Wat een super schattige foto Linda!! Ik zie dat ze bij jullie in een een badje in de douchebak zitten??? Wat voor badje gebruiken jullie hiervoor? Wij hebben namelijk alleen een douche en het babybadje wordt nu toch wel te klein voor Sienna, maar onder de douche is ook nog niet zo handig... Ik snap wel dat je er zo zorgen om maakt, op internet lees je ook zoveel... maar wel vervelend voor je dat je er nu niet met je man over kan praten, je komt dan maar gewoon hier je hart luchten hoor! Wij helpen je wel die 3 zware maanden door Hebben ze in het ziekenhuis ook meer verteld over de chromosoomafwijking?? Stel dat Daan die afwijking heeft, is daar dan wat aan te doen? En zou hij daar veel beperkingen van hebben?? Of kan hij een 'normaal' leven leiden?? Ik blijf echt heel hard voor jullie duimen dat hij het niet heeft!! Hoe is het met de andere meiden???
Joan dank je lief van je ! Ja heerlijke kids he ben dan ook supertrots op ze. Als Daan de afwijking heeft is er niets aan te doen. Er zijn veel gradaties in. De meeste kinderen hebben een trage ontwikkeling een lager IQ , er komen zoveel dingen bij zoals gedragsstoornissen tot imuumstoornissen. Hij zal dat onder strikte begeleiding k omen van de kinderarts. Stel je voor dat hij het heeft gaan we samen met de klinisch geneticus om te tafel zitten gaf ze aan. Ik heb ook een tijdje aan het rommelen geweest hoor met badjes. Tot 11 maanden zat Julia in de shantala. Toen een badje gekocht. Maar ik wilde graag dat ze lekker onder water zat. Dit is een plastic wasmand (zo`n flexibele) gekocht bij de action. Super handig en Julia (lange dame) zit nog tot haar nek lekker onder water.
Meiden, heb weer even bijgelezen, maar t zijn niet allemaal leuke berichten Joan: jullie meisje loopt al lekker, goed hoor! Tis een snelle meid. En die nachten...gaat nooit wennen he Fijn voor je dat je je helemaal happy voelt nu je thuis bent...misschien helemaal niet meer gaan werken? Of wil je toch weer an de slag? Enne...babybadje nu al bijna te klein?! Ik heb hier een kleuter van 4 en die zit er nog heeeeeerlijk in Lin: zo te lezen hebben jullie nu een goede gyn die jullie helpt waar hij kan. Wat horen jullie 24 nov dan? Of heb ik iets niet goed gelezen? Linda: wat een poppies heb je toch, super! En vind ze toch wel op elkaar lijken hoor Hoop ook echt voor jullie dat hij geen chromosoom afwijking heeft. Waarom duurt het zo lang voordat je de uitslag krijgt? 3 maanden!! Kan me goed voorstellen dat je er dingen over gaat opzoeken en er veel over nadenkt. Jammer dat je er niet met je man over kan praten...spui hier maar hoor! Hier alles goed...zal weer eens een foto opzoeken van Finn
Linda; fijn dat er zulke goede begeleiding is in het ziekenhuis en goed dat Daan dan gelijk onder strikte controle komt te staan, mocht het zo zijn dat........ Een flexibele wasmand is ook wel een idee ja! Ik vind het ook fijn als Sienna een eind in het water zit... Het babybadje past nog wel (al zit ze niet zo ver onder water) maar deze kan door de afvoer niet op de grond staan, alleen op de standaard en dat wordt toch echt te zwaar nu ik wil volgende week toch even naar de action, dus ga gelijk even voor zo'n flexibele wasmand kijken!! Wen; nou het is ook niet zo dat het niet past want ze heeft in de lengte nog ruimte zat en ze zit altijd op haar knietjes haha.. Maar ons badje kan alleen op een standaard staan en dat wordt nu toch te zwaar voor de standaard.. Ben dan bang dat de standaard het op een gegeven moment begeeft met mijn meisje er in.... Als het badje op de grond had gekund had ik het nog wel langer willen gebruiken... nou ik zou op dit moment best thuis willen blijven, alleen financieel is dat niet helemaal haalbaar op het moment. We hebben veel financiële tegenslag gehad waardoor het even niet meer kan.. maar wie weet veranderd er nog wat volgend jaar en kan het wel als het financieel kan dan vind mijn vriend het ook helemaal geen probleem.. maar wie weet zeg ik strakjes wel ik wil weer werken!! haha Lekker mannetje is Finn toch ook!!! Hoe vind Sem het op de basisschool??
Joan zal je mijn hyves link ook via pb sturen. Linda met de tijd zal ik er meer foto's op zetten maar heb nog niet echt zin gehad door alles in mijn omgeving. Wat een mooie kindjes hebben jullie allemaal. Klopt het hangt van de verzekering af of wij het vergoed krijgen. Maar goed anders betalen we zelf. Nu schijnt mijn zorgverzekeraar een contract te hebben met gent en alles te vergoeden is wat ik lees op internet. Dan is internet handig maar soms maak je jezelf echt gek hoor met dat stomme net. Een vriendin van mij heeft zo'n betonbak als badje ( zo zwarte ronde en haar zoontje van 5 zat daar nog prinsheerlijk in ) als action geen flex. heeft misschien leuk alternatief. Dank je Linda ben ook trots op ons bruidsmeisje. Hopelijk zijn aankomende week de foto's klaar.
Lin; ik heb je toegevoegd en jij heb me al geaccepteerd hahaha jullie zagen er mooi uit!!! En Anouk, wat zag zij er lief uit!!! dat klinkt positief dat de verzekering een afspraak heeft met het ziekenhuis in Gent!! duim duim duim..... oohh ja dat is ook wel een idee! thnx meiden heb weer even wat ideeen voor een ander badje. Heb ook wel voor een bibabad gekeken maar die vind ik zo duur en zag ze van de week bij de prenatal en vond ze eigenlijk helemaal niet het geld waard... Hier vandaag een rustig dagje gehad, even bij mijn moeder op de koffie geweest die was jarig vandaag en verder eigenlijk lekker relax gedaan! Linda; ik heb jou ook uitgenodigd op hyves !! Meiden slaap lekker!!
Hier vandaag heerlijk wezen zwemmen met de gehele familie. Altijd leuk en geheel onverwacht, wat het nog leuker maakt. Dan je Joan . Zal ook even op jouw hyves snuffelen. Maar ga nu eerst naar bed. Morgen nog een vrije dag en dan het weekend weer werken
Lin; wat leuk dat je zo onverwachts met de hele familie bent gaan zwemmen! Linda; zag op hyves dat je bent ingewerkt op je nieuwe werk en hoe ging het en hoe beviel het????? Hoe was jullie weekend?? Gister hadden we de verjaardag van mijn moeder, ik ben alleen met Sienna geweest, maar het was wel heel gezellig! Mijn vriend is het hele weekend weg geweest zaterdag was hij 's ochtends druk met jachttraining, 's middags met assisteren bij judo-examens voor de jeugd en vandaag was hij weer heel de dag op pad voor de jacht! Gelukkig is dit niet elk weekend zo Sienna en ik hebben het dus heerlijk rustig aan gedaan vandaag....
Nou meiden heb het een beetje van me af kunnen zetten. Of Daan nu een chromosoomafwijking heeft of niet. Hij blijft mijn lekkere ventje. Sinds vandaag klapt hij in zijn handjes. Zo leuk om te zien en wat ben ik trots ! Joan ja ben ingewerkt. Wel een hele ochtend en een avond en nu ga ik zondag voor het eerst zelfstandig. Best spannend. Vraag me af of ik alles weet Ik ja wat ik ervan vind.... niet op mijn hyves zetten hoor. Maar het valt me best tegen. Ben bekaf en ik vind het erg pittig. Vanmiddag nog een opvang in de kraam gedaan en ja daar ligt mijn hart. Maar ik ben wel blij met mijn keuze. Julia begon van de week al te huilen dat ik weer moest gaan werken. Ze snapt nog niet dat ik echt niet meer 7 dagen achter elkaar ga werken. Heb je nog een grote wasmand gevonden ? Voor een bibibad heb ik toen ook gekeken maar vind hem het geld niet waard en dat staat ie maar in de badkamer. Een mand is multifunctioneel. Lin leuk zeg zwemmen. Altans ik vind het een uurtje leuk en daarna wil ik er wel uit Gaan jullie echt een dagje ?
Jammer Lin dat je het niet echt naar je zin hebt. Hopelijk komt het nog. IK herken het wel hoor. Hier krijg ik steeds meer moeite met het onregelmatige werken en zo ook Anouk. Ben dus ook opzoek naar een baan met regelmaat, geen nachten, avonden, weekenden of feestdagen............
Linda; gelukkig dat je het een beetje van je af hebt kunnen zetten.. Ja als je hart bij de kraam ligt snap ik dat je dit niet helemaal leuk vind, maar wie weet als je er een beetje in zit en je draai hebt gevonden?? in de thuiszorg werk je nu toch?? en voor hoeveel uur??? maar wie weet als je kindjes weer wat groter zijn je weer terug kan in de kraam??? haha nee tuurlijk zet ik niets op hyves Wel leuk dat je nog op oproepbasis blijft werken, zit je er toch nog een beetje in en wat grappig dat je bij de waarden werkt(e).. wij hebben de kraamzorg bij hun ingekocht en deze keer komen ze weer! Nee ik ga woensdag even naar de action, hopelijk hebben ze nog van die wasmanden!! en idd als ik het toch niets vind zijn ze altijd er handig..ja dat bibabad vond ook echt duur en het niet waard. We hebben geen grote badkamer dus dan staat het alleen maar in de weg.... Lin; jij dus ook al op zoek naar iets anders?? lukt het een beetje met zoeken??
Zo, wat een wind he meiden! Finn kijkt wel zn ogen uit met die rondvliegende bladeren etc... Joan: Sem heeft het erg goed naar zn zin op school! Ze leren echt heel snel bepaalde dingen...hij kan nu bv al zijn naam schrijven! Heb je trouwens al een nieuw bad gevonden? Jullie bijna allemaal op zoek naar een andere baan?! Hier ist plezier ook een beetje weg...hoop dat t weer komt! Zit nu zo gebakken met de uren die ik werk etc dus vind niet zo snel wat anders. Morgen lekker voor een lang weekend naar Center Parcs, heb er zin in!! Fijne dag meiden! xx
Wendy; goed om te horen dat Sem het zo naar zijn zin heeft op de basisschool!! en wat knap zijn eigen naam al schrijven!! je bent zeker wel heel trots!! Veel plezier in centerparcs!!! hopelijk hebben jullie een beetje lekker weer!! badje; nee helaas ben niet geslaagd bij de action... ze hadden wel flexibele wasmanden maar dat waren hele hoge, dus niet wat ik zocht... nu maar even verder zoeken.. en anders maar een speciekuip haha vandaag hadden we de 20 weken echo! en alles is goed!! de baby was lekker actief heerlijk om te zien!! we weten niet wat het wordt, want het blijft een verrassing... maar ik moet alleen nog met 30-32 weken terug omdat ze niet goed naar de placenta kon kijken.. deze lag laag maar ze kon niet precies zien waar die eindigde omdat de kleine er voor lag.. hoe is het met de rest van de meiden???
Jee Joan 20 weken alweer zeg , gefeliciteerd met je goede echo ! Wat goed dat Sem het zo naar zijn zin heeft op school. Wij zijn een beetje aan het rondkijken voor Anouk omdat die volgend schooljaar naar het basis onderwijs gaat. Verder hier alles rustig , wat werken en de komende week klussen in huis. We willen onze slaapkamer behangen.
Dank je lin! ja het gaat hard he!! vind het zelf voorbij vliegen.. Bij Sienna ging het veel langzamer voor mijn gevoel..... Leuk dat jullie de slaapkamer gaan behangen, ben je er al een beetje uit wat je wit???
Nee heb totaal nog geen idee wat het gaat worden de slaapkamer. Moet eerst nog op behang jacht, maar goed manlief moet ook nog een koof van de muur afslopen en dan nog stucadooren dus ik heb nog even. Ik denk zelf iets met zwart en zilver of zilver met paars.............. Kan me voorstellen dat het allemaal veel sneller gaat. Je hebt nu een kleine waardoor je dagen omvliegen.
oohh je hebt dus nog even de tijd zilver met paars is mooi!! of zwart, zilver en paarse accenten! heeel mooi, kom je wel ff een foto spammen als het af is?? ben wel heel benieuwd hoor!! Ja de dagen vliegen gewoon om met haar! soms gaan ze wel een beetje te snel hoor
Moeten nog maar eens kijken. Ga zaterdag maar eens wat bouwmarkten af om ideen op te doen. De foto's verschijnen vanzelf op mijn hyves. Soms mogen de dagen van mij ook wel iets langzamer gaan maar aan de andere kant mag het van mij heel snel 24 november worden...... De dames met 2 kinderen, is het gezinnetje zo goed of komt er met de tijd nog een brusje?????
Ik ben benieuwd oohh trouwens hele mooie foto's van je grote dag op je hyves!! 24 november gaat ook alweer opschieten, maar kan me voorstellen dat het nog te langzaam gaat.... blijf duimen voor jullie hoor!!