Hoi Iedereen, Ik ben momenteel ongesteld en vanaf volgende week ga ik stoppen met de pil. Wie heeft er zin om mee te kletsen? Ik heb trouwens al een hele tijd een kinderwens, maar dit altijd niet doorgezet vanwege teveel (lijken nu onbelangrijke) dingen. Ik wil er nu gewoon voor gaan. Het komt vast wel goed Je leert roeien met de riemen die je hebt...
Hoi Koppel, Wij gaan ook proberen een kindje te krijgen vanaf januari 2011. Begin januari wordt mijn spiraaltje verwijderd en dan kunnen we er voor gaan! Ben benieuwd, vind het ook wel spannend! Al gestart met foliumzuur?
Aaaah leuk, spannende tijden die eraan gaan komen! Ik ben nu vanaf vorige maand aan de foliumzuur. Ik ben erg benieuwd hoelang het allemaal gaat duren. Ben jij al lang samen met je vriend?
Wij zijn nu 4,5 jaar samen, vorig jaar een 1 gezinswoning gekocht en helemaal klaar voor wat er komen gaat. We hebben geen haast, als het komt komt het . Heb een vast contract dus dat is ook wel prettig. En jij?
Hier nog een stopper! Vrijdag gestopt met anticonceptie. We hebben geen haast en gaan het allemaal wel zien. Toevallig dat jullie ook uit Noord-Holland komen. Gaat het voor jullie ook de eerste worden?
@ KrissyFleur: Aaaah leuk, jullie hebben inderdaad alles al lekker voor mekaar! Ik zelf ben nu 2.5 jaar samen met mijn vriend en wonen met oud en nieuw een jaar samen. Maar goed, mijn vriend en ik willen het allebei zo graag dus waarom wachten.. Ook wij wilden eigenlijk wachten totdat we een huisje hadden gekocht, maar met die woning crisis kan dat nog wel even gaan duren ben ik bang. Daarom.. er zijn altijd wel dingen die niet lopen zoals je wilt en dan kun je ervoor kiezen om het weer uit te stellen of er gewoon voor te gaan. We wonen op een 3 kamer app in amsterdam. Het is niet ideaal, maar als je daarop moet wachten.... Verder heb ik een jaarcontract en werk ik als fin. adm. med. @ Daantje2011: Leuk dat jullie er ook voor gaan straks! Laten we hopen dat 2011 ons jaar gaat worden he! Voor mij gaat het ook de 1e worden. Vindt het reuze spannend. Ik heb zaterdag mijn ongesteldheids bloeding (pil) gehad, dus nog even wachten .
@ Koppel - Dank je wel Ik ben sinds vorige week donderdag ongesteld en ben er nu ongeveer vanaf. Ik vind het super spannend hihi, ik las dat je ook een woning huurt. Wij ook! We wonen sinds november samen in een 3 kamer appartement maar dan in Den Haag!
Nog 1 week dan is mijn spiraaltje eruit! Ben nu ongesteld, dus januari wordt ronde 1! Wauw jeetje geweldig zeg, het komt nu snel dichterbij! Allemaal een fijne jaarwisseling!
@ Susanna: Beginnen we ongeveer tegelijk. Jij hebt nog geen banner he? Volgens de calculator heb ik zaterdag 8 januari mijn ei. Ik zal het zien. Eerste maand naar pil dus ben benieuwd of alles klopt... Haha grappig, Wij inderdaad ook een 3 kamer app. Zou je wel willen kopen? Ik in elk geval wel en was ook de bedoeling om daarop te wachten, maja.... Nu met al die onduidelijkheden omtrent de woningmarkt... Ik heb geen geduld meer haha. Er blijft altijd wel wat komen. @ Krissiefleur: Spannend! Komt zeker dichterbij. Ben heel erg benieuwd. Vind het allemaal wel ontzettend leuk hoor Jij ook een fijn gezond en vruchtbaar 2011 gewenst haha. Dat maar snel raak mag zijn he! Ik duim mee! @ Within: Welkom hier! Ga je in Januari beginnen met foliumzuur of ook echt beginnen met het klussen?
Ja dat is het zeker! Mijn mannetje begon er gisteravond zowaar zelf over. Welk kamertje dan de babykamer moet worden en hoe het er allemaal uit komt te zien . Heerlijk om samen over te praten. Hij vindt het wel allemaal erg spannend en is heel benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen. Nou ik ook! Donderdag is het zo ver, dan gaat het spiraaltje eruit. En dan kan alles gebeuren!
@ Allemaal: Iedereen nog de beste wensen voor 2011 Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden hihi @ Koppel: Ja ik weet niet zo goed wat ik in moet vullen bij hoeveel dagen de cyclus is Voorlopig gaan wij nog niet kopen, nog een jaartje of 3. We hebben nu namelijk echt een heerlijk huis, en veel geld in het opknappen gestopt. We studeren nu allebei nog, maar dit is ons laatste jaar dus daarna gaan we allebei een baan zoeken en dan wachten op een vast contract Mijn man heeft namelijk een 0 uren vast contract, dus daar heb je weinig aan in deze tijd haha. @ Within: Welkom! @ Krissiefeur: Leuk dat je man ook zo meedenkt! Voor hem is het natuurlijk ook spannend.
Ik ga stoppen met de pil, misschien al foliumzuur slikken en dan wachten tot mijn cyclus op gang is Dan gaan we klussen!
@ Krissie: Aaaaah hahahah wat leuk he! Je ventje vind het ook spannend hhahaha . Ik heb gewoon al bijna mijn eisprong volgens de calculator. Denk niet dat het deze maand zal gaan lukken, me vriend voelt zich toch beroerd . Gister toch maar even snel geklust, maar hij voelde zich zoo zwak dat ikzelf erbovenop kon klimmen. Niet echt bevoordelijk voor de zwaartekracht lijkt me hahah en daarna moest ik ook nog eens plassen dus denk dat ik het meeste ben kwijtgeraakt. Trouwens misschien een rare vraag maar als jullie savonds sex hebben he en nu willen jullie zwanger worden, dan douche je niet meteen na de sex of wel?. Normaal doe ik dit wel altijd, maar nu heb ik gisteravond een tampon ingedaan voor het slapen gaan zodat het sperma er niet uitlekt vanacht. of zuigt die tampon dan juist al het sperma op? hahahahaha. Bloos... @susanna: Nee dat vond ik ook maar lastig inderdaad, maar ik heb de eerste dag aangehouden van mijn spotting nadat ik met de pil ben gestopt. Ach anders kijk je deze maand aan en dan plaats je je banner toch! Aaah gelijk heb je! Als je een huur app hebt maar zoveel ruimte om er nog zeker 3 jaar te zitten, moet je dat gewoon doen! Ook niet echt een lekkere tijd om nu te kopen denk.. Wat doe je voor studie? Vind je het niet eng om proberen zwanger te raken terwijl je man een 0 uren contract heeft?
@ Koppel: Ja volgende maand ga ik zeker een banner plaatsen Nee ik maak me daar totaal niet druk om, hij werkt namelijk al 3 jaar daar en heeft elke week genoeg diensten. En ze zijn super blij met hem, maar hij wilt ook geen bepaald aantal uren contract omdat hij alles nu lekker zelf kan plannen. En hij verdiend heel veel dus hij wilt ook niet teveel werken. Hij gaat namelijk ook nog gewoon naar school en doordat we allebei ook nog eens studiefinancering krijgen hebben we een heel goed maandinkomen, en ondertussen ook een hoop spaarcentjes Waar we wel een hoop gebruik van hebben gemaakt met de bruiloft in december haha. Ik studeer voor Ondernemer, nog een jaartje en dan ben ik klaar. En jij, werken jullie beide fulltime? Haha lees nu ineens het middenstuk van je bericht, helaas kan ik ook nog niet veel erover zeggen want mijn vriend is ook ziek. Hij heeft weer last van zijn astma, waarschijnlijk door de verhuizing. We hebben namelijk een hoop verbouwd waardoor veel stof is vrijgekomen. Hij is gister al voor de 4de keer naar de dokter geweest en ze blijven hem maar volstoppen met medicijnen, maar beter word het helaas niet. Dus volgende maand hopelijk meer geluk, maar laat hem eerst maar even beter worden