Wat een prachtig meisje Joan , zo'n mooi rond gezichtje. Thx voor alle duimers. IK meld me morgen weer met hopelijk goed nieuws en een banner.
even een hele snelle post!! LIN VEEL SUCCES en natuurlijk ook veel plezier vandaag bij je echo!! ook mijn duimen draaien voor jullie!!!!
jeeeeeeeeeeeeeeeehhh!!!! gefeliciteerd Lin!!!!!! ben zo blij voor jullie!!!!!! hoever ben je nu precies of konden ze dat nog niet zien??
ongeveer 6 weken en 1 dag maar dat kunnen ze over 14 dagen beter bekijken. Tot nu gaan we eerst uit van mijn eisprong. Maar het kan ook zo zijn omdat de beeb nu 3,31 mm is dat ik iets vooruit gezet word. Volgens de statistieken is de beeb bij 7 weken 5 mm. We wachten het af. Als het maar een plakker is.
Hier ben ik weer..... Lin gefeliciteerd met je goede echo, super zeg een kloppend hartje. Over 2 weken weer de weken mogen van jouw zeker voorbij vliegen ? Joan wat een mooi dametje heb je. En wat een bolle wangen heeeerlijk. Ze ziet er goed uit ! (wat een verschil met onze mini man toen) Lastig he dat nieuwe ritme zoeken. Ik vond het een mooie maar ook erg pittige tijd. Succes ermee. Zal niet meevallen je eerste week alleen. Chelleke leuk zeg een meisje ! Lekker tutten met al dat roze en jurkjes. Of hou je daar niet van ? Hier komt er geen 3e (zeg nooit nooit) Zou het op zich wel heel leuk vinden maar we hebben er geen plek voor in huis en ik wil de spanning die we bij Daan gehad hebben niet nog een keer. Mijn zwangerschappen lopen ook niet echt vlekkeloos. Mijn moeder zegt te gaan emigreren als ik zwanger zou zijn hahaha.
Jawel heerlijk, maar kan ineens geen leuke kleertjes meer vinden en heb dus nog niks. Maar krijg ook nog dozen vol van mijn schoonzus.
Lin vandaag de 2e echo he? wens je veel kijkplezier!! duimpjes draaien wederom!! Komt helemaal goed liefs
Klopt vandaag de tweede echo gehad. Ben wel een paar dagen terug gezet maar ach wat zijn nu 5 dagen op 40 weken. Het hartje klopte stevig , en we hebben het ook mogen horen. Wauw tranen over mijn wangen. 26-5 weer een echo.
ha meiden!! hebben jullie allemaal een leuke pasen en konningendag gehad?? met de pasen zijn we een dagje bij mijn ouders geweest, kon Sienna paaseieren zoeken en de andere dag zijn we een dagje weggeweest naar boerderij waar lammetjesdag was! was echt heel leuk!! met koningendag zijn we thuis geweest, mijn vriend moest 's ochtends werken en ik ben even met een vriendin en de meiden over de rommelmarkt gelopen en heb daar een paar boekjes en een poppenbedje voor Sienna gekocht! Verder lekker relax gedaan... Lin; super zeg dat alles weer goed was!!! ben echt blij voor jullie! hoe voel je je?? Linda; dank je wel nog de eerste week alleen viel eigenlijk nog best mee.. alleen het vroege opstaan viel me tegen, moest tegelijk met mijn vriend opstaan zodat ik nog kon douchen voordat Sienna wakker werd.. verder liet ik de dag gewoon bepalen door de meiden. moet zeggen dat ik dat nu nog doe, want Lenthe wisselt nog wel eens in de tijden dat ze drinkt en wakker wordt 's ochtends.. behalve als we weg moeten dan kunnen ze het ritme niet bepalen hihi maar het gaat goed zo en de meiden zijn beide heel tevreden zo en mama dus ook! haha jou moeder zou het dus niet zien zitten als er een derde komt bij jullie Chelleke; en al een beetje leuke meisjes kleding kunnen vinden??? hoe gaat het met je?? hou je het allemaal nog een beetje vol?? Wendy en mamavanbas; hoe gaat het met jullie?? All; hier gaat alles goed, lekker druk! maar met de meiden gaat alles super.. ze zijn beide zo lief! Sienna is helemaal dol op haar zusje, wilt steeds met haar kroelen en geeft kusjes.. en iedereen die het maar wilt horen krijgt te horen dat Lenthe haar zusje is!! Lenthe doet het ook super, drinkt goed en slaapt 's nachts goed.. overdag is verschillend, soms hazeslaapjes en soms wel 3 uur achter elkaar.. maar gelukkig is ze heel de dag vrolijk en huilt ze heel weinig...
Goed om te lezen Joan dat het zo goed gaat met jou en de meiden. Ik voel me op zich goed hoor op de gebruikelijke dingetjes na. Zoals moe, af en toe erg misselijk, pijnlijke borsten en droge ogen. Maar alles voor dat ene goede doel.
Hier gaat het wel oké Moet me wel rustig houden anders heb ik ruzie met mijn buik. Maar we komen er wel Heb leuk 1e pakje kunnen vinden en gisteren nog wat leuks gekocht. Ik heb ook nog in een doos met kleertjes van een kennis mogen snuffelen en ik krijg nog dozen van mijn schoonzus, ben daar reuze nieuwsgierig naar Voor Damian had ik ook dozen vol kleren gehad (ze heeft 2 jongens en 2 meiden) Maar moet wel eerlijk zeggen dat Damian daar niet zo heel veel van aangehad heeft.