heyhey, even een vraagje voor een vriendin van me... haar baby'tje is nu 5,5 maanden en slaapt 's nachts heel erg slecht. midden in de nacht wordt hij huilend wakker. honger is het niet, sprongetje ook niet want het is al heel lang aan de gang... hij heeft een tijdje goed geslapen...maar sinds hij een keer gevallen is (niks aan over gehouden) slaapt hij slecht. ze heeft geen idee of het hiermee te maken heeft... maar goed, wordt dus midden in de nacht huilend wakker, is niet meer terug te leggen en slaapt alleen maar bij hun verder.... ik heb zelf geen idee...Max is een hele goede slaper dus geen ervaring/tips die ik haar echt kan geven dus vandaar dat ik even bij jullie aanklop voor haar... wat is jullie mening? wat kan ze doen? en is het normaal en kan ze er aan toe geven? of moet ze zich zorgen maken? alvast bedankt namens haar.
Als het echt na die val is begonnen, retour naar de huisarts om alles uit te sluiten! botscheurtjes etc. Evt daarna (bij geen diagnose) naar osteophaat/fysio/ cranio om nekpijn/soierpijn etc uit te sluiten.
Hoi, mijn zoontje heeft ook zo'n periode gehad (van 4,5 tot ongeveer 6,5 maand) geen honger, ook diverse dingen geprobeerd, en hij eindigde ook vaak bij ons in bed waar hij met gemak verder sliep (zolang ik bleef liggen dan). Hier is het eigenlijk vanzelf over gegaan, een heel enkel keer wordt hij nog wel eens wakker, misschien toeval of niet maar toen hij ineens ging rollen was het over, wel krijgt hij nu wel s'avonds een klein beetje melk, dus dat had het ook kunnen zijn Geen tips eigenlijk, misschien nog even aan toegeven of toch kijken of hij misschien toch net iets te weinig voeding krijgt
Hier begonnen rond 6 maanden wel de onrustige nachten. Daarvoor sliep ze praktisch klokje rond. Hier wilde ze wel drinken s nachts en sliep daarna weer even verder.
Dit is precies ons verhaal! Ons zoontje is 3 maand lang iedere nacht krijsend wakker geweest en wilde alleen nog maar tussen ons in slapen. We kregen hem echt zijn bed niet meer in. En echt alle variaties geprobeerd, zelfs laten huilen (wat ik echt niet graag doe!), niks werkte.. Tot ik 3 weken terug maar een x naar een osteopaat ben gegaan, nu 2 x geweest en hij slaap nu al een week door (echt nog nooit eerder gedaan)! Er zat bij ons zoontje een nekwervel vast, deze is nu los en alle problemen zijn weg Misschien kan je vriendin een x naar een osteopaat gaan?
hij had daar toen hij nog heel klein was last van ja...zijn toen bij een osteopaat geweest en hebben een ander kindje terug gekregen toen! misschien nog eens terug dan, ik ga de tip meteen doorgeven! thnx!
Ja, helemaal als ze denken dat het na een val is begonnen, dan zou ik haast zeggen dat er iets niet goed zit.... Proberen kan sowieso nooit kwaad.
En anders gewoon een cosleeper zodat ze hem veilig naast hun kunnen leggen als hij wakker wordt? Je kunt een bedje van Ikea ombouwen (even googlen). Maar zou het eerst nog eens goed laten checken hoor!