ben ff de weg kwijt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 3ebaby, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    #1 3ebaby, 11 apr 2012
    Laatst bewerkt: 11 apr 2012
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraag.........
    Zaterdag 30 maart is mijn menstruatie gekomen en deze was maandag 1 april al weer weg........ erg kort normaal ben ik het echt een week...... 7 april voelde ik eind van de dag een stekend gevoel links onder in mijn buik (Eisprong?????)..... We hebben in dat weekend voor het eerst zonder bescherming meerdere keren gevreeen........ Dit is ook de bedoeling anders wordt het nooit wat :)
    Maar ik vraag me nu dus echt af of dit me eisprong was die ik voelde, lijkt me zo kort na mijn periode!
    Tevens heb ik niet echt een regelmatige cyclus varieerd van 21 tot 28 dagen...
    Hebben we er goed aan gedaan om te vrijen in dat weekend.. :(:(:(

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Met zo'n korte cyclus is het misschien wel handig om ovulatie testjes te gebruiken? Het zou zomaar je ei kunnen zijn geweest, maar dan heb je wel een snel ei...
    Geen andere symptomen van een naderende eisprong gehad?

3. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Hoi,
    als het fijn was dan was het in elk geval niet helemaal voor niks ;)

maar begrijp ik het goed dat je voor die iniminimenstruatie 1 april nog niet had geprobeerd een kindje te maken? Anders zou ik zeggen, gooi er eens een testje tegenaan, want dan kan het ook een innestelingsbloeding oid geweest zijn.

Geen idee of die steken een eisprong geweest kunnen zijn. Het lijkt mij ook wel vroeg. Maar als je soms ook een cyclus van 21 dagen hebt, dan zou het zomaar kunnen.

Als je zeker wilt zijn van het juiste moment, dan moet je t gewoon nog een paar keer doen.

4. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    Nee voor april geen pogingen gedaan
    ik heb trouwens sinds vandaag ook wat last van me klieren in me borsten............:( voel het drukken

Deel Deze Pagina