Misschien kunnen jullie mij helpen.. ik ben nu al bijna anderhalf jaar gestopt met de pil. En een jaar lang gewoon normaal iedere maand ong. geworden met een cyclus van 25 dagen. Alleen sinds 4 maanden geleden ben ik het 3 maanden niet geweest en inene 7 maart wel. Nu hoor ik weer ong. te worden maar ben het nog steeds niet.... wel gister 1 x al getest maar was negatief. weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen??
Misschien even contact opnemen met je huisarts. Als je 2 weken over tijd bent, mag je waarschijnlijk een bloedonderzoek laten doen om te kijken of je zwanger bent....
ja, ik doe morgen ochtend nog maar even een test en anders wacht ik het maar gewoon even af.. vind het wel erg vreemd... bedankt voor je reactie
Gewoon afwachten, ook als je normaal gesproken regelmatig bent kun je een keer zo laat zijn. Ik ben een keer bij een tentamen 11 dagen obertijd geweest terwijl ik verder een cyckus van 27-28 dagen had. Je test negatief en bent dus niet zwanger, dus wacht maar gewoon af tot je ongi wordt.
ja klopt, gister avond had ik getest... en daar zag ik heel onduidelijk een licht streepje erop dus negatief! daarom morgen maar even testen en anders gewoon afwachten op mijn ong.
Ik ben ook onzeker of ik zwanger ben of niet.. wil zo graag en nu heb ik geen idee, even wachten dus.. Mijn monsters zouden vandaag of morgen komen, normaal gesproken is het dan ook gelijk - dus beetje bruin en dan gelijk over paar uur heftig. Nu heb ik 2 dagen een rare bruine verlies - heel weinig meestaal gewoon niks en 1-2 keer per dag bij afwegen licht bruin. 9 april negatieve test sensitest. Wel beetje gevoelige borsten al tijdje en in de nacht van 8-9 april had ik wat paar heftige steken onderbuik dat ik wekker werd en nu af en toe wat steekjes. Nou ja om en om lijkt het wel normaal als 1-2 dagen tot monsters, maar zoals ik overaal lees kan het ook innesteling bloeding zijn of vroege miskramp en negatieve test door te lage progesteron.... Als monsters vanavond of morgenochtend niet doorzetten doe ik morgen wee een sentitest, het is niet anders dan afwachten.. wil zo graag zwanger worden en hoop dat het gelukt is want het maanden aanhouden en jaren zo'n levensijl als je zwanger wil worden is niet makkelijk voor mij en mijn man.. kan nooit drinken niet ik niet hij, seks op bepaalde dagen, onzekerheid....
ja ik hoop het echt voor je.. ben wel jong maar wil ook echt graag zwanger raken... heb inderdaad laatste paar dagen van gevoelige borsten vooral aan de zijkanten.. misschien heb ik te vroeg getest en dat me cyclus is ontregeld?
nonimpje dat kan, omdat je aan pil was.. dat je hormoon balas is wat anders elke keer.. ik was nooit aan pil en hele leven ideale cyclus nou ja dat zegt dus ook niet dat ik snel zwanger kan worden.. was beter denk ik aan pil geweest dan had ik geen cyste en misschien endo.. dus elke kan heeft nadelen en voordelen, dus hoop voor je dat je zwanger toch ben! lichte streepje is toch wel zwanger maar kan wel zijn licht omdat je weinig progesteron aanmaak en daroom kan het vruchtje ook sterven over paar dagen en komt normaal ongi dan. beste wat je kan doen als je beetje normale HA hebt is bloedtest aanvragen! die is dan binnen 1 dag klaar als het nodig is.. vraag gelijk test voor progesteron gehalte!
dank jullie wel voor de reactie ik doe morgen nog gewoon even een test en anders kijk ik het even een week aan en bel ik de ha op... en dan is het afwachten..