We gaan ervoor in 2009 deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wendy30380, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Lin ik hoop dat als je een beetje een band met mensen gaat krijgen ik het wel leuker ga vinden. Ik werk nu alleen in de avonden en weekenden. Vind het wel fijn dat ik helemaal geen oppas meer nodig heb. Zondag moet ik ochtend en avond werken. Dat is wel 10 uur dus ik weet zeker dat ik helemaal kapot ben na die dag;)
    Maar weet jij al wat je wilt kwa werk ?

Joan ja ga werk in de thuiszorg. Mijn contract is nu rond de 40/50 uur per maand. Daarnaast blijf ik wel als oproeper in de kraam.
    Goed he die zorg van de waarden;) haha nee hoor het was een fijne werkgever. Wilde graag bij een organisatie werken die goede kwaliteit kraamzorg geeft.

Wendy je bent nu al lekker weg. Ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben. (zonder harde wind en regen) Knap zeg dat Sem zijn eigen naam al kan schrijven. Wat worden ze dan opeens groot he. Kan me niet voor stellen dat Julia dat volgend jaar doet.

Joan wat heerlijk zeg dat de echo goed was, gefeliciteerd ! Spannend hoor dat jullie nog niet weten wat het word. Was het leuk jullie kleine te kunnen zien spartelen ? Heel herkenbaar hoor. Je bent nu ook bezig met Sienna. Ik vond de 2e keer ook heeel snel gaan.

Lin succes met klussen. Ben beniewd naar het resultaat. Ik had laatst een nieuw dekbedovertrek gekocht en dacht doe eens gek ik neem een donker paarse. Maar moest toch wel even slikken toen hij erop lag;) Paarse accesiores vind ik toch mooier.

Oh ja hier blijft het waarschijnlijk bij 2 kindjes. Ik knijp al in mijn handjes als alles straks goed is met Daan.
    Ook hebben wij er geen ruimte voor in ons huis. Maar zeg nooit nooit;) Zou het heel leuk vinden alles nog eens mee te maken. Maar een 3e kindje zou ik (nog) niet aan moeten denken. Ben wel benieuwd naar de rest.

2. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen allemaal,

Hoe is het met iedereen? Zal Rosa nog wel op het forum komen en Cynnie? En mama van bas?
    Ons clubje word wel erg klein en niet heel actief meer. Jammer hoor..................

Hier nog 2 week en 2 dagen wachten. We zijn echt aan het aftellen...........

Ga hard aan het werk zometeen en dan straks gaan we aan het klussen in huis. Vanmiddag op jacht naar behang.
    Prettige dag .

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Goedemorgen ! Clubje word idd klein. Laten wij nog maar verder kletsen. Zou zo jammer zijn als het gaat stoppen.
    Kan me voorstellen dat je de dagen aftelt.

Leuk behang afhalen. En nog leuker het nieuwe resultaat van het behang op je muur zien. Gaan jullie zelf behangen ?
    Behang uitzoeken vind ik altijd een rot klus. Kan geen keuzes maken. En vind nooit wat ik leuk vind. Veel plezier !

Zaterdag komt de sint alweer aan. Hebben jullie al ideeen wat jullie de kids gaan geven ?

Oh ik zie dat het al tijd is om Julia uit de psz te gaan halen.

4. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Haaaaiii meiden!!!

ja ons clubje wordt inderdaad klein, maar ik vind het wel gezellig om met elkaar te blijven kletsen! we kletsen nu al bijna 2 jaar met elkaar en zou het jammer vinden als het zou stoppen... maaruh ik blijf hier gewoon gezellig kletsen hoor!!
    Weten Rosa, Cynnie, Chelleke, mamavanbas en tinkelbel wel dat we weer een nieuw deel hebben?? zal hun wel ff een pb'tje sturen! (ben ik nog iemand vergeten???)

Linda; hoe beviel het werken van het weekend? nu was je voor het eerst alleen toch??
    Ja de zorg van de Waarden beviel zeker! vandaar dat we ons daar weer hebben aangemeld ;) maar denk ook dat het er aan ligt welke kraamhulp je hebt hihi wij hadden een oudere vrouw, maar zij wist zoveel en was ook echt van deze tijd.. fijne vrouw was het!
    ja het was zoooo leuk om de kleine weer te zien spartelen!! en de kleine was zo druk!! dat maakte het nog leuker... voel de kleine nu ook elke dag!

Wendy; hoe was jullie weekendje weg??

Lin; kan me ook goed voorstellen dat je nu aan het aftellen bent!!
    Leuk dat jullie zo behang gaan uitzoeken!! ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat kiezen :D veel plezier met shoppen en klussen!!

Wij hebben ook gezegd dat het bij 2 kindjes blijft, we hebben nu net genoeg ruimte voor 2 kindjes, maar willen in de toekomst verhuizen, dus wie weet....

sinterklaas; ik ben alleen met Sienna, marcel is altijd 's ochtends weg voor de jachttraining en heb dan ook geen auto.. dus ik denk dat ik even hier op het dorp naar de intocht ga kijken.. ik ben benieuwd wat Sienna er van gaat vinden..

hier gaat alles goed! lekker weekend gehad.. zaterdag lekker rustig aan gedaan en wezen eten bij mijn ouders en zondag zijn we naar de pannenkoekenboot geweest, Sienna vond het heel leuk, maar ze vond het zo vreemd dat haar papa steeds van tafel afging en naar beneden ging.. hij ging steeds de pannenkoeken halen, maar dat snapte ze niet!

we hebben een badje gekocht voor Sienna!! nouja een speciekuip hahaha alleen pff wat stink dat ding zeg... vanavond even goed schoonmaken met dettol en dan kan ze er morgen in!! ben benieuwd of ze het wat vind!!!

ik heb besloten om in huis ook maar weer eens iets te veranderen!! marcel had van zomer de muur in de woonkamer een andere kleur gegeven en nu vind ik toch dat het hout werk in de woonkamer ook een andere kleur moet krijgen! ik heb van het weekend verf gekocht (op waterbasis) en ga van de week 's avonds er aan beginnen!! en ik ga woensdag ook de commode verven want die vind ik niet mooi geverfd, dus die moet opnieuw!! Sienna gaat dan een ochtend spelen bij mijn schoonzusje. haha ik heb weer erg last van nesteldrang :D

meiden fijne dag!!!

5. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Ik heb ze een pb'tje gestuurd!! hopelijk komen ze hier weer kletsen!!

vanmiddag ben ik bij de vk geweest en ben weer helemaal goed gekeurd :D Sienna vond het heeeeel erg leuk om het hartje van de baby te horen.. zo leuk was dat..

En lin??? ben je geslaagd??????????

6. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Joehoe!!! Hier ben ik :D
    Ik was/ben niet helemaal meer actief op het forum en was inderdaad de helft kwijt :)
    Hier nog dingen gemist? :(
    Wij zijn ook nog steeds niet zwanger en hebben 18 nov eindelijk een afspraak bij gyn.
    Verder alles zijn gangetje ;)

7. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    FF mijn kanjer showen :D

8. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  9. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  10. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  11. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Chelleke wat leuk dat je er weer bent!!! en wat een heerlijk mannetje heb je toch!!! Gaat alles goed?? en met je behandelingen?? wat fijn dat jullie eindelijk een afspraak bij de gyn hebben!!

Hier gaat alles goed, morgen alweer 21 weken zwanger van onze tweede...

mmm heb jou niet in mijn hyves, ben wel benieuwd naar de andere foto's ;) wil je mij jou hyves link pb'en???

12. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    In mijn onderschrift staat mijn hyves naam en als het goed is kan je de foto's van Damian gewoon zien :)
    Ik weet niet in hoe ver jullie hier nog van mij op de hoogte waren?
    Fijn dat alles goed met je gaat! Alweer over de helft :)

13. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    toegevoegd :D maar dat wist je al ;) hahahaha en wat een hoop foto's zeg!! maar wel heeeeeel erg leuk hoor!!

ik weet dat je met de eerste behandeling ging beginnen en daarna heb ik je geloof ik niet meer gesproken?? was ook even een tijdje niet actief en toen was er die crash......

14. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ben beetje gek op foto's maken :)

Behandeling waarvan :) Van mijn koppie (denk ik?) of mijn pols. Hihi ik weet het zelf niet meer. Nouja met mijn pols gaat het wel oké. Ben nu een tijdje eindelijk uit het gips en aan de fysio. Bij mijn laatste bezoek aan de orthopeed was mijn pols 75% vastgegroeid, hij was heel tevreden.
    Met mijn koppie gaat het steeds beter. Mijn dipdagen worden minder en minder heftig. Mijn hyperventilatie en angsten gaan op en neer. Ik zat naast mijn gewone antidepressiva's (die ik alweer 10 jaar slik hoor) aan de 50 mg oxa 3 x per dag.
    Dat is inmiddels 3 x 15 mg. Gaat de goede kant op ;)
    Al regelmatig weer bij de psygoloog gezeten. Hij is nog steeds een beetje bezig waar de kern van mijn angsten liggen. Al die plannen waar ze het over hadden is niet helemaal meer duidelijk. Nou krijg ik volgens mij toch weer geen EMDR omdat ik dan weer naar een ander moet en die wil mij dan helemaal behandelen. Nu ben ik al eerder bij diegene geweest en die heeft mij niet echt goed geholpen.
    Het is nog niet helemaal duidelijk wat het GGZ nou precies bij mij doet, maar goed ik krabbel zelf al een heel end op.
    Ik ben al weer een heel stuk beter op weg als na mijn 2e ontslag uit het ziekenhuis :)

15. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    van beide ;) goed om te horen dat je pols al weer voor 75% is aangegroeid.. Kan je er al weer wat meer mee?? en hoelang denken ze nog dat het duurt voordat je pols weer volledig herstel is??

Ben blij te horen dat het met jezelf ook weer steeds beter gaat en dat je minder dipdagen hebt!!
    dat lijkt me wel lastig als je niet precies weet wat ze met je willen doen?? vind je het wel fijn dat je nu dezelfde behandelaar houdt??

16. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Met mijn pols doe ik eigenlijk al heel veel weer mee, soms te veel. :)
    Maar het gaat wel steeds beter. Hoe lang het duurt voordat het 100% is vastgegroeid weten ze niet. Dit was zo'n complex geval en we zijn allang blij dat ie vastgeroeid :) Ik mag nu tot 10 kg opbouwen (dat is al meer als wat ik met die prothese mocht haha, dat was maar 4 kg tillen en links 1 kg..niet dat dat te doen is hoor)
    Maar dat gaat nog wat moeizaam, niet door mijn pols maar door mijn versleten schouders. Maar als het 100% vastzit mag ik er zo veel mee tillen als ik wil :)
    Maar moet zeggen dat het nog steeds gek aan voelt en erg wennen is zo'n vastgezette pols. Maar dat komt wel goed. :)

17. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Owja wat GGZ betreft, daar ben ik nog niet over uit, hoe en wat ik daar van vinden moet en wat ik er nou precies mee wil. ;) :)

18. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Maar dat betekend dus dat je je pols nooit meer kan buigen??? Lijkt me best lastig dat je niet zoveel mag en kan tillen.. Lukt het dan nog wel met de verzorging van Damian??

Ja dat lijkt me ook lastig zeker als ze bij de GGZ nog niet eens weten wat voor behandel traject ze in willen gaan met je... maar tot nu toe helpt het je wel gelukkig!!

Ik ga slapen!! Slaap lekker!!

19. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Nee klopt, ik kan mijn pols nooit meer buigen, maar dat went uiteindelijk wel en je leert het wel op een andere manier te doen.
    Ik kan dadelijk uiteindelijk meer met die kant als voorheen en dat ook nog eens zonder pijn :)
    Ik verzorg Damian nog steeds helemaal zelf. Dat deed ik alweer vrij snel na de operatie, ook toen kon ik het wel op 1 of andere manier rooien hihi. Maar het gaat goed, soms wel lastig nu in zijn pubertijd, maar goed te doen. Nee ik doe eigenlijk alles zelf :)

Trusten meis, ga mijn bedje ook op zoeken

20. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Heeee CHelleke gezellig dat je er ook weer bent. Hier alles zo zijn gangetje. Het een en ander heeft hier aan deze kant van ZP gespeelt maar goed das allemaal blablabla.
    Wat een gedoe zeg met het GGZ voor jou, enne wat heerlijk dat je 18 nov weer naar de gyn gaat.

Ja we hebben zilvergrijs en paars behang gekocht , het paarse is met een patroon en een streepje . 2 verschillende dus.

Deel Deze Pagina