35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
  2. Ria32

Ria32 Niet meer actief

yep ben er

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ria, limmeke, ricmar, bebek, duimelot, liesben, koffieleutje, jes, salcia, ladouce, annna, desmo, pink en natas heb ik gestuurd.

Heb ik nog iemand vergeten?

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
  5. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ook gevonden!

Wat een vreselijke akeligheid inderdaad in Alphen aan de Rijn, jeetje zeg ..
    Ik lees het nu pas dankzij Ria's bericht. We waren de hele dag buiten, vandaar.

Bekje, inderdaad heel goed in de gaten houden en bij minste of geringste twijfel toch aan de antibiotica, want Lyme is geen pretje. Mijn ex heeft eindeloos veel ab-kuren geslikt (een stuk of 80, want hij was er te laat bij, d.w.z. na 3 maanden) en het sluimert nog. Hele nare (soms chronisch wordende) klachten.
    Anders toch even op de Lyme-site kijken wat ze daar voor een adviezen geven bij een tekenbeet.

Nou, hier naar bedje toe, morgen moet lief er vroeg uit en ik naar verjaardag van paps.

Trusten allemaal!

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Jomi dank voor het pb tje ik heb jullie weer gevonden

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Gevonden! Nog niks bijgelezen net thuis en nu slapen

Trusten allemaal

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Joehoe, daar ben ik eindelijk weer even! :p
    Het gaat hier prima! Quinten zit alweer boven geboortegewicht, hij vindt het 's nachts heeeeel gezellig ;), badderen vindt ie zalig, hij is heel gemoedelijk, alles gaat lekker maar wel weer even een nieuwe draai vinden.
    Zijn darmpjes zijn gaan werken waar hij even best last van heeft. Ik had gister al een poging gedaan hier bij te lezen maar hij was de hele middag en avond ontzettend onrustig. Pas om 23.00 werd me duidelijk waarom : een spuitluier tot in z'n nek. Vanavond weer, mosterdgele drab overal. Chris was hem aan het verschonen, die vroeg door de babyfoon om een schone romper en een brandweerslang :D
    Danique is heel lief voor 'Kintun', gaat regelmatig bij hem kijken en kusje geven. Ze is wel behoorlijk dwars van de week, maar dat hoeft niet per se met hem te maken te hebben.

Met het bijlezen kwam deze tegen :
    Hahahahaa!!!! :D
    Ik moet zeggen, de BV gaat helemaal super. Hij drinkt goed, heb nu veel minder last van de stuwing gehad dan bij Danique die tijdens het drinken continue in slaap viel.

En ik ben op zoek gegaan naar het echo-bericht van Salcia : oooh wat super meid, van harte!!!!

Ik zag ook bedankjes voor en complimentjes over het geboortekaartje : merci en graag gedaan! Ik zal het aan Chris doorgegeven, hij heeft al het plakwerk gedaan met het tekstkaartje en de foto.
    Als iemand nog het kaartje wil ontvangen die zich er destijds niet voor 'ingeschreven' heeft, Chris wil er vast nog eentje plakken. PB maar je adres.

Heb nog heel wat meer gelezen, maar tis niet te doen om op iedereen te reageren. En zal ook vast veel gemist hebben in het snel doorscannen van alle pagina's.

Wel een paar dingetjes :
    Des, alle hoop is zeker de wereld niet uit als je straks 43 bent geworden. Quinten is op mijn 43ste verwekt.
    Jomi, balen weer meid. Knuf!
    Lies, het kan in theorie dat je je kindje hebt gevoeld. Is heel erg vroeg, maar zou kunnen!
    Duim, de dubbele gevoelens kan ik me goed voorstellen en lijken me heel logisch.
    Jeetje Bebek, wat balen van die teek. Maarreh, heeft ie nog wat gevraagd?.......

9. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Goeiemorgen meiden,

Wat fijn dat veel zo goed gaat Natas! En geen last van de stuwing, dat is ook fijn. Je heb al genoeg andere fysieke heftigheden moeten doorstaan. Hoe gaat het met herstellen?
    Wat heerlijk he, als zo'n kleintje in bad (of tummietub?) zo rustig en bijna in trance lijkt te zijn ..

Ik zou het ook heel leuk vinden om een kaartje te ontvangen dus ik zal mijn adres pb-en naar je.

Verder hier een gebroken nacht dus ook een zeer brak gevoel, want de onderbuurman besloot met zijn vriendje (?) een lekker thuisfeestje met 'alles er op en eraan' te houden vanaf half twee. Wietlucht en house-beat tot half zes 's ochtends, Grrrrrrrrrrrrr!

Ik was (en ben) zo boos. Het is niet de eerste keer en ik ben om 4 uur er wat van gaan zeggen en om half zes heb ik heel boos op mijn vloer gestampt en ben weer naar beneden gegaan om aan te kloppen. Staat ie daar in zijn poedelnakie terug te blazen dat ie de muziek toch zachter had gezet en me echt niet aan het irriteren is (??), grrr.
    Lief moet altijd werken op zondag en om 7 uur op, dus hij is ook flink brakkemans, arme ziel.

Goed, niet teveel meer over opwinden, anders verpest ik mijn eigen dag nog en dat is zonde. De zon schijnt weer en ik ga straks naar mijn vader met familie en kleintjes, gezellig!

Fijne dag allemaal!

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hier een onrustige nacht gehad. werd wakker moest plassen, en kreeg daarna flinke buikpijn. Voelde aan als een soort constante kramp, beetje scherp. alsof je kramp in je kuit heb, maar dan meer in je liezen. Ik werd er niet heel bang van omdat ik het gevoel dat het niet mijn baarmoeder was. Het leek meer naar opzij te trekken, en omhoog naar mijn liezen. Ook leek het meer links te zitten?
    Nu maar eens googelen.
    Darmen?
    Bandenpijn?
    Het lijkt nu weg, op een wat zeurend menstruatiegevoel na. Maar daar maak ik me geen zorgen over, dat heb ik vaker. Maar toch, ik ben wel geschrokken.

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Jeetje lies, snap dat je wel geschrokken bent! Is t nu over?

Duim, zou volgende x politie bellen hoor, vriendin van mij heeft steeds van die feestjes naast haar politie paar x gebeld en nu is t over. Kunt ook even waarschuwen en zeggen dat je volgende x politie belt.

Hier weer een fijne klusdag, oom staat zo voor deur om te schilderen. Gelukkig mooi weer dus alle ramen open

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedemorgen deze zonnige morgen!

Dank je voor de link JoMi, zijn jullie weer niet van me af! :p

Lies, ik kan me helemaal indenken dat je er van schrikt! Wel knap van je dat je gaat relativeren en rustig blijft meis, hulde! Is het nu weer over? Zou het niet kunnen zijn van het groeien van je baarmoeder?

Duim, ik had ook mooi de politie gebeld hoor! Helemaal na de mishandeling door zijn nakende niksie aan je te showen :D
    Dank je voor de tip voor de Lyme site, ik zal eens even kijken!

Natas, ik heb zo hard gelachen om die opmerking van Chris over een rompertje en een brandslang :D :D Zie het helemaal voor me :D
    En wat fijn dat het zo goed gaat met Kintun ;) Het is voor Danique natuurlijk ook een enorme omschakeling zo'n kleinbroertje erbij en steeds mensen over de vloer, misschien dat ze even haar draai moet vinden?

Salcia, succes met klussen!

Hier een hele gezellige avond gehad gisteren! Lief was helemaal weg van zijn kamedootje, gelukkig! DE vraag is niet gedropt, maar Lief zei dat dat kwam omdat ik er veel teveel op rekende vandaag en dat ie graag wil dat het een verrassing is als ie het vraagt ;) Dus ik zeg niks meer en wacht rustig af :)
    Gisterenmiddag had Bekje nog bonje in het bos :D Er woont hier zo'n stoneymaloney met 2 jack russells, zo'n gast die vaak zo van het padje af is dat ie van voren niet meer weet dat ie van achteren ook nog leeft. Het is zo'n dun jong met zo'n dikke aso troela erbij, je kent ze wel van die striptekening (mannetje geplet tussen dikke tieten van vrouw :D).
    Enniewees, buum en ik zijn bijna bij de flat dus lijnen puppie netjes aan. Komen zij eraan met die twee onopgevoede mormels. Dat ene worstenbroodje wurmt zich met alle geweld tussen puppie en de benen van buum, dus puppie gromt een keer. Zegt die staatsmongool; dat beest moeten ze doodschieten, vals kreng :$. Hij had alleen niet door dat ik het hoorde, dus ik blijf staan en draai me heel langzaam om en kijk zo vuil naar hem terwijl ik hem vroeg wat ie zei...Jong schrok zich het apezuur! (bekje kop groter en ik weet zeker dat ik hem met gemak het bos in vliegstand kan laten zien ;)).
    Ik die idioot even uitgelegd dat mijn hond netjes vastzit en dat zijn hond degene is die zich onopgevoed gedraagt en zich ertussen wurmt. Ja zegt ie, maar dit is losloopgebied. Ja dus? Mag jouw hond een ander dan lastig vallen? Die griet van hem schaamde zich kapot, want ze wisten allebei dat ik gewoon gelijk had. Dat jong loopt steeds verder achteruit en begint te roepen doe niet zo achterlijk. Mijn buum (kop groter dan ik en 115 kilo :D) doet stap naar voren en vraagt wie er hier nou achterlijk doet. Ikke pislink natuurlijk dus gevraagd of ie de volgende keer met zijn wietharses tegen een ander aan wil gaan zeiken. Volgens buum mompelde hij iets dat hij puppie zelf wel ging afschieten. Nou, hij kan naar hem kijken en dan kan ie al tandjes rapen, geloof mij.
    Het mooiste is nog dat toen ik hem tegenkwam toen de honden losliepen, ze aan het spelen waren, maar zijn benevelde brein heeft het geheugen van een goudvis denk ik.
    Ik was allang blij dat Lief er niet bij was, want die had hem gelijk een fietsenstalling kado gedaan :D Lief zei ook dat die gast een groot probleem heeft als ie hem tegenkomt...Ik heb dat nog rustig gekregen met de opmerking dat hij fout is en niet wij en dat als Lief gaat hoeken, de boel omgedraaid is, dus Lief wil het bij een waarschuwing houden ;)
    Dat jochie was al doodsbenauwd van mij, dus ik zei al dat ik het zelf wel uit zou vechten met hem.
    Morgen wel even langs de huismeester (die helemaal weg van mij is ;)) om te melden dat die stoneymaloney me bedreigd heeft :D
    Ikke grote b*tch als je ruzie met me hebt :D

Zo, verder alles goed, heb al twee nachten relatief goed geslapen, jeuj! :D

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb even zitten googelen (en de vraag ook hier elders op het forum gesteld).
    Deze omschrijving van bandenpijn komt aardig overeen met wat ik vannacht had...dus hou ik het daar maar op. Nu is het weg, thank god! Heeft al met al denk ik 10-15 minuten geduurd.

Bekje, want een rasidioot zeg. maar ik denk wel dat je als klein ielig en stoned mannetje beter geen ruzie kan maken met Bekje ;)
    Fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad! Wij hadden ons 6 jarig jubileum in (op) Curacao :)

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    bebek jeetje soms heb je rare snuiters op de wereld.

Lies ik herken de pijn wel zoals je hem omschrijft, ik heb het als ik te snel opsta...
    misschien heb je ook te snel een beweging gemaakt?

all gezellige avond gehad gister, mijn moeder had heel lief 2 kruikenzakjes zelf gemaakt.
    en ze is bezig met 2 lakensetjes.. zo lief!

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lies, gelukkig een verklaring gevonden, geeft weer wat rust!
    En inderdaad; stoned mannetje legt het echt af tegen mij, zeker als je aan mijn puppie komt! :D

Ricmar, fijn dat het gezellig was!

De wachtbankstress is hier toch ook weer de kop aan het opsteken...Gisteren rook mijn urine heel erg sterk naar metaal (sorry voor vieze details) en nu heb ik steeds steekjes op mijn schaambot, maar voelt niet als ongipijn. En als klap op de vuurpijl zegt Lief gisterenavond ineens; ik denk dat je zwanger bent :$
    Jammer toch dat ie geen voorspellende gaven heeft :D
    Deze maand hebben we nog niet zo heel erg goed geklust; keertje 6 dagen voor ei en 1 dag voor ei, dus het zou wel heel shocking zijn als er nu wat gebeurde ;) Ik reken dus nergens op, kan het alleen maar meevallen!
    Maar die steekjes in mijn onderbuik zijn wel gek... :D

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zien jullie ook wel een s die foto op de homepage hier, van die vreselijk idioot kijkende man die aan de dikke buik van zwangere vrouwe luistert? Hij kijkt echt alsof ie ze niet alle 10 op een rijtje heeft...valt me elke keer weer op.

Bekje, wie weet heeft manlief nu eens wel voorspellende gaven :)

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Was me nog niet opgevallen Lies, maar nu ga ik er natuurlijk wel op letten :D Ik kom nooit op de homepage, staat zo ingesteld dat ik meteen bij jullie kom als ik zp open :)

Enne, ik hoop met heel mijn hart dat Lief voorspellende gaven heeft, maar eerlijk gezegd geloof ik er sowieso niet meer zo in dat er ooit een mooie roze test in mijn handen ligt ;)

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Mijn schatje is thuis, dus ga even ontbijten en dan met stoel het zonnetje in in het bos!
    Fijne dag meisjes!

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Bebek ik hoop dat je mannetje het goed heeft en geniet vandaag lekker van het zonnetje!!

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goh, wat een rust hier... (lees: saai :D)
    Ik ben zo werken. *zwaai*

Deel Deze Pagina