WAAAAAATTTTTTT Lin dat meen je niet, super gefeliciteerd zeg!!! Wat leuk....ben helemaal blij voor jullie!!! Joan: hoe zijn de eerste weekjes verlopen met Lenthe (erg leuke naam trouwens!) Tis wel weer even zoeken naar een ritme he? Hier weinig bijzonderheden....gaat allemaal super goed. Hier nog even een fotootje van mijn mannetjes...
wauw!!! Lin wat ben ik blij voor jullie!!!!! gefeliciteerd!!! ook bij mij draaien mijn duimen heel hard dat alles goed mag blijven gaan.. ik gun het jullie zo.... hoe voel je je??? en hoelang denk je dat je zwanger bent?? wendy; wat een heerlijke mannetjes heb je toch!! hier gaat alles goed! het is wel weer even zoeken naar een ritme want die ben ik even helemaal kwijt hahaha vooral in de ochtenden, jeetje wat is het opeens druk zeg met 2 kleintjes! maar beide dames doen het super! Sienna vind het helemaal leuk dat ze een zusje heeft en gaat elke ochtend direct naar de wieg om te kijken naar Lenthe.. Lenthe is een heel lief en tevreden meisje en je hoort haar bijna niet.. alleen als ze wilt eten en het te langzaam gaat volgens haar... Linda; ja ze heeft net zo'n haarbos als Sienna alleen dan donkerblond.. hihi je gaat nu wel steeds meer zien dat het zusjes zijn, de ogen, neus en mondje lijken echt veel op elkaar.. alleen de haarkleur en de vorm van het gezichtje is verschillend.. met mij gaat ook alles goed! ik voel me goed, maar moet af en toe wel wat rustiger aan doen.. vergeet nogal snel dat het nog maar 2,5 week geleden is dat ik ben bevallen.. heb alleen wel wat last van mijn bekken, maar dit moet volgens de vk met de loop van de tijd (doordat de hormonen uit mijn lijf gaan) beter worden.. moest het goed in de gaten houden en de bewegingen waardoor ik er last van krijg zo min mogelijk doen.. dit kwaaltje herrinerd me er goed aan dat ik nog maar zo kort geleden ben bevallen ik heb gelukkig ook geen last van de gebroken nachten, moet er ong 2 keer per nacht uit maar die onderbrekingen zijn maar max een half uurtje en dan kan ik snel weer verder slapen.. ik denk dat mijn lijf het nog gewend is van Sienna want die heeft natuurlijk ook een hele lange tijd gespookt.... Chelleke; hoe gaat het met jou?? Las op hyves dat jullie een meisje krijgen!! wat leuk gefeliciteerd!!! Linda; hoe gaat het met jou en Daan en Julia??? foto van Lenthe komt snel hoor!! maar onze nieuwe laptop moet weer terug omdat deze niet goed functioneerd... :x en onze oude typt een beetje lastig want er zijn toetsen van het toetsenbord afgevallen hahaha maar ik kom mijn meiden snel spammen hoor!!!!
he goh ik kwam weer eens aanwaaien hier! LIN GEFELICITEEERRRDDD!!!! JOEEEPpppIEEE!! Joan wat een mooi naam!! van harte gefeliciteerd!! Chelleke alweer een eind op weg zeg, hoe gaat het? WOW!! wat een boel nieuws SUPER
@ Wendy mooie foto!! @ Joan Het gaat zijn gangetje. We krijgen inderdaad een meisje, ten minste als het goed is
Ik voel met erg onzeker en angstig. Zal ook blij zijn als ik de echo's allemaal goed doorsta en wij rustig aan richting nov of dec gaan. Ik denk dat ik zo rond de 6 weken zit. Woensdag zullen we het hopelijk horen. Leuk hoor 2 meiden en wat lief dat sienna iedere morgen even naar de wieg loopt om te kijken naar haar zusje. Wat een stoere mannen wendy en wat lijken ze op elkaar. He mama van bas en job hoe is het bij en met jullie? Zijn er hier nog dames die stiekum denken aan de derde of blijft het bij 2?
Hier geen derde, dat kan mijn lichaam echt niet aan qua reuma, geestelijk trouwens ook niet meer Ik had eerst altijd, een derde sluit ik niet uit. Maar na deze 2 kinderwensen en zwangerschappen ben ik daar nu toch wel over uit Ik denk ook niet dat de reumatoloog daar blij mee zal zijn, haha. En Rob trouwens ook niet, die wil die ellende ook niet meer Ik kan je onzekerheid en angst mega goed voorstellen hoor. Dat het maar snel woensdag mag zijn!!
Daar kan ik me ook iets bij voorstellen chelleke. Zo meteen even lekker naar de speeltuin met dochterlief.
Joan: en wij maar wachten en wachten op die foto's... Fijn dat Lenthe het zo goed doet! Door jouw verhaaltjes komen bij mij de herinneringen ook weer boven...haha. Soms vergeet je wel eens die eerste weekjes. MamavanBas: hoe gaat alles met jou en de jongens? Hoe gaat het met Job z'n oortjes? Hij had toen toch verminderd gehoor oid. Sorry als ik helemaal fout zit, maar het schiet me net te binnen en dacht dat het bij jou was. Chelleke: wow een meisje, wat leuk zeg!! Lin: wel fijn dat je al zo snel terecht kan voor een echo. Ik duim voor jullie mee een woensdag. Voel je je goed of heb je al last van kwaaltjes? Hier komt er geen derde hoor. Ik zou het opzich wel leuk vinden een groot gezin, maar vriendlief vind 2 wel goed zo. We zouden dan een grotere auto moeten, verhuizen en dat hoeft van mij ook niet. Ben nu erg gelukkig met onze 2 boefjes! Zijn nu ook alle babyspulletjes aan het weggeven/verkopen en dat gaat soms wel aan mn hart hoor! Wat een lekker weer he...heerlijk!
@wendy.. Jaaa dat klopt, met job zijn oortjes was het inderdaad niet goed.. nog steeds niet helaas maar we hebben nog hoop.. in mei moeten we weer in het radbout ziekenhuis komen op de audiologie, en naar de kno arts.. Job praat dus ook nog steeds niet.. wel een paar woorden maar daar houd het ook mee op hij krijgt waarschijnlijk vermindert gehoord oor constant de neuspoliepen ontstoken te hebben.. die gaan er dan naar alle waarschijnlijkheid ook uit.. even afwachten weer verder gaat het hier goed hoor.. bas is dinsdag 4 geworden dus hij gaat sinds woensdag hele dagen naar school.. hihi ze worden groot @ Lin, hier gaat het goed hoor, vond het onwijs leuk te lezen dat je weer zwanger bent, je hebt het verdient joh!! we duimen met je mee voor een heel mooi en gezond babieeetje @ een derde, oooohhh zou het zo willen, denk ook wel dat er hier nog een bij komt, als het ons gegunt is.. hoop het stiekem wel een beetje.. al moet ik ook zeggen dat ik super gelukkig ben met mijn 2 lieve jongens het zou alleen maar extra leuk zijn.. maar we zijn er nog niet helemaal uit..
Nee geen kwaaltjes ik noem het gelukjes om ze te voelen. Ben wat moe en mijn (.)(.) worden iedere dag iets pijnlijker. En buikpijn die mij onrustig maakt. Nog 3 nachtjes dan mogen we even gluren
Even snel....Lin alvast heeeeeeel veel succes voor morgen!! Moet morgen werken dus vandaar nu al even. Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
mamavanbas!!!!!! wat leuk dat je er weer bent!! hoe gaat het met je en met je mannen??? nog gefeliciteerd met Bas! wel ff wennen zeker nu hij naar school gaat?? Chelleke; wat leuk dat jullie er een meisje bij krijgen!! Lin; kan me je onzekerheid en angst goed voorstellen.... duim hard voor jullie!! vast heel veel succes morgen!! hoe laat moet je??? 3de kindje; nee hier (voorlopig) niet hoor!! denk niet dat ik het nog een keer durf.. zeker met mijn snelheid van bevallen..... en ons huis is ook te klein voor een 3de (al zou ik het stiekem wel leuk vinden!) Wendy; erg he hoe snel je het vergeet!! ik denk nu heel vaak hoe was het toen bij Sienna... had jij dit toen ook?? en dat je ze toch wel vergelijkt met elkaar... lijkt me best moeilijk om de babyspullen te verkopen.. geeft toch zoveel herinneringen he! All; hier gaat alles zijn gangetje, vind langzaam mijn draai.. mijn vriend is sinds deze week weer werken, dus dat is wel ff wennen! vandaag met Lenthe bij het cb geweest en ze was goed gegroeid!! ze weegt nu 4485 gr en is 53,5 cm!!