Het onderwerp zegt het al, wij gaan proberen voor een 2e kindje Helaas is mijn cyclus na mijn zwangerschap weer vanalles tussen de 24 en 33 dagen ofzo.. Maar het is 1x gelukt dus! Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik hier heel veel op het forum gezeten en er heel veel leuk contact aan over gehouden dus vandaar dat ik maar weer terug ben. Beetje raar is wel dat het voor mijn Zoontje 2 jaar heeft geduurd voor ik zwanger was maar nu heb ik het idee dat het sneller gaat komen.. maar haha dat is ook maar een gevoel natuurlijk ik hoop het wel in ieder geval!
Spannend!! Wij zitten nu in de 2e ronde voor een 2e kindje. Hopelijk is je cyclus wat regelmatiger deze keer.. wie weet. Succes hihi
Hoi Dames kom gezellig meekletsen in het onderwerp voor een 2e kindje gaan... Het is gezellig en actief met al heel wat meiden die net zijn begonnen! Groetjes paula
Hoi meiden, Ook wij zijn bezig voor een tweede sinds januari dit jaar. Ik ben zo benieuwd wanneer het raak zal zijn. Bij mijn eerste was het in de eerste ronde raak, dus ik vind het nu al lang duren....hihi Ik ben benieuwd wanneer iedereen goed nieuws heeft! Succes meiden Liefs Lara
Hoi meiden, ik weet niet of jullie nog iets doen met dit topic, vindt het andere al zo druk! Wij gaan ook voor een tweede! Mijn dochter is nu bijna 11 maanden, in januari weer voor het eerst ongesteld geworden. Toen twee cycli afgewacht en nu dus aan de slag! Had afgelopen dinsdag mijn eisprong (ik gebruik wel ovulatietests en ik temperatuur) en ben sinds zaterdag met momenten misselijk. Spannend! Ik verbeeld het mij vast omdat ik er nu zoveel op let... Bij mijn eerste zwangerschap was ik namelijk gelijk de eerste ronde zwanger! Succes allemaal meiden!
ow spannend Foetsie! zou echt super zijn als het weer zo snel ging!! ik hoop echt zo dat het bij ons ook zo kan gaan je hebt tenslotte maar 1 eicel en zaadcel nodig en een bende geluk en de 30ste keer evenveel kans als de 1e keer
Hallo Allemaal, Wij gaan ook voor een 2e kindje! eind maart gestopt met de pil, zitten nu dus in de 1e ronde. Bij mijn zoontje had ik de laatste pil op 20 januari en op 29 april hadden we een positieve zwangerschapstest (was toen 4 weken zwanger.) dus dat ging erg snel, ik hoop dat dit voor ons 2e wondertje ook zo zal zijn hihi. Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan, na de zwangerschap is mijn cyclus ook zo verschillend. Ik probeer niet teveel bezig te zijn met de cyclus en gewoon maar te kijken hoe het zal gaan. Dit vooral omdat de cyclus zo onregelmatig is, kan er nog niet echt vanuit gaan.
Ook wij zijn net begonnen door middel van ovu testen en zit nu op het wachtbankje, super super spannend en ben zooo ongeduldig!! Altijd voor mij gevoel een beetje stressvolle dagen :-s Ik hoop dat het niet lang gaat duren, vorige keer was ik binnen 3 maanden zwanger dus dat is heel snel! Maar het blijft afwachten een kindje mogen krijgen is toch een geschenk! Succes dames
dag dames, heeft een van jullie ook al mogelijke "symptomen" van een eventuele zwangerschap gevoeld voordat je kon testen? Vandaag ook beetje last van mijn buik erbij gekregen... Ben benieuwd of jullie ook iets voelen?
Hoihoi allemaal, Graag schrijf ik met jullie mee. Ook wij hebben besloten om vanaf volgende maand voor een tweede te gaan. Onze dochter is nu 9 maanden en het begint duidelijk weer te kriebelen ! Na de bevalling ben ik niet terug aan de pil geweest. De vorige keer was het snel raak (waarvoor o zo dankbaar!) en ik ben erg benieuwd wat de natuur nu voor ons in petto heeft! Iedereen succes en veel klusplezier! lieve groetjes, Mies
Ik schrijf ook graag met jullie mee! Dit is ronde 2 voor een brusje. Zondag of dinsdag is me nod,. Ik ga uit van dinsdag. Spannend!
Hi, mag ik ook met jullie meeschrijven? Wij zijn inmiddels al weer in in ronde 10 beland voor een 2e kindje.. maar wat je zegt iedere maand evenveel kans! Lijkt me leuk om met jullie mee te praten!
Hoi meiden, Wil jullie even wat positieve energie geven! Zoals jullie kunnen zien ben ik zwanger van de 2e, voor de eerste hebben we er 7 maanden over gedaan dus ik dacht: we beginnen 'op tijd' rekening houdende dat het weer even kan duren maar 2e ronde raak! Volgens mijn vk is dat vaak zo omdat je lijf al weet hoe werkt zegt maar, kan dus snel gaan! Succes!!!
super Loesje 29! gefeliciteerd!! ik hoop ook echt dat het bij ons snel gaat! het vervelende is wel dat ik net een weekend weg ben van huis de dagen voor mijn vermoedelijke ei niet handig.. dus de avond ervoor maar aan de slag en de avond dat ik terug ben ook meteen!!
Hoi hoi, Ik schrijf ook graag mee! Wij hebben een dochter van bijna 1. Ik heb vorige week mijn eerste eisprong gehad dus ben benieuwd! Bij onze dochter heeft het 9 maand geduurd voordat we zwanger waren, Erg spannend dus hoe snel het nu gaat. Groetjes Milou
Hoi allemaal, @Loesje29: wat een fijn bericht! Gefeliciteerd met je zwangerschap! @bumpie: zondag of gisteren jouw NOD toch? En? Zijn er nog anderen die op het wachtbankje zitten? Spannend! En vraagje voor allen; vinden jullie het nu anders dan toen je voor een eerste kindje ging? Ikzelf merk er aan de ene kant nuchter in te staan ('we zien wel') en het aan de andere kant zo spannend te vinden (de eerste slaapt net redelijk, we zijn net gewend aan alle nieuwe gevoelens die het ouderschap met zich mee brengt en we hebben weer wat tijd voor elkaar!). Hoe is dat voor jullie? groetjes, Mies
@miesje83: nee aankomende zondag of dinsdag. Moet nog minimaal 4 dagen wachten. Ik ga ook niet eerder testen. Ben ik dinsdagochtend nog niet ongi of een teken daarvan doe ik een test Ik ben er wel veel minder mee bezig als toen met Mirthe. Maar ben deze week eigenlijk meer bezig met de uitslag van me evenwichtsonderzoek dan zwangerschapstesten Dus denk dat het daar ook van komt. Hebben jullie al symptomen? Hier de volgende: * af en toe steken in me (.)(.) *ongi gevoel *steken onderbuik *ontzettend honger
Hoihoi, Wij gaan ook voor een 2de! Spannend! Ben 27 maart gestopt met de pil en 30/3 ontr. bloeding gehad.. nu net me eisprong gehad dus spannend! Bij ons eerste duurde het bijna een jaar dus ik hoop dat het nu wel sneller gaat. Ze is onderhand 16 maanden en een mooie leeftijd om voor een 2de te gaan Iedereen Toi toi toi! X