Ohja zwemluiers zijn bij cp verplicht inderdaad. Ik doe er altijd nog een zwembroekje over voor het geval dat er een #2 ontsnapt...dan blijft het wat beter in het broekje. Heb trouwens laatst die van kruidvat geprobeerd ipv little swimmers...nou daar kwam de #2 gewoon langs lopen. Slot is inderdaad ook handig, wij hebben er ook een keer 1 gekocht op CP.
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik heb eergisteren ook een lijstje gemaakt voor als wij op vakantie gaan. We gaan voor 2 weken naar campings: · Wandelwagen · Anti-regen plastiek omhulsel · Reiswieg · Opblaasbaar badje · Reiseetstoel · Flessenwarmer · Flessen o + Borsteltje voor flessen te reinigen · Staafmixer · Beker + bord + bestek · Slabben · Luiers + zwemluiers · Oorstokjes · Babyphone · Slaapzak · Lakentjes + hoeslaken + molton voor reiswieg · Zwembandjes · Knuffeldier · speelgoed · Medicijnen o Pleisters o Isobetadine o Termometer o Paracetamol o Muggenstift · 10 T-shirts + bodies · 10 bermudas · 2 lange broeken · 2 truien · 1 jasje · 10 kousen · schoenen allerlei · Petje · Zwembroek + zwemshirt · 3 Keukenhanddoeken · Keukenmesje (scherp) · Schaar · Flessenopener · Frigobox + koelelementen · Keukenrol voor in de auto · Plastiek zakjes (voor vuilnis) in de auto · Leesboek / tijdschriften · Muggen ding voor stopcontact · Wipp express · Plastic bakje om iets in uit te wassen · Shampoo · Douchegel · Kam / borstel · Tandpasta · Tandenborstel · Handzeep · Vijl · Nagelschaar · Zonnecrème · After sun