze badkamer is zo klein en er staat ook al een badje van Sienna in en als er ook nog een babybadje in moet dan houden we helemaal geen ruimte meer over!
    ik heb een Shantala gekregen van de kraamzorg (bij Sienna al) alleen geen standaard...
    dacht als ik die nu ga gebruiken dan kan ik de baby gewoon in de babykamer in bad doen ipv in de badkamer (een babybadje past niet in de babykamer!)
    maar die standaards zijn best prijzig en was benieuwd hoelang jij die gebruikt heb!

6. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Alle oké ;) en met jou?

We willen graag weten wat het word, te nieuwsgierig, hihi :)

Damian slaapt alweer bijna een jaar niet meer smiddags, soms mis ik dat wel :)

7. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Sienna ik heb mijn standaard net verkocht. Wij zijn lang ik vond het wel jammer dat de standaard wat aan de lage kant was maar ik vond hem zo mooi dat ik hem toch genomen had. Je kan de shantala ook in je badje zetten of op een laag tafeltje.
    Maar Daan zit hier nog steeds in de shantala. Ik heb ook geen echt badje haha maar het past nog met gemak. De shantala is lekker breed en hij zit er lekker tot zijn nek onder water. Spetteren dat hij doet. Hij staat hier alweer een tijdje in de douchecabine en ik zit er op een krukje bij.

Op mp staan er ook een hoop te koop voor een leuk prijsje !

8. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Chelleke; hier gaat alles goed, loop nog rustig door.. al wordt het wel steeds zwaarder nu met Sienna om me heen...
    af en toe wat krampen en harde buiken maar die zijn ook zo weer weg... begin het nu wel spannend te vinden, want ja de baby kan nu elk moment komen natuurlijk!!

hihih ik wilde het ook graag weten, maar mijn vriend niet dus is het een verrassing, al heb ik wel al heel de zwangerschap een voorgevoel, ben dus benieuwd of die ook uitkomt!!
    ga je het ons ook vertellen of hou je het voor je??

oohh ja kan me voorstellen dat je dat nu helemaal wel eens mist! Sienna slaapt nog 's middags dus dan kan ik als ik daar zin in heb even gaan liggen al doe ik dat bijna nooit, mijn me-time vind ik ook wel erg lekker!!

Linda; ik vind onze badstandaard ook laag... maar wij zijn ook niet heel klein ;) ik ben 1.73 en mijn vriend 1.78
    maar je gebruikt de Shantala dus nog steeds! als ik een standaard koop voor de shantala wil ik het badje weer op mp zetten want het staat me gewoon heel erg in de weg! en de shantala is te groot voor de opening in de badstandaard, maar die is ook voor een tummy tub.. om de shantala in het babybadje te zetten vind ik geen optie want ik wil het liefst dat ding het huis uit hebben hahaha
    het stond voorheen onder de douche maar dan moeten we die steeds verplaatsen en Sienna haar bad neemt al ruimte in ;) op den duur moet de shantala dan natuurlijk wel ook in de badkamer komen maarja die neemt een stuk minder ruimte in hihihi
    ga maar eens op mp kijken voor een standaard!! vind een shantala standaard ook wel heel mooi trouwens!

9. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Jaaa die van jou kan zich zo aanmelden, hihi
    Spannend dat jullie nog niet weten wat het word :)
    Wij zijn daar te nieuwsgierig voor haha.
    We vertellen het ook gewoon, hebben we bij Damian ook gedaan. :)

10. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Word wel spannend hoor Joan ben super benieuwd naar jullie kleintje !
    Ja daarom heb ik ook geen badje. Staat zo in de weg. Maar wij wonen ook erg klein. De shantala werkt ook goed als wasmand haha. Hij staat meestal in de douchecabine of hij zit vol met was/strijk

11. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Waar is iedereen ???

12. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    zwaai zwaai hier ben ik!!! nog steeds zonder baby!!! ;)
    nog maar 5 dagen tot d-day..... ben zo benieuwd wanneer de kleine komt en vooral of het een jongen of meisje is!

Linda; heb ondertussen een standaard gevonden! bleek dat mijn schoonzusje er 1 had staan.. dat wist ik helemaal niet... dus ik ben nu helemaal blij :D nu hopen dat de kleine het ook leuk vind.......
    mmm ga ik onthouden dat die goed werkt als wasmand haha :D
    hoe gaat het met jou en julia en daan???

Chelleke; ben benieuwd wat het wordt bij jullie... ik denk een jongen, waarom?? geen idee dat denk ik gewoon.... over 2 weekjes heb je de echo toch????

Wendy; hoe is het met jou?? en met Cynnie die heb ik hier ook al heel lang niet meer gezien????

en weet iemand hoe het met Rosa gaat??? die is toch ook al heel lang niet meer geweest??????

13. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hej hej, nou kom eens op met die baby ;)

De 28e heb ik de echo :) Nog 1,5 week wachten....eindelijk :)

14. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Jaaaaa Joan is bevallen van een dochter Lenthe Livine ! 3500 gram en 50 cm. Vannacht is ze geboren.

Joan en man en Senna van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje. Super leuke naam ! Ik hoop dat jullie lekker kunnen genieten van de kraamtijd !

15. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Joan en man en Senna van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!

16. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Haaaiii meiden!!!

Bedankt voor jullie felicitaties!!

eindelijk is ze er dan... wel eerder dan ik zelf had verwacht... had verwacht de 40 weken grens wel te passeren, maar Lenthe had anders bedacht :D ze vond de maan zo mooi dat ze die buiten mijn buik wilde bekijken!!
    de bevalling is allemaal goed gegaan, alleen was het wel een turbo bevalling van 2 uur!!! :$ het begon om 2.00u en 04.04u is Lenthe geboren..
    Het was vrij heftig, met hele erge weeën en veel overgeven (helaas weer :() de vk was net op tijd binnen!! ze is direct gekomen toen we belde (binnen 5 a 10 min was ze er!) en toen ze ging kijken hoeveel ontsluiting ik had zei ze eerst; 5 cm (mmm dacht ik ben op de helft...) ze brak mijn vliezen bij de volgende wee en toen schrok ze, 9 cm al!!!! dus alles moest snel gepakt worden en klaar gezet etc kraamhulp moest nog gebeld worden..half uurtje later was Lenthe er, zonder kraamhulp alleen de vk en papa die heel goed geassisteerd heeft....

Lenthe doet het super goed! ze is zooo lief!! en zo anders dan Sienna, al zie je wel dat het zusjes zijn... ze is heel weinig afgevallen en al aan het groeien!! borstvoeding loopt ook weer super!!

met mij gaat ook alles goed, alleen heel veel last van naweeën.. pfff wist niet dat het zo pijnlijk kon zijn..... en helaas wel weer inwendig ruptuur en dus hechtingen....
    maar voel me stukken beter dan na de bevalling van sienna...

Sienna vind haar zusje heel leuk! eerst een beetje raar, maar ze raakt al helemaal gewend.. gelukkig hebben we een leuke kraamhulp en loopt Sienna met haar weg. ze krijgt veel aandacht en mag helpen waar ze kan helpen...

ik kom snel een foto spammen!!

hoe gaat t met jullie meiden????

17. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Fijn dat alles goed is gegaan :) :) :)

Hier alles oké

18. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Super Joan dat het zo goed gegaan is. En wat snel zeg ! Jee zo slaap je en zo ligt je kind op je buik. Ga maar lekker verder genieten. En ik ben super benieuwd naar de foto van jullie kleine meid ! (heeft ze ook zoveel haar ?)

19. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Waar is iedereen ?????

Joan hoest met jullie ?

20. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hoi Allemaal,

Ik wilde jullie vertellen dat ik totaal onverwacht afgelopen vrijdag een postieve zwangerschapstest in mijn handen had. ( Zie album ).
    13-04 heb ik mijn eerste echo.
    Hele spannende tijden voor ons.

Deel Deze Pagina