We gaan het zien. Denk nu al 2 jaar dat het een vruchtbaar jaar mag worden. Maar goed we hebben 1 kans , we gaan 1 poging doen en dan evalueren we samen hoe en wat.........En zoals we er nu in staan sluiten we dan het boek en gaan ons op andere leuke dingen richten.
Ja het is alweer 2 jaar geleden dat we het topic opende. Laat ik dan zeggen het gaat een heel spannend jaar worden.
Ja jammer he dat het zo rustig is geworden. Zou jammer zijn als het topic dicht gaat. Hier gaat het prima. Daan gaat goed vooruit kan nu zitten en gaat ook al staan. Nog wel heel wankel maar hij gaat super goed vooruit. Helaas nog geen uitslag van ons onderzoek. Verder zitten we hier met het snottebellen virus. Is die bij jou ook al gearriveerd ? Hoest verder met je ?
Hai meiden, Hier zijn alle virussen weer het huis uit gelukkig. Volgens mij is er heel de maand december wel iemand ziek geweest. Finn nog het ergste...ab kuur en 2 pufjes gehad. Hij heeft bronchitis en speelt vaak op bij doorkomende tandjes en kiezen :x Nog 2 tanden en 4 kiezen te gaan...haha. Linda: super zeg dat Daan zo vooruit gaat! Zo lijkt hij zich toch normaal te ontwikkelen...alleen alles op zn tijd. Wanneer krijgen jullie weer uitslagen? Lin: nou meid vind t echt super spannend voor jullie!! Weet dat ik vaak aan je moet denken. Hoe gaat het met jullie kleine grote meid? Chelleke: hoe was jullie eerste echo? Ik zal zo weer eens een fotootje opzoeken van onze kleine boef...
Wat goed Linda dat daan zo vooruit gaat. Nee gelukkig hier nog geen snottebellenvirus gezien. Enkel manlief en ik hebben het buikgriepvirus gehad. Maar de grote kleine dame des huises door loopt het allemaal heel goed. Mooie foto's Wendy wat worden de mannen al weer groot. Gaat hard he.Onbewusst zijn wel toch al wel aan het nadenken over het leven na ICSI , Ik denk dat we dan onze kinderwens begraven en een ander leven gaan leiden. Manlief neemt dan ouderschapsverlof op voor 1 dag per week voor een bepaalde periode. Daarna ga ik dan minder werken ( 16 uur ). Maar we wachten febr even af.
Mooie foto's Had gisteren inderdaad de 1e echo. We hebben een mooi knipperlichtje gezien Ipv 7 weken en 3 dagen was ik 8 weken en 1 dag zwanger. Bekijk bijlage 119174 Ik overleef de dagen een beetje want ben steeds ontzettend misselijk en heel erg moe. -xxx-
hey meiden!! ik schaam me diep, maar hier ben ik weer!!! ik ga proberen om weer wat actiever mee te schrijven, maar soms lukt het me gewoon niet... sorry.... maar ik heb alles weer terug gelezen en ben weer helemaal op de hoogte!! voor iedereen nog de allerbeste wensen en dat het een heel goed en mooi jaar voor jullie allemaal mag worden!! Rosa; wat leuk dat je er ook weer bent! Gelukkig dat alles goed gaat met jullie! Lin; wat fijn dat jullie eindelijk groen licht hebben!!! spannend hoor, heb veel aan jullie gedacht en hoop echt dat het nu dan toch gaat lukken!! ik gun het jullie zo.... Chelleke; hoe gaat het nu met je?? mooie echo foto!! Cynnie; nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie timo!!! gaat alles goed??? Wendy; wat een leuke foto's van jou kids!!! en wat worden ze alweer groot!! Linda; hoe gaat het nu met Daan?? en hoe bevalt nu je 'nieuwe' baan heb je een beetje je draai kunnen vinden?? all; hier gaat alles goed, vandaag alweer 30 weken zwanger!! het gaat echt opschieten nu... deze zwangerschap is echt voorbij gevlogen! ik heb alleen last van mijn bekken/rug en de laatste 2 dagen heel erg helaas. heb het weekend te veel gedaan en te druk geweest en daar mag ik nu nog van genieten... Met Sienna gaat ook alles goed! het badderen is eindelijk een feest geworden, het heeft even geduurd.. maar als ze er nu in zit wilt ze er niet eens uit!! hahaha Het slapen gaat nog niet zo lekker, de kiesjes blijven achter elkaar doorkomen en daardoor is ze vaak wakker... gelukkig valt ze vrij snel weer in slaap, maar die gebroken nachten zijn best zwaar nu... De babykamer is zo goed als af, alleen nog een leuke lamp en een leuke spiegel voor boven de commode en dan is het af! oja het bedje moet er nog in, maar we moeten eerst een nieuwe voor Sienna kopen Verder zijn we druk op zoek naar een nieuwe auto, want onze heeft het begeven, tenminste we kunnen er nog wel mee rijden maar we laten het niet meer maken want we hebben er nu al zoveel geld in gestopt dat het zonde is om er nog meer in te stoppen. we zijn gewoon belazerd met deze auto! waarschijnlijk is de km teller terug gedraaid :x Hoe gaat het met jullie allemaal?? hebben jullie de feestdagen overleefd?? en leuke dingen gedaan??? wij hebben het rustig aan gedaan met kerst, lekker thuis en met o&n zijn we bij vrienden geweest en Sienna wilde niet slapen en is op een klein uurtje na heel de avond wakker geweest en heeft dus heel bewust o&n mee gemaakt!!! ze vond het wel heel erg gezellig.. meiden fijne middag nog!!!
Jemig Joan al weer 30 weken pffff gaat echt hard. Nog 17 dagen pil en dan gaat het echt beginnen .......Echt spannend.
ja het gaat echt heel hard.. bij Sienna ging het echt minder hard voor mijn gevoel...het kamertje is bijna af, als het af is kom ik wel ff een foto spammen.... nog 17 dagen, dat gaat ook opschieten!! blijf voor jullie duimen!! heel spannend hoor...... hoe is het met de andere meiden???
Chelleke wat super zeg dat jullie een mooi knipperlichtje hebben gezien. Gefeliciteerd !! Hoe gaat het verder met jou ? Wendy wat een mooie knulletjes heb je toch ! Bekende blouses he die ruitjes. Ik heb hier de rode en blauwe versie. Lin voor jou word het nu echt spannend. Ben je zenuwachtig ? Nou Joan je moet je zeker schamen Foei ! De 30 weken alweer gepasseerd gaat nu hard he. Bij mij ging de 2e zwangerschap ook veel sneller dan de eerste. Alleen na de 32 weken ging het langzaam (maar dat had met de bedrust te maken bij beide zwangerschappen) Ben benieuwd naar je kamertje! Met Daan gaat het heel goed. Hij gaat overal aan staan. En doet dat nu ook de hele dag door. Ik hoop dat het hem binnenkort ook lukt om te gaan zitten want dat voorkomt een hoop frustratie. Mijn nieuwe baan bevalt me heel goed. Ik vind het heerlijk dat ik niet meer veel dagen achter elkaar hoef te werken en geen oppas meer nodig heb. Als ik een avondje werk ben ik er overdag weer voor de kids. Heerlijk is dat. Sienna is ook veel wakker geweest dan met oudjaar. Nou hier niet anders. Het was hier in de straat 1 groot vuurwerkspektakel. En dat al vanaf 6 uur in de avond. Julia en Daan kreeg ik niet op bed. Daan heeft alleen maar gehuild. Vooral als er weer een 100.000 klapper werd af gestoken. Zo zielig en hij is daarvan nog steeds van pad. Hij huilt nog veel in de nacht. Julia vond het geweldig en sliep om half 2. Heerlijke dagen maar ben ook wel weer blij dat alles weer normaal is. Nu op naar de LENTE !!
Nee ben nog niet nerveus , meer onwerkelijk nog allemaal terwijl ik de medicatie allemaal in huis heb. Ik denk dat het zenuwgebeuren pas in febr komt richting de punctie. Wat goed Linda dat Daan zich zo ontwikkelt , hoop met je mee dat het zitten ook snel gaat lukken. Hier geen wakkere dame met oud en nieuw terwijl er hier ook een hoop geknalt en gedaan werd. Nu eerst weekend vieren.........