Hier mijn schema gekregen voor het starten van de ICSI procedure en zo ook schriftelijk alles zwart op wit dan we echt naar gent mogen. Jaaaa hoeeeeeeee. Zodra ik nu ongesteld word moet ik met de pil gaan beginnen. Spannend allemaal Linda . Wat heb je trouwens mooie foto's van jullie kids op hyves staan. Hier een prachtige witte wereld , dus veel buiten aan het sleeen. Vanavond vieren we sinterklaas met mijn fam en morgen met manlief zijn fam. Dus weinig online. Prettige sinterklaas allemaal.
Lin wat super dat alles nu in de startblokken is ! Gek idee zeker dat je eerst aan de pil moet ? Meiden hoe was jullie sinterklaas ? Wij hebben gisteren sinterklaas gevierd. De sint en zijn pieten kwamen ook binnen. Julia vond het super spannend en wilde ook niet bij de sint op schoot. Nu is hij weer het land uit en komt hopelijk de rust in huis weer terug (kwa nachten)
Is zeker wel gek om met de pil te moeten gaan beginnen. Maar goed we doen het voor dat ene goede doel. Hier ook een mooi sinterklaasfeest gehad met 2 x cadeautjes . 1 keer hier bij ons thuis en 1 x bij schoonouders. Kortom we zijn allemaal enorm verwend. Hoe is het met de andere dames???
Lin wat leuk zeg !! Hoe vond ze het ? Hier gaat het goed hoor. Daan word volgende week 1. En heeft een kleine stapje vooruit in zijn ontwikkeling gedaan. Ben enorm trots op hem. We zijn gisteren met hem bij de fysio geweest. Zij gaat in gesprek met de kinderarts om een behandelplan te maken voor hem. Hij ontwikkeld zich nu als een kind van 8 maanden. We hopen maar dat hij vooruit blijft gaan in zijn ontwikkeling. En het hem binnenkort lukt om te blijven zitten. Heb zin om zijn gezichtje te zien op de fiets !
Hoi meiden zo mijn werk dag zit erop. Het was voiral lanzaam rihden van de een naar de ander. Het huis is versierd. Morgen vieren we daan zijn verjaardag en dinsdag dien we het dunnetjes over. Wendy heb jij nog wat van cynnie gehoord?
Chelleke wat lees ik nu? Ben je zwanger..........Gefeliciteerd meid echt. Hier helaas al weer het eerste bruin , nu wachten op rood en dan beginnen met de pil.......... Linda gefeliciteerd met daan zijn eerste verjaardag.
Ja klopt Alleen is mijn blijdschap weer omgeslagen in weer een depressie, dus echt genieten lukt me nog niet. Maar ik knok ervoor en dan komt het wel weer goed Knuf voor jou!
Chelleke gefeliciteerd meid ! Wat k*t dat je een depressie hebt gekregen. Ik duim voor je dat je snel weer uit het dal komt en kunt gaan genieten van je zwangerschap.
Chelleke: wat een dubbel nieuws zeg. Ben erg blij voor je dat je zwanger bent maar vervelend zeg van je depressie, dikke knuf! Linda: nog van harte gefeliciteeeeeeerd met jullie mannetje! Hebben jullie het gister gevierd? Lekker verwend zeker? *NIEUWS* Cynnie ligt in het ziekenhuis en heeft vanmorgen gel gekregen. Ze heeft ontzettend last van haar astma dus de gyn wilde haar wel een handje helpen ...owww spannend hoor! Als ik mee weet dan horen jullie t! Lin: hoe gaatie met jou? Ik laat jullie beetje versloffen de laatste tijd...erg he! Laat t nu niet meer gebeuren hoor!
Meiden, Cynnie en man zijn gisteravond de trotse ouders geworden van Timo! Geloof ong 2700 gram en alles gaat goed. Hoop ze snel te zien! Allemaal fijne dagen! xx
Wendy kijk dat is leuk nieuws. Cynnie en man van harte gefeliciteerd met jullie zoon Timo !! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en je heerlijk kunt genieten. Iedereen hele fijne kerst !
Gefelicteerd met de kleine Timo. Verder hier met de pil begonnen, op naar 2011 . Verder hier niet veel te melden. Moest werken, maar ben nu eerst vrij tot woensdag.
Ik moet de pil doorslikken tot en met 27 januari, en 31 januari naar de gyn en dan starten met het spuiten. Hoe is het met iedereen?