Hoi hoi, Mijn bevallingsverhaal komt nog. Maar voor nu even een update. Esmee moet nog blijven op de kinderafdeling in verband met een verdenking infectie, te dik bloed en erg geel zien. Hopelijk mogen wij snel naar huis en kunnen we heerlijk genieten van ons nieuwe gezinnetje.
Wat fijn dat jullie nu thuis zijn. Geniet lekker van je gezinnetje ! het zal vast een hele pittige week geweest zijn en niet wat je ervan gehoopt had. Maar nu is ze lekker thuis en is jullie gezinntje weer compleet. Hoe vind Anouk het ?
na 9 roerige dagen nu eindelijk rust hier in huis. Gelukkig hebben wij verlening van de kraamzorg gekregen en genieten we nu volop thuis. Anouk vind het helemaal geweldig en is een echte grote zus. Wat een wondertje onze E.smee en tot nu toe een heel gemakkelijk kindje. Hoest met jou Linda en met de kinderen?
Nou jongens de rust is hier veel in huis nu ieieLAAA weer naar spanje is (zo riep Daan hem) Wat waren ze hyper zeg het hele weekend. Daan vond de sint en zijn pieten reuze interresant en was totaal niet bang en liep zo naar ze toe. Heerlijk genoten en het speelgoed is weer aangevuld (en ze hadden al zo weinig) Verder gaat alles goed hier. Daan heeft net de waterpokken gehad.En we hopen over een maand de uitslag van Daan te krijgen. Lin wat fijn om te horen dat jullie nu lekker aan het genieten zijn. Ik vond die 4 dagen kinderafdeling al zwaar met een kind wat ook bij je wil zijn. Hoest met de rest ????
Ik lees nog mee hoor, maar er wordt idd weinig gepost! :x Ook door mij... Hier gaat alles goed en ben ook blij dat KLAAS (zo noemt Finn 'm) weer terug naar Spanje is....ging heel de tijd goed tot het laatste weekje. Sem liep echt stuiterend door het huis! Linda: hoe gaat het met jou en Esmee? Tis wel weer effies wennen he zo'n kleintje?
Hier gaat het goed. Wennen is het zeker maar niet onwennig gelukkig. Vandaag is ze aan het rommelen met het slapen, wakker zijn en honger hebben. Ik zelf heb nog behoorlijk last van mijn bekken en na 10 minuten lopen heb ik het helemaal gehad. Ondertussen is onze dame al weer 3 weken oud. Gaat zo hard he die tijd. A.nouk is een super trotse zus en waag het niet om ongevraagd een blik in de kinderwagen te werpen want de waakzus staat er ook direct bij ! Hoe is het met jou wen? Jullie wens klaar of stiekum nog een 3de?
Lin hoest nu met je meisjes ? Kom je al een beetje in een ritme ? Wendy dat stuiteren komt me bekent voor ! Daan werd gisteren alweer 2 jaar ! Kleine mannetjes worden groot. Wij kregen gisteren geweldig nieuws van de kinderarts. Daan heeft geen stofwisselingsziekte !! Zijn bloedwaardes waren normaal ! We moeten er dus op letten dat hij zichzelf niet uithongerd. Want dat gebeurde dus.. kleine boef !
Lin en Linda...heb op fb gevraagd of jullie vriendjes willen worden. Dan weten jullie dat MamavanBas...geen idee hoe ik jou moet vinden