Hallo dames, Ik heb deze maand al vanaf mijn menstruatie (die begon op 6 dec en was op 9 dec weer weg) slijm.. Normaal heb ik mijn eisprong op dag 15 of 16 (steeds met ovu testen gedaan). En dan begin ik op maandag ongeveer meer slijm te produceren. Maar nu heb ik het dus al bijna 2 weken en nu ik dichter bij mijn "vruchtbare dagen" kom, lijkt het zelfs minder te worden.. Ik dacht deze maand laten we het weer eens zonder ovutesten proberen en dan krijg je zo raar iets. Heb ook geen ovutesten meer in huis en als ik ze nu bestel komen ze te laat binnen. De kruidvat testen wil ik niet gebruiken. Heb ook al 1,5 week ofzo last van mn liezen en mn buik. Gisteren ook menstruatiekrampen.. Iemand dit al eens meegemaakt? Mijn ei kan toch nooit zo vroeg zijn geweest? Ik denk niet dat ik zwanger ben hoor, want ik had voor mn menstruatie zere borsten en die verdwenen rond de 2e dag van mn menstruatie. Alvast bedankt!! Liefs, Wendy
Je hebt ovutesten gebruikt, kon je daaruit opmaken dat je ei later kwam dan dat nu misschien het geval zou kunnen zijn? En heb je altijd zo'n korte menstruatie? Is dat niet het geval, dan kan het zijn dat je cyclus ineens korter is en je daardoor ook vroeger je eisprong hebt?
V Adh van de ovutesten zag ik dat mn ei meestal op dag 15 of 16 was. Mijn menstruatie is altijd zo kort!