Hoi meiden, Hier een krabbel van mijn kant. Jee Lin kan me voorstellen dat je moe bent. Wat goed dat de arts je doorstuurt en ook naar de voeding gaat kijken. Moet je vast een goed gevoel geven. Hoe is het met Wendy? En met Cynnie ?
haaiii meiden!! Hebben jullie een fijn weekend gehad??? Hier was het best vermoeiend want Sienna werd zaterdagmiddag ziek koorts, niet willen eten, super verkouden en super hangerig. zodra ik haar op de grond neer zette dan was het brullen! gelukkig lijkt ze nu wel weer wat opgeknapt! alleen is ze nog steeds verkouden.. ze heeft 2 nachten bij ons geslapen omdat ze steeds wakker werd na een uurtje! zaterdagnacht toch maar besloten om haar tussen in te leggen en toen sliep ze gelukkig verder... afgelopen nacht het zelfde verhaal.. alleen kan ik dan niet echt slapen! dus ben best wel een beetje gebroken nu... gelukkig kan ik rustig aan doen... Linda; ja leuk is het soms wel, zeker omdat ze al zo'n eigen karaktertje hebben en duidelijk weten wat ze wel en niet willen.. maar idd soms hahah hou dus echt mijn hart vast want volgens mij wordt dit een pittige peuterpuber (volgens mij moeder was ik ook zo, dus van een vreemde heeft ze het niet hahaha ) Nee Sienna krijgt geen nieuwe kamer, wel een nieuw bed waar de zijkant uit kan. verder pimpen we haar kamer een beetje.. we hadden het vrij neutraal gehouden omdat we toen niet 100% wisten dat het een meisje zou worden.. ze krijgt een nieuwe lamp en een boekenkastje.. mmm toch wel een beetje een nieuwe kamer hahaha De babykamer wordt een andere kamer.. we wilden sienna niet naar de andere kamer want die is echt heel klein, dat vonden we een beetje sneu... daarom moeten we dus ook over een paar jaar verhuizen want dan is het echt te klein boven... haha ja nesteldrang is wel handig hoor!! haha alleen wil mijn lichaam het niet altijd jeetje lin jullie blijven ook van het een in het ander vallen met Daan! kan me goed voorstellen dat je nu erg moe bent! kan je nog wel wat rusten?? wat fijn dat je toch een doorverwijzing hebt naar de fysio en de dietist! en een moeder is nooit overbezorgd hoor!! beter een keer te veel aan de bel te hebben getrokken dan te laat!! en daarbij ze zijn daar toch voor?? sterkte met jullie mannetje!!! Lin; ik zal ff een foto van de commode maken en spammen!! we hebben er nu ook andere knoppen op dus ben helemaal blij!! hahah jij dus ook al een lekkere peuterpuber!! Wat leuk dat jullie toch nog zijn wezen lopen, wij kennen dat hier helemaal niet sint maarten.... heeft toch ook met de carnaval te maken?? meiden hoe vonden jullie kindjes de sint intocht?? hier zijn we niet geweest wat ze sliep (en werd vervolgens ziek wakker...) op tv was het ook al geweest, maar bij de belg kwam het pas 's middags dus heeft ze het toch nog even gezien.. ach ze begrijpt het toch nog niet, maar het idee vond ik wel grappig!! oja ik had dacht ik al verteld dat we een nieuw badje hebben voor sienna, maar het is alleen maar brullen als ze in bad moet hebben jullie nog tips of zou dit een fase zijn?? onder de douche wilt ze niet mee met mijn vriend, vanmorgen wilde ze wel met mij mee... ze speelt wel met het water en het speelgoed wat erin ligt, maar zij staat er dan naast.... hoop dat het een fase is....
Hihi geeft niks hoor Ja de eerste dag is het altijd even zuur en ben ik niet zo blij Morgen denk ik maar weer: nieuwe ronde, nieuwe kansen
baal even met je mee chelleke, hier komt ongi er ook weer aan. heb nu al weer vreselijk zin in zoet dat ik bijna het behang van de muren kan eten........... Nou ja nog een dikke week en dan hopen we meer te weten. Hier helemaal onder de indruk van het sinterklaas gebeuren, maar ze vind het helemaal leuk.
Joan mischien moet je haar eens mee/in laten spelen in de woonkamer zodat ze eraan kan wennen zonder dat er water in zit. Lin en Chelleke balen meiden. Hele dikke knuffel ! Lin nog een weekje tel je de dagen al af ? Chelleke jij ook bijna naar de gyn. Is het nu de eerste keer dat je naar de gyn gaat ? (ben het even kwijt) Hier nog steeds een zieke Daan. Als hij morgenochtend nog steeds koorts heeft ga ik toch weer met hem naar de huisarts vind het nu wel lang duren.
Lin ik vroeg me af wat koopt de sint voor jou dochtertje ? Ben nog aan het brainstormen voor een kado voor Julia. Dacht mischien heb ik wat aan jou ideeen ?
hier iets met barbie's staan op het verlanglijstje. Daarnaast wil ze graag dora spulletjes, meisjes playmobile. En ze krijgt in ieder geval een visspel, bingo van sesamstraat, dora aankleed spel en een kwartet van nijntje. Hoe is het nu met daan? Ja volgende week weten we meer.
hai meiden!! Linda; er mee spelen is geen probleem want dat vind ze wel leuk! ze haalt elke ochtend haar badspeeltjes er uit en legt ze er weer in.. en als er water in zit doet ze precies het zelfde en speelt ze met het water.. maar zodra ik haar erin wilt ze niet gaan zitten.. misschien vind ze het badje nog wat te hoog?? ik heb echt geen idee, ik ga het morgenochtend maar weer proberen.. en anders was ik haar gewoon met het water uit het badje blijf het proberen maar wil niets forceren want anders wilt ze straks helemaal niet meer.. ze ging vd week wel zelf in haar 'oude' badje zitten die stond nog los op de grond in de badkamer.. hoe gaat het met Daan?? hopelijk knapt hij snel weer op! Lin; hoe gaat het klussen?? schiet het al een beetje op??? hier; gaat alles goed, weinig nieuws... sienna is wel weer aan het opknappen maar is er wel bij gaan hoesten.. gelukkig is ze wel vrolijk, eet ze goed en slaapt ze ook weer goed.. ik ga lekker vroeg slapen vandaag! slaap lekker!!
Joan enn haar nog in bad gezet ? Fijn dat het beter gaat met Sienna. Hier is Daan vandaag koortsvrij. Hij had vanmorgen zelf ondertemp 35.9 En dat terwijl hij in zijn winterslaapzak onder de dekens lag. Eten doet hij bijna niet. Hij weigert brood, fruit en drinkt maar heel weinig. Hoop dat hij snel weer beter gaat eten want zijn handen en benen voelen steeds steenkoud aan. Nu is Julia ziek.... Maarrrrrrrrrrrrrr ik werd vanmiddag gebeld door de klinisch geneticus ! Daan heeft NIET het 22q11 syndroom. Wel zagen ze 2 kleine chromosoom afwijkingen waarvan ze niet weten wat het inhoud. Nu worden mijn man en ik onderzocht om te kijken of we ook een chromosoomafwijking hebben.
Wat een goed nieuws linda!!!! ik ben zoooo blij voor jullie!!! spannend nu dus weer afwachten wat voor afwijking het dan wel is?? maar gaan ze nu daan ook verder onderzoeken?? gelukkig dat het weer beter gaat met Daan en arme julia nu zij... beterschap voor haar! Ik heb sienna vanmorgen weer in bad gedaan en dat ging wel ff moeizaam.. toen ze het bad zag was het brullen (terwijl ze er normaal mee speelt) ik heb met haar op schoot er naast gezeten, gespeeld met het water en het speelgoed en toen ze rustig was heb ik haar erin gezet, was gelijk weer brullen maar toen ze doorhad dat ze kon spelen vond ze het wel leuk. ik heb haar ondertussen gewassen, ze bleef staan namelijk en zakte steeds vaker door haar hurken. toen heb ik haar geholpen om te gaan zitten en leuk dat ze het vond!!!! ze heeft nog ong 15 min zitten spelen en wilde er niet uit hahaha hopelijk gaat het de volgende keer weer goed!! wilde niets forceren dus dacht als ik haar al gewassen heb is het al goed...
Super zeg dat Sienna het badderen uiteindelijk toch leuk vond ! Jij vast helemaal blij. Het is wel weer even spannend maar het kan best zijn dat 1 van ons de afwijking ook heeft en het niets hoeft te betekenen voor zijn ontwikkeling. De klinisch geneticus belt weer als ze de uitslag heeft. Het kan weer 3 maanden duren (maar ook eerder) Vandaag toch maar met Daan naar de huisarts geweest. Hij huilt zoveel en gisteravond/vannacht was hij ontroostbaar. Hij heeft een oorontsteking en heeft antibiotica gekregen. Fijn weekend allemaal ! Ik moet morgen ochtend avond en zondagavond werken. Lekker actief weekend dus.
Joehoee...ben er ook weer Beetje drukjes nu....morgen vieren we Finn zn verjaardag! Gister istie alweer 1 geworden!!! Wow, het jaar is omgevlogen. Lees snel even bij en jullie horen mij weer.....
Wendy van harte gefeliciteerd met Finn zijn verjaardag !! Wauw 1 jaar alweer. Het jaar is veel te snel voorbij gegaan. Fijne dag vandaag.