We gaan ervoor in 2009 deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wendy30380, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Oh Chelleke, wat een super kleertjes!!! Wel aan jezelf blijven denken he. Is jullie kleine mannetje wel lief voor je? Kan je nog redelijk wat rustig aan doen enzo?

Joan: zo te lezen gaat het helemaal super met jullie. Fijn om te horen! En dat Sienna zo lief is voor haar zusje, smelt smelt! Hebben wij hier totaal niet gehad in het begin. Lekker genieten dus van jullie meiden!! Ben jezelf ook al weer aardig opgeknapt?

Lin: fijn zeg dat de 2e echo ook goed was! Moet nog vaak aan jullie denken wat een wonder dit kleine mensje is!!

Linda: hoe gaat het met de ontwikkeling van Daan?

Hier gaat alles goed en heb mn handen vol aan Finn de ondeugd. Wat een mannetje zeg!! Enkele voorbeelden: weglopen, alle kastjes moeten open, eten pikken van Sem, hoofd tussen spijlen van hek (heen en weer totdat je een keertje vast zit ;)), handjes wassen in de wc pot en tot overmaat van ramp gisteren uit het bedje geklommen bij schoonouders....pffff!! Maar verder istie wel lief hoor...hihi.

2. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dat kereltje van mij is een boefje...als hij zijn zin niet krijgt, oei pas dan maar op haha en dat is nogal eens ;) Maar als ik hem zat ben en Rob is werken ga ik naar mijn ouders, samen staan we sterker, haha.

Jij ook al zo'n boefje :D

3. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Lin; goed om te horen dat alles goed met je gaat op de gebruikelijke kwaaltjes na!! Hoe gaat het met Anouk?? hebben jullie het haar al verteld of wachten jullie nog met het vertellen??

Chelleke; hou je dan maar goed rustig want ruzie met je buik is niet fijn ;)!!
    wat een leuke setjes heb je gekocht!!! lastig he leuke 1ste pakjes kopen??
    wat leuk dat je zoveel kleertjes krijgt! hahah heel herkenbaar! ik heb best veel kleertjes gekregen bij Sienna en heb daar maar een paar dingen uitgehaald en haar aangedaan... ben best kieskeurig daarin, sommige dingen zagen er toch al een beetje verdragen uit en dan wilde ik dat haar niet meer aan doen.. maar snuffelen of er iets leuks tussen zit is altijd leuk toch!!

hihi heel herkenbaar, hier ook een meisje die als ze haar zin niet krijgt het op een krijsen zet.. wat een volume heeft ze zeg!!
    maar jij dus ook zo'n lekker boefje in huis!!

Wendy; vond Sem Finn in het begin niet leuk???
    met mij gaat het goed ben eigenlijk al weer helemaal opgeknapt, merk alleen als we bv een dagje weg zijn en ik veel moet lopen dat ik er nog niet helemaal ben.. dan krijg ik 's avonds weer last van mijn bekken.. maar verder voel ik me top! heb de meeste dagen weer energie voor tien.. zelfs de gebroken nachten vind ik niet erg... als ik erg moe ben dan slaap ik overdag even een half uurtje met Lenthe op de bank.. heerlijk en ik heb dan gelijk weer een hoop energie!
    het zonnetje doet natuurlijk ook wonderen! ik krijg daar altijd heel veel energie van...

oei wat een boefje is Finn zeg!! moet je daar stiekem niet een beetje om lachen als hij weer eens bezig is??
    ik heb dat vaak met Sienna, die haalt ook vanalles uit, zoals wc boenen met de wcborstel of alle laatjes leeghalen en vervolgens mij aankijken met een blik van ik heb dat niet gedaan... en alles wat ze tegenkomt bij de konijnen in het hok gooien, zo lagen laatst haar slippertjes in het konijnenhok ;) of de speen van Lenthe pikken en dan snel in haar eigen mondje stoppen en heeeeel hard wegrennen...

Is Finn niet heel hard gevallen toen hij uit zijn ledikant klom?? Ga je Finn nu in een peuterbedje laten slapen??
    Sienna begint nu ook te proberen om uit haar ledikant te klimmen, haar nieuwe bedje staat er al maar ik weet nog niet hoe ik het moet aanpakken met het slapen in haar nieuwe bed... hoe hebben jullie dat toen gedaan bij Sem??

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Nee hoor Anouk is volledig op de hoogte en weet ook wel dat we nog heel voorzichtig zijn. Vanmorgen had ik de intake bij de VK en daar mocht zij een kandeelpoppetje uitzoeken voor kriebeltje want zo noemt ze het mini mensje in mij. Nu past ze op het poppetje tot kriebeltje geboren is en dan gaat ze hem zelf aan kriebel geven.

Hier ook een echte peuter puber ! Kan boos worden daar word je haast eng van.

Een echte boef dus die Finn en zijn grote broer de baas of valt dat nog mee.

Hier hebben wij met 2 jaar dochterlief in een peuterbed gedaan omdat ze toen begon te klimmen.

5. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Lin wat lief dat Anouk op het kandeelknuffeltje past totdat kriebeltje er is!! en wat een schattige bijnaam heeft ze verzonnen voor de baby!!

hoe hebben jullie de overgang naar een peuterbed aangepakt bij Anouk? en ging ze er meteen in slapen???

6. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Chelleke wat leuk het eerste pakje. Blijft leuk he kleertjes kopen. Handig diie gekregen spulletjes. Ik koop eigenlijk alles nieuw. Je ziet toch snel dat het al gedragen is en ben ook pietluttig.

Joan goed te horen dat je de gebroken nacht aan kan;) Ennee douchen doe ik in de avond.
    Nee mijn moeder ziet het niet zitten. Ik heb bij beide zwangerschappen vanaf 29/32 weken volledige bedrust gehad. De nodige spanningen vooral bij Daan. En alle spanning van het eerste jaar we moeten er even niet aan denken. Al zeg ik nooit nooit. Ik zou het op zich best leuk vinden maar ben nu zo blij met 2 "gezonde" kinderen.

Lin wat lief zeg de naam kriebeltje. Anouk zit zeker ook al op school ? Hoe vind zij het ? Julia gaat ook al in oktober..... kleine meisjes worden groot.

Wendy hahahaha jij dus een heerlijk boefje !! Geweldig he maar je moet ogen in je achterhoofd hebben.

Hier een draak van een dochter. Nee hoor ze is een schatje maar ze luisterd momenteel voor geen meter.
    Met Daan gaat het heeeel erg goed. De fysio is tevreden en ziet goed vooruit gang en wij ook. Daan klimt overal op (ook op zijn garage) op de bank waar hij vervolgends gerust eerst met zijn hoofd eraf gaat. Hij gaat steeds wat beter aan de hand lopen. Wel loopt hij nog steeds op zijn tenen en gaat hij hangen. Nu weer nieuwe tips van de fysio gehad. Hij houd nog wel vaak zijn hoofd scheef. De fysio denkt dat hij een lage basis spanning heeft van zijn spieren en ze verwacht dat als hij sterker word in zijn spierkracht dit zal herstellen.
    Ook heeft hij het eten helemaal ondekt. Het magere mannetje is weg. Hij is nog niet dik maar we zien hem iets voller worden. Hij eet nu een hele boterham op !!
    Verder is hij heeeeel vrolijk daarin lijkt hij op zijn zus. Ze hebben de grootste lol met elkaar en het is vaak schateren van de lach.
    Wel merk ik dat hij meer wil dan hij kan.

Joan Julia is overgegaan naar een peuterbed toen ze 2 jaar en 8 maanden was. Zij is er nooit uitgeklommen. En ik was bang dat ze anders telkens haar bedje uit zou komen. Ze was (is) een draak met slapen. Zij is in 1 keer overgegaan naar haar peuterbedje. Helemaal blij was ze ermee. Ze mocht mee om hem te kopen. En Daan is een aantal dagen erna overgegaan in het ledikant.

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ook hier in een keer over in het peuterbed. En ondanks mw dat mw een tuthola is, is ze er nooit uitgekomen. Wij hebben direct een lampje erbij gedaan op de tijdklok en als het lampje aansprong ( 07:15 uur ) en ze was wakker mocht ze eruit. Werkte prima.

Nee Anouk gaat pas na de zomervakantie. Die word 01-08 4 jaar. Nog even. Slik.

8. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Lin hoest met je ??

Joan en is de overstap naar het peuterbed gemaakt ?

Hoest met de rest ?

9. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Met mij is het goed. Gisteren vreselijk buikpijn gehad en hierdoor werd ik verschrikkelijk angstig. Mocht gelijk komen voor een echo en daar zagen we gelukkig een beep van 4,3 cm die volop in beweging is.
    Ben gelijk 5 dagen vooruit gezet . Nog even doorbijten en we hebben de eerste periode gehad. Dan kunnen we hopelijk genieten.

Hoe is het met jullie kids? Doet julia zich nog steeds voor als de trotse zus? Hoe is het met Daan?

10. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    hey meiden,

nou Sienna is sinds vorige week maandag over gegaan naar haar peuterbedje.. de eerste 1 dag ben ik bij haar gebleven tot ze sliep, want ze ging heel hard huilen.. maar de 2de dag werkte dit niet meer, dus ben ik haar gaan terug leggen als ze uit haar kamer kwam.. de eerste keer heb ik haar 9x terug gelegd en het tweede slaapje maar 2x! nu komt ze niet meer uit haar kamer, wel uit haar bed maar dat vind ik niet zo erg.. dan gaat ze nog even spelen in haar kamer of gaat ze in de deuropening zitten/staan.. maar uiteindelijk gaat ze weer in haar bed liggen om te slapen!

de overgang is dus goed gegaan en ben erg blij dat ik de stap gemaakt hebt!!

Linda; dan kan ik wel begrijpen dat je moeder dat niet zit zitten.. is ook niet niets natuurlijk...
    hihi ook al een draak van een dochter in huis dus!!
    wat goed om te horen dat het zo goed gaat met Daan!! heerlijk dat ze zo vrolijk zijn en samen de grootste lol hebben! moet geweldig zijn om naar te kijken lijkt mij...

Lin; dat was schrikken!! gelukkig was er niets aan de hand!!
    voel je je verder goed??

hier gaat verder alles goed.. druk druk druk druk hahaha
    er begint langzaam aan een ritme in te komen...

ik ben vorige week met Lenthe naar het cb geweest voor de eerste prikjes.. arm kind was helemaal over haar toeren... we moesten ook absurt lang wachten, 50 minuten!! dus ze was het al helemaal zat toen we naar binnen moesten.. verder was alles goed, ze was goed gegroeid. ze is nu 56,5 cm en weegt 5,3 kilo

Met sienna mocht ik ook.. maar in de ochtend, door ziekte konden ze de afspraken niet achter elkaar plannen.. gelukkig is het cb hier om de hoek! zij is alweer 12,5 kilo en 86 cm lang!!

hoe gaat het met de andere meiden???

11. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Oh, tis wel erg stil hier he....is ben ook al heeeeeeeel lang niet meer geweest ;) shame on me!!

Hoe gaat het met iedereen?

Semmie is vandaag jarig en is gewoon al weer 5!!!

Joan: het gaat het met je meiden?

Lin: gaat alles goed met de zwangerschap en met jezelf?

Chelleke: jij bent nu ook al weer een tijdje onderweg he. Hoe gaat het met je?

Linda: hoe gaat het met de ontwikkelingen van Daan?

12. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hey hoi !,

Ik denk dat we allemaal te druk zijn momenteel.
    Hier gaat het met ups en downs goed. Ben onderhand al weer 15 weken en alle controle's zijn goed !!!!
    Vandaag het hartje gehoord bij de VK . En word weer getest op de strep.B. Heb nu al last van harde buiken en gekke afscheiding.

Jemig Sem al weer 5. Gefeliciteerd.
    Hier onze anouk al bijna 4 , die gaat haast naar school. Het gaat ongeloofelijk hard hoor.

Hoe is het met de andere dames????

13. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    We leven nog en ben blij als ik 10 weken verder ben ;)

Hoe gaat het met jou wendy?

Dikke kus allemaal

Deel Deze Pagina