onregelmatige cyclus & symptomen; wie herkent dit?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bacio, Feb 1, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bacio

Bacio Bekend lid

Jan 25, 2017
    825
    500
    93
    Female
    Zwolle (omgeving)
    2 januari was mijn eerste menstruatie dag van deze cyclus. Inmiddels zit ik op cd 31. Helaas een onregelmatige cyclus (zie handtekening). Gemiddelde cyclusduur is 35 dagen.

Mijn ei heb ik geloof ik nog nooit gevoeld en ik ervaar ook geen typische menstruatieklachten zoals kramp, buikpijn etc. Als ik ongesteld ben geworden dan bemerk ik dat bij het opstaan in de ochtend en ik heb dan ook altijd meteen helderrood bloedverlies

Maar nu...

28 jan (cd 27) had ik op eens een rare steek/kramp link in mijn zij/lies. 29 jan (cd 28) leek het af en toe wel bandenpijn en lichtroze afscheiding. Vanaf die dag iedere ochtend nog weer roze (en 1x beetje bruine) afscheiding en ik houd steek/kramp in mijn zij en onderbuik. Daarbij nu al de 4de dag op rij hoofdpijn. Niet heel extreem, maar wel zeurderig aanwezig.

Wie herkent dit? Zou het innesteling kunnen zijn? Zwangerschapssymptomen?

2. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Spannend heb je al getest?

3. Bacio

Bacio Bekend lid

Jan 25, 2017
    825
    500
    93
    Female
    Zwolle (omgeving)
    Ik heb nog niet getest? Zou dat al verstandig zijn?
    Gezien de symptomen wel doen?

4. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Misschien, wie weet het :)

5. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik zou even een testje doen! Wie weet!

6. Bacio

Bacio Bekend lid

Jan 25, 2017
    825
    500
    93
    Female
    Zwolle (omgeving)
    Zou het wellicht te vroeg kunnen zijn? Geen positieve test vanmiddag.

7. Bacio

Bacio Bekend lid

Jan 25, 2017
    825
    500
    93
    Female
    Zwolle (omgeving)
    Heb de early test van etos gebruikt.
    Helaas niks op te zien.

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Gezien je oplopende cyclussen denk ik eerder aan een ovulatiebloeding wat vaker voorkomt dan innestelbloed. Innestelbloed is niet iets wat standaard voorkomt bij het ontstaan van een zwangerschap.
    Die steek kon duiden op de laatste groeispurt van je follikels waarna na een paar dagen je eisprong plaatsvindt.
    Je zou dan een cyclus hebben van rond de 40 dagen.

Vanaf innesteling maak je HCG aan, dus als je op CD27 al de innesteling had, maak je nu dus 6 dagen HCG aan als ik snel geteld heb. Je zou morgen eens kunnen testen. Bij zwangerschap zou je dan geen tuurstreepje moeten zien, maar duidelijk een licht streepje. Zo niet, dan was het toch je ovulatie.

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je had dus al getest.

Toch een ovulatiebloeding dus en een cyclus van rond de 40 dagen.

Tenzij de bloeding doorzet en rood wordt, dan is het dus je menstruatie, maar dan wel weer een kortere cyclus.

10. Bacio

Bacio Bekend lid

Jan 25, 2017
    825
    500
    93
    Female
    Zwolle (omgeving)
    Dank voor jullie reacties en uitleg.

22, 23, 25, 29 jan en 1feb hebben we het nog wel gezellig gemaakt, maar als het ovulatiebloeding was dan waarschijnlijk weinig kans op basis van het aantal gezellige keren dat het raak is...

Misschien van het weekend toch nog eens testen met kv 2 voor 5?

11. Bacio

Bacio Bekend lid

Jan 25, 2017
    825
    500
    93
    Female
    Zwolle (omgeving)
    Ik denk dat de adviezen wel kloppen; dat het inderdaad ovulatiebloeding is geweest. Vanavond heb ik nog voor de zekerheid een predictor early test gedaan en die was echt omo-wit. Als het wel innesteling was geweest vorig weekend had ik denk ik toch nu wel een licht streepje moeten zien...

Als ik uitga van een lutele fase van 14 dagen dan zou ik rond 12 februari ongesteld moeten worden. Dat ligt ook meer in de lijn der verwachting als ik kijk naar voorgaande cyclussen. Wanneer het zo is dat ik rond 12 februari ongesteld word ben ik in ieder geval weer wat wijzer... en anders kan ik tegen de tijd altijd weer een test doen

12. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik zou inderdaad iig even tot 12 februari wachten en dan weer testen!

13. Bacio

Bacio Bekend lid

Jan 25, 2017
    825
    500
    93
    Female
    Zwolle (omgeving)
    The cyclus continues
    Mijn regels zijn nog niet te bekennen
    Helemaal geen symptomen

14. Evelien80

Evelien80 Niet meer actief

Hier ook hetzelfde.
    8 januari ongesteld en nog geen steeds geen menstruatie.
    Alleen heb ik wel symptomen ben zelfs letterlijk hondsberoerd.
    Heb vanmorgen weer getest er verscheen een lijn die weer verdween negatief dus.
    Laat de menstruatie maar komen want lichamelijk ben ik moe

Share This Page