Hai meiden, ben ik ook weer even. Joan: welkom terug was al erg benieuwd hoe het met je was! Jemig zeg, 30 wkn alweer. Gaat snel he! Voor je t weet is je kindje geboren. Geniet nog maar even van de "rust" Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Wow Lin, komt nu echt dichtbij voor jullie. Linda: zo Daan ontwikkelt zich nu echt wel snel he...hopelijk zet dat door en kan hij snel zelf gaan zitten. Chelleke: super zeg een goede echo!! Hier een mannetje wat het lopen aan het ontdekken is. Hij kan los staan en zet dan ong 6 stappen als je voor hem zit. Uit zichzelf doet hij het nog niet hoor Tis echt een ondeugd, hij straalt t uit haha. As donderdag weer naar t bureau..krijgt hij voorlopig de laatste prikken!
Hey meiden!!! Linda; ik schaam me heeeel diep nou moet zeggen nu ik richting het einde ga ik me ook wel weer druk ga maken of ik het allemaal wel haal om alles op tijd af te hebben.. kamertje is wel zo goed als klaar, maar heb natuurlijk weer eens zo'n fijne to-do lijstje die maar niet af lijkt te komen!!! haha wat goed dat Daan zich nu overal aan op trekt! en gaat hij al zelf zitten?? lijkt me voor hem best frustrerend, kan je gaan staan maar lukt het niet om te gaan zitten... Goed om te horen dat je nieuwe baan zo goed bevalt!! ja lijkt me idd wel fijn geen 8 dagen meer achter elkaar werken, val je nog wel eens in?? oohh jij hebt dus ook met wakkere kindjes gezeten tijdens o&n! Sienna vond het geweldig, maar die knallen vond ze minder dan ging ze wel huilen... gelukkig was er niet zo heel veel vuurwerk waar wij waren.. Las op hyves dat Julia zo ziek was, gaat het alweer wat beter?? Lin; wat fijn dat jullie dame heerlijk heeft doorgeslapen tijdens o&n! Wendy; hahah nou rust... Sienna houdt me wel goed bezig hoor wat goed dat Finn het lopen is gaan ontdekken!! hoe was het op het bureau?? bedacht me van de week dat we eigenlijk al heel lang met elkaar kletsen, al 2 jaar!!! vind het leuk dat we ondanks dat we een heel klein clubje zijn nog steeds lief en leed met elkaar delen!! hier gaat alles goed.. maandag bij de vk geweest en de kleine lag lekker dwars, kon ook heel goed het hoofdje voelen.. heel bijzonder!! en dinsdag moest Sienna weer naar het bureau, (had de afspraak verzet vorige keer) ze was goed gegroeid, is nu 80 cm en weegt 11,5 kilo... wordt echt een dametje hoor!! alleen vond Sienna het totaal niet leuk op het bureau, ze huilde toen ze op de weegschaal moest en toen de arts naar haar wilde kijken was het weer huilen... en toen moest ze de prikken nog krijgen!! arm kind gelukkig hoeft ze nu even niet meer!!!! vandaag hebben we een nieuwe auto gekocht!! want onze 'oude' auto had weer eens voor de zoveelste keer problemen en we zouden dan weer zoveel geld kwijt zijn dat we besloten hebben (ook in overleg met de garage) dat we een andere auto zouden gaan kopen.. en deze niet zouden laten maken... dus het was snel opzoek naar een andere en hebben er 1 gevonden (en ze gaven ook nog een leuk bedrag voor onze auto) een rover 45 uit 2004 met 25.000 km op de teller! alles zag er goed uit en we hebben de garage de km stand na laten kijken en of de auto geïmporteerd was en de km's klopten en de auto is ook niet geïmporteerd.. en een vader van de vriend heeft gekeken of de auto schade heeft gereden (is schade expert) en dat was ook niet het geval! Alles zag er zo goed uit en de auto reed heerlijk.. dus hebben we vandaag de auto gekocht en onze ingeruild!!! hoe gaat het met jullie meiden??
hey meiden hier ben ik ook weer !! Joan moet je erg veel doen dan, of zijn het allemaal kleine dingetjes ? Daan kan als hij staat met weer op zijn handen en knieen gaan zitten maar vanaf lig gaan zitten lukt hem niet. Hij weet gewoon niet hoe hij het moet doen. Ik ben nog wel oproeper in de kraam. Ben nu aan het wachten op een gezin dat thuiskomt. Maar ik denk dat ik ga stoppen in de kraam. Het op wacht zitten heb ik geen zin meer in. Zit soms de hele avond te wachten zonder dat ik gewerkt heb. Vind dat zonde van mijn tijd. Julia is weer opgeknapt. Inmiddel is Daan ook flink ziek geweest maar gelukkig heeft hij nu alleen nog maar verhoging. Hij is nog wel huilerig en wil niet eten maar dat komt vanzelf wel weer. Die kleine van jou nu al een dwarsliggertje haha dat word dan nog wat Jee je gaat nu wel snel hoor. Maare waar blijft die buikfoto !! Heerlijk hoor een nieuwe auto. Is zo heerlijk een auto voor de deur te hebben met 2 kleintjes. Lin hoest met jou. Wanneer moet je naar het zh ?? Wendy wat knap zeg dat Fynn probeert los te lopen ! Stoere vent. Was hij goed gegroeit ?
Ik ben d'r.. Hier gaat alles wel redelijk. Vanmiddag even met Finn naar de dokter. Hij is weer ontzettend, snotverkouden, koorts noem maar op. Vorige wk prikken gehad, kan ook daarvan zijn...maar ga toch maar even langs! Vannacht heeftie bijna niet geslapen en lag maar te huilen en jammeren. Voor het eerst dat hij zo'n slechte nacht heeft gehad! Finn was 2 wkn geleden opt bureau 11,2kg en 79cm, dus dat gaat prima! Hoe zwaar is Daan nu, Linda? Hoe gaat het met hem trouwens? Lin: wanneer mogen jullie naar t ziekenhuis? Was begin febr toch? Met Cyn gaat t ook allemaal prima. Waarschijnlijk zie ik haar t weekend weer dus zal dr effe aansporen om weer mee te komen kletsen Joan: hoe rijdt de nieuwe auto?
Wendy hoe was het bij de dokter. Hier gaat alles goed. Vanmiddag belde de klinisch geneticus. Mijn man heeft dezelfde chromosoomafwijkingen als Daan. Super goed nieuws dus. Kan hij waarschijnlijk opgroeien als een normaal kind. Daan is nu 8.5 kg. Hoe lang hij is weet ik niet. We moeten over een paar weken weer naar het cb. Finn groeit goed ! Daan is echt een smal mannetje.
haaaaiii, ik ben er ook nog hoor linda; wow wat een goed nieuws!!! ben helemaal blij voor jullie!!! we zijn nu bijna klaar, we moeten alleen nog een rolgordijn voor de kast hangen (het gordijn is extreem gekrompen helaas) en de lamp ophangen. en dan is het eigenlijk klaar, ja wat accessoires maar dat kan pas als alles hangt/staat want dan weet ik wat nog kan enzo.. maar we hebben nu alles in huis wat we nodig hebben.. dat geeft wel rust hoor! kan me goed voorstellen dat je daar geen zin meer in hebt om te wachten en dan vervolgens niet te hoeven werken! gelukkig dat de thuiszorg je nu helemaal goed bevalt!! Wendy; hoe was het bij de dokter?? Finn is goed gegroeid zeg!! de nieuwe auto rijdt heeeeerlijk!!! ben er zo blij mee!!! hahaha Lin en Chelleke; hoe gaat het met jullie?? hier gaat alles goed, ben alleen heel erg moe. maar dat komt denk ik door de gebroken nachten en dat ik slecht slaap... verder moet ik het echt rustig aan doen anders krijg ik erg veel last van mijn rug wat doorstraalt naar mijn heup en been.. fysio helpt wel maar hij kan er weinig aan doen, als het goed gaat dan hoef ik niet te komen, gaat het slecht moet ik weer bellen... Vorige week heb ik weer een echo gehad om te kijken hoe mijn placenta lag en gelukkig ligt die niet voor de uitgang!! ik kwam daaraan met mijn vriend, sienna en moeder en toen zei die vrouw 'als het niet uitwendig lukt moet het inwendig' daar schrok ik wel een beetje van want daar was ik niet op voorbereid! helaas moet het dus ook inwendig, voor de zekerheid.. mijn aanhang is toen naar de wachtkamer gegaan, vond het niet prettig als zij er bij zouden zijn.. maar gelukkig lag het goed! en de kleine uk heeft zich ook gedraaid en lag netjes met het hoofdje naar beneden!! nu hopen dat die kleine niet stiekem weer terug gedraaid is hahaha Linda het is wel een foto van 3 weken geleden, moet nodig een nieuwe maken hahaha
Haj haj @ Joan Zwaai.....fijn dat alles goed gaat Balen van jullie auto, daar word je niet vrolijk van! Wbt de zwangerschap, hier kan het niet snel genoeg gaan Tis niet echt mijn hobby Mooie buik, kom maar op met die nieuwe foto @ Linda Fijn dat het met met de kindjes goed gaat en dat je nieuwe baan goed bevald Fijn dat het nieuws goed was @ Lin Toi toi toi @ Wendy Ventje lekker aan het ontdekken Knuffel en beterschap voor Finn Hier nog steeds erg misselijk en heel moe. Echt genieten doe ik nog niet Hier nog een leuke echo met 11 weken
Finn heeft een dubbele oorontsteking :x Antibiotica gekregen en het gaat nu gelukkig een stuk beter. Heeft nog wel koorts, maar slaapt gelukkig weer een stuk beter! Vervelend zeg Chelleke dat je je niet zo goed voelt! Hopelijk gaat de misselijkheid snel weg en voel je je wat beter. Knuf! Joan: ik heb zo'n idee dat je precies hetzelfde zwanger bent als met Sienna of is je buik wel heel anders? Gok dan toch op weer een meisje Nog effies aanbikkelen met die lichamelijk ongemakken (jammer genoeg) en dan hopelijk over een paar weken weer een lief, klein en gezond mensje voor jullie. Linda: zo das even goed nieuws zeg! Valt zeker wel een last van jullie schouders?
Ik ga jullie verlaten. Helaas is gisteren onze 1e ICSI poging afgebroken. Mijn eicelreseves zijn op en ik reageer niet meer op hormonen. Ik wens iedereen het beste . Liefs Lin
jeetje lin ik heb er geen woorden voor... had zulke goede hoop voor jullie!! wens jou en je gezinnetje ook het allerbeste toe... heel veel sterkte..... dikke knuffel... Chelleke; hoever ben je nu?? ik heb dat ook hoor, zwanger zijn is heerlijk maar aan de andere kant mag het ook heel snel gaan (nieuwe buikfoto volgt nog hoor ) mooie echofoto!! is de misselijkheid al een beetje over?? Wendy; ik heb het idee dat mijn buik wel het zelfde is, maar soms twijfel ik ook wel, het lijkt wel of deze buik nog meer naar voren staat echt of de baby in het midden van mijn buik ligt haha... Hoe gaat het met Finn?? arm mannetje een dubbele oorontsteking... hier gaat alles goed.. laatste loodjes en moet zeggen dat ik het nu erg pittig vind worden... kamertje is nu echt bijna klaar.. nog een paar dingen wassen en nog een plankje ophangen.. dan alleen nog wat accessoires en dan is het af!! zodra het af is kom ik wel ff een foto spammen... Linda en Rosa hoe gaat het met jullie???
Lin: wat een @*RY%$R#@ bericht zeg! Geniet van je mooie gezinnetje dat jammer genoeg niet uitgebreid mag worden. Hoe oneerlijk...heel veel sterkte! T wordt zo wel erg stilletjes hier he...jammer! Finn is weer zo goed als opgeknapt, eindelijk! Hij speelt en keutelt weer lekker.
Dat is fijn @ Joan Dank je wel. Ik ben nu 13 weken en 4 dagen zwanger. De scherpe randjes van de misselijkheid zijn weg maar moest vandaag wel weer erg uitkijken dat ik niet zou gaan spugen. Fijn dat aan die kant alles goed gaat. Ja die laatste loodjes vallen niet mee. -knuf-
Hoi meiden ben ik weer.........(oeps even vergeten) Chelleke fijn jij bent dus over de 12 weken grens heen. Gelukkig dat je misselijkheid nu minder is geworden. Joan nou ben wel benieuwd naar die nieuwe foto. Haha is zo grappig als je die dikke buik hebt ben je hem op een gegeven moment zat. Maar als ik ze zie denk ik LEUKKKKK. Was toch wel heel bijzonder en mooi. Is het kamertje helemaal naar je zin ? Wendy fijn dat Finn weer opgeknapt is. Gaat het verder goed met hem ? Hier gaat alles goed. Er is een enorme last van onze schouders gevallen. Eindelijk helemaal genieten zonder te denken wat als... Het gaat heel goed met hem. Vorige week zijn we bij de fysio geweest hij is heel goed vooruit gegaan. En zijn ontwikkeling loopt nu als een kind van 10 maanden. Hij stapt rond de tafel en is heel ontdeugend. Wel is hij te soepel in zijn gewrichten. We moeten even afwachten of dit hinder gaat geven bij het lopen. Zijn lange dunne bovenlijf werkt ook niet echt mee bij het evenwicht houden. Momenteel vertikt Daan het om te eten. Hij wil helemaal niets meer. Ik hoop maar dat het van korte duur is want hij is al zo magertjes.
Goedemorgen meiden!!! hier ben ik nee nog niets aan de hand... maar het gaat nu wel opschieten hoor..... Wendy; mooi dat Finn weer helemaal opgeknapt is! Chelleke; en is de misselijkheid over?? hoop dat je je weer wat beter voelt! hoe gaat het nu met de therapie die je volgt? Linda; ik heb dat ook hoor, nu denk ik pfff ben blij als ik weer alles kan doen zonder dikke buik, maar als ik dan een zwangere zie denk ik ook oohh wat was dat een leuke tijd en zo bijzonder, dat getrappel in je buik... ja het kamertje is nu helemaal naar mijn zin! er moet alleen nog wat boven de commode.. een plankje is niet leuk omdat het de kamer dan nog kleiner maakt.. ben nog aan het nadenken wat ik er boven wil, wel lastig... denk dat het een tekst oid wordt.. de naam komt al boven het bedje... goed nieuws van Daan!!! en las op hyves dat je ook pas over een jaar hoeft terug te komen bij de arts?? gaat het eten alweer wat beter??? Lin; kan het me voorstellen, alles moet nu een plekje krijgen.. kan je er wel over praten met de mensen om je heen?? hele dikke knuffel en heel veel sterkte... All; hier gaat alles rustig aan! gister alweer 37 weken zwanger! kreeg van het weekend opeens stress, bedacht me opeens dat ik dinsdag 37 weken zwanger zou zijn en het bed stond nog niet opklossen en alles voor de thuisbevalling was nog niet klaar en ook mijn vluchttas niet.. maar nu wel hoor!! tenminste zo goed als... met mijn rug/bekken gaat het ook redelijk, zolang ik niet te veel doe en te veel til.. een stuk lopen gaat ook niet echt meer, helaas... het kamertje is helemaal klaar, alleen het bedje staat er nog niet want daar slaapt Sienna nog in. Maar de baby gaat in de wieg en daar kan de baby zeker nog wel een half jaar in slapen (is een grote wieg). Als de baby in het ledikant moet krijgt Sienna een peuterbed... hier nog een buikfoto met 35+4 weken
Mooi Fijn dat het allemaal oké gaat Therapie is stilgelegt. Die kerel is vertrokken bij het GGZ en kon ik wel naar een ander maar daar had ik even geen zin in, kan je bijna opnieuw beginnen. Niet dat hij veel heeft gedaan Maar ik was te misselijk en moe om nog maar iets te doen bij hun. Nu ben ik alleen nog heel erg moe Met de misselijkheid gaat het wel oké, daar mag ik niet meer over klagen Hier mijn buikje met 16 weken (vandaag)