bang voor nieuwe teleurstelling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sammie01, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    hallo allemaal..
    ben even weer een tijdje weg geweest..
    bij mij was het voor de 2de keer fout gegaan.
    afgelopen maand had ik een dikke vette plus en een paar dagen later kreeg ik hevige bloedingen.
    we zetten door en blijven ook gewoon door gaan.
    maar het is wel ontzettend moeilijk..
    mijn schoonzusje is in maart bevallen en mijn zwager blijft maar roepen wanneer krijgt die kleine van ons nou een neefje of nichtje???
    tja denk ik dan je moest eens weten... we hebben niemand wat verteld dat wij ook druk bezig zijn. gelukkig maar anders krijg je de heletijd te horen en is het al zo ver...
    ze waren van de week op bezoek bij ons en mijn vriend zei oh ik wil er ook eentje.. met een glimlach als grapje... kon hem wel doden op dat moment... hij heeft het er niet zo moeilijk mee... ik ook opzich niet zo maar denk wel af en toe he gats waarom nou... mijn vriend zegt steeds het zal een rede hebben.. maar ja voor mij is dat niet goed genoeg.. ik ben zo bang voor de volgende teleurstelling... dat het weer fout gaat.. dat het weer niet zo mag zijn..... 1 ding weten we ik kan zwanger worden ,aar als het nu eens wel 9 maanden blijft zitten dan ps kan ik denk ik gelukkig zijn.. het is zo welkom alleen het mag nog niet..................................................... snik.....
    2 keer is het mis gegaan..

waarom 2 keer in godsnaam..

ik kon ze zoveel liefde geven..

waarom mocht ik dat niet beleven..

soms heb ik stil verdriet.. om de baby's die ik verloor,

alleen niemand die het ziet..

ik heb het gelukkig een plaatsje kunnen geven...

ik moet wel..ik moet door met me leven....

maar heel soms heb ik toch nog verdriet...

om de baby's die ik verloor..alleen ziet men het niet....

het is tenslotte mijn stil verdriet!!!!

2. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    :cry: tranen in mijn ogen ...meid wat mooi verwoord

3. bianca29

bianca29 Lid

25 jan 2006
    43
    0
    0
    kapster
    zeker mooi meid
    maar uit t negatieve t positieve...
    ook voor ons komt de tijd dat we die liefde kunnen geven...

sterkte en suc6

groetjes bianca

4. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    Zullen wij ooit ervaren
    wat het is om zelf ons kindje te baren
    het gevoel van je lichaam
    het laat me in de steek
    is wel heel erg moeilijk
    ik raak er van van streek

zal ik ooit eens leven voelen
    iets wat in mij groeit
    wat ons allerbeiden
    onnoemelijk veel boeit

we blijven steeds weer hopen
    op dat inmense geluk
    al vallen al die sprankjes
    soms heel snel allemaal stuk...

wilde het graag met jullie delen.........
    morgen schijnt vast de zon weer..
    nu alleen even niet!!!!!

5. aardbei

aardbei Lid

16 mei 2006
    79
    0
    0
    Vrijwilligster
    Amsterdam
    Meid echt een mooie verwoording.
    Maar als ik je wat mag vragen, als je op goede voeten met je (schoon) familie leeft, zou je ze het dan niet gewoon vertellen. Ik heb het bij de eerste aan een paar mensen verteld en bij de tweede ook, de drede (die ik hoop te mogen ontmoeten ergens in december januari) heb ik tegen iedereen verteld dat ik ging beginnen, het duurde en duurde maar maar alleen de eerste 4 maanden vroegen bepaalde mensen het vaak tot ik zei dat ik maar 1x in de (bij mij 1,5 maand) ongesteld wordt en ze echt niet iedere keer hoeven te vragen, want als het zover is vertel ik het ze toch wel zo snel mogelijk en daarna viel het reuze mee. Na jouw ervaringen zal men waarschijnlijk niet eens zo vaak het vragen en gaat het mis, dan kun je jezelf tenminste uiten, dan dat je je gevoelens moet opkroppen (dat gebeurt bij mij dan, ik weet niet of jij er beter mee overweg kan). Beste meid ik wens je heel veel succes en sterkte, dat je snel bij de dikke buiken mag komen en blijven tot aan het juiste eind.

6. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    ik heb het alleen aan mijn zus verteld... maar verder willen we niet dat ze het nog weten.

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wat een mooie gedichtjes....

Ik kom ook veel mensen tegen die zeggen "en....!!!??? Komen er al kindjes?/" NIet wetende dat we bezig zijn....dan zeg ik steevast "JA, jongens, je kan de natuur niet dwingen". Dan zijn ze opeens stil. Wij zijn pas 4 maanden bezig , dus nog helemaal niet zo lang (alleen mijn familie en mijn schoonmoeder weet dat), maar die mensen die dat namelijk vragen moesten eens beter opletten wat ze zeggen, voor hetzelfde geld kwets je iemand enorm. Vandaar dus dat ik altijd zo'n cryptisch antwoord geef. Laat hen zich maar lekker schamen datz e zoiets tegen je zeggen zonder na te denken.

8. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Heel veel sterkte en succes in de volgende ronde!
    Dat het nu wel goed mag gaan! (((HUGS)))

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    heel veel sterkte ermee en ik hoop dat je binnenkort zwanger raakt en dat het goed en gezond blijft!!!

10. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Dit is voor ons ook zo herkenbaar sammie. Ik wil je heel veel sterkte wensen.
    Liefs, mussie

Deel Deze Pagina