haha ja lin dat klopt euh hier gaat het goed.. druk met mijn 2 jongens met job zijn we vandaag weeeeeer bij het UMC Radtbout geweest NA 2 JAAR!!!! eindelijk positief nieuws!! HIJ HOORT SINDS DE BUISJES ALS IEDER ANDER KINDJE!! wow wat een opluchting eindelijk in zijn spraak is licht te horen dat hij er erg last van heeft gehad, en met 6 maanden nog een keer terug om te kijken of dat bij trekt anders moeten we daar mee aan de slag.. voor nu even heel positief dus.. nou meiden hoe is het hier?? heb lang gezocht waar jullie waren haha maar het topic was weg maar we hebben elkaar terug gevonden? hier ook mensen aan de facebook, daar ben ik iets activer in haha..!! liefss!
Kom ook bijna niet meer op fora's Mijn facebook: Angèl van Schouwen | Facebook en hyves staat hieronder, hihi
Ohhhhh wat het topic weer vergeten sorry Wbt facebook...MamavanBas stuur je zo ff een pb. Chelleke ik meld me zo bij je aan Vind het wel leuk om jullie zo beetje te blijven volgen hihi... Super nieuws zeg over jullie Job, MamavanBas!! Kan me voorstellen dat jullie toch wel opgelucht zijn. En gaan voor een 3e, super!!! Ik is tikkeltje jaloers Linda: hopelijk morgen voor jullie de uitslag!! Lin: balen zeg dat het zo met ups en downs gaat. Nog maar paar weekjes voo je...voor mijn gevoel is dat echt snel gegaan, voor jou niet denk ik. Hier gaat alles goed. Ant genieten van onze twee jongens. Finn is al weer bijna 2!!
We hebben vanmiddag de uitslagen gekregen van het stofwisselingsonderzoek. Het zag er goed uit alleen waren zijn ketonen verhoogd in de urine. Omdat hij niet ziek was willen ze dit verder gaan onderzoeken. Het kan ook een oorzaak zijn van lang vasten. Nu eet Daan natuurlijk heel slecht maar hij had die ochtend een papfles op en dan mogen er geen ketonen in zijn urine voorkomen. Zijn bloed liet alleen zien dat zijn glucose een klein beetje verhoogd is.
He bah Lin weer onzekerheid, wanneer gaan ze het verder onderzoeken? Hier gisteren en vandaag weer naar het ziekenhuis geweest en morgen moeten we weer. Ik heb zwangerschapsdiabetes . De baby ligt wat betreft groei van het lijfje 2 weken voor. Morgen hoor ik meer over hoe en wat met voeding en of ik mogelijk aan de medicijnen moet. Mocht dit het geval zijn dan word ik met 38 a 39 weken ingeleid !
Lin ik krijg een brief thuis met een datum (nu na een week nog niets gehad ga volgende week maar eens bellen) Hoest nu met je ?
Spannend Linda , ik duim voor een goed onderzoek met goede uitslagen. Hier aan de insuline . Morgen weer controle bij diverse artsen ( lees 4 ) . Hopelijk krijgen we een datum voor inleiden.
Goedmorgen, Hier gaat het met de buik gestaag door. Aanstaande donderdag horen we als het goed is een datum voor inleiden.
Kheb even stiekem in het december topic gekeken en zag dat Lin op de 22e is bevallen van dochter Esmee.... Van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd!!! Hopelijk gaat alles goed met jullie en zijn jullie aan het genieten.
Linda, man en Anouk van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje !!! Wat een leuke naam. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en jullie lekker aan het genieten zijn !