eemhof centerparks, hoe was het daar?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door lovewinnie, 4 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wij hebben vandaag geboekt voor dus de eemhof en nu vroeg ik me af wat jullie nu echt vonden tegen vallen en wat is echt een aanrader op of om het park. ik vind het op het oog een leuk park en we hebben geko\en voor een vip 8) cortage 2 personen en dan extra de babymeubulair. ik lees op internet bijvoorbeeld at er een kinderboederij is, is dit leuk voor een babytje.

hoor graag wat verhalen over dit park van ervaringsdeskundige :) of over centerparks zelf.

gr sandra

2. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Wij zijn afgelopen september in de Eemhof geweest. Was toen nog zwanger en we hadden ook een 2pers. VIP cottage.
    Het is best een aardig park met idd een kinderboerderij en je kan er volop wandelen enzo. Wel vond ik dat het niet echt kindvriendelijk was. Veel water, en achter de cottage dus in de tuin ook water. Er lag ook zoveel alg toen op het water dat wij in eerste instantie niet eens doorhadden dat het water was. Totdat er een eend voorbij kwam zwemmen hihi.
    Wel gevaarlijk dus als je kindje al kan lopen maar verder is het ons prima bevallen!

(oh ja de bedden vonden wij niks!)

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik ben afgelopen zomer in de Eemhof geweest, mijn zoontje was toen 2 maanden oud.
    We hadden ook een Vip-huisje.

Je kunt vanaf de haven in het park naar Spakenburg varen met een mooie boot, dit vonden wij erg leuk om te doen.
    Het zwembad is natuurlijk ook altijd leuk met je kleintje.
    De kinderboerderij is ook leuk in de Eemhof.

Ik vond de restaurantjes echt tegenvallen, zonde van je geld.
    Wij hebben een keer zo'n steengrillpakket laten bezorgen, dit was wel leuk en lekker.

Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik vond het VIP huisje echt tegenvallen....
    Het was nogal oud.
    Wij hebben eerder een VIP huisje gehad in het Heijderbos, dit was veel mooier en luxer.

Veel plezier.

Deel Deze Pagina