Ik heb de vorige keer ook ovulatietesten gebruikt. Erg fijn vond ik het zelf... ben nogal een control freak haha en vond het erg prettig om te weten wanneer mijn eisprong was geweest. Daarbij deed ik ook nog tempen... En tja, testen voor NOD deed ik standaard ben niet echt een geduldig typje.... haha
Ik heb voor mijn vorige zwangerschap ook ovutesten gebruikt. Op advies van de huisarts toen. Omdat het bij ons niet zo makkelijk ging. Deze ronde ook maar weer eens begonnen met testen, en mijn ei duidelijk gevonden op 29 april.. Hopelijk heeft het gewerkt.
Lotte spannend!! Blike hihi hier ook een ongeduldig typje. Mag officieel 18 mei testen, maar denk dat ik 14 mei al een vroeg test waag Nu veel witte vloed... als het goed is is mijn ei geweest. Wie herkent dit na de eisprong? Het is nog wel rekbaar zeg maar, maar niet meer doorzichtig zoals woe, do en vr. Zou mijn ei eerder zijn geweest? Pfff die onzekerheid haha! Probeer steeds van alles op te zoeken op internet, maar zit pas op 1 dpo als het goed is dus kan nog niks voelen haha (hoezo ongeduldig!!)
Zo hoe staat het er hier voor! Al meiden zwanger? Als het goed is dan wordt ik vrijdag ongesteld en daarna gaan we aan de klus! heb er zin an!
Whoppie spannend! Hier te vroeg voor een test (helaas haha). Gisterenavond wat buikpijn en opgezette buik. Ben heeel benieuwd wat er daarbinnen allemaal gaande is momenteel.
Nou meiden.. ik meld me hier (al) weer af!! jeemig.. vorige keer 2 jaar bezig geweest en deze keer bij ronde 1 een posi-test!! Hij was nog wel vroeg, maar duidelijk positief! ik ben echt helemaal blij! maar ook wel totaal uit het veld geslagen omdat dit zooo onverwachts was.. Ik hoop dat t bij jullie ook snel lukt!!
Blackbird, gefeliciteerd! Hier nog steeds op mn eisprong aan het wachten. Beetje gek want vorige keer zaten waren de ovu testen telkens rond dag 14 positief en nu nog steeds niet. Test al vanaf dag 10, er is telkens een heeeel licht teststreepje te zien wat vanaf vandaag iets donkerder wordt maar nog lang niet positief. Is dit niet wat laat, kan m toch nog niet gemist hebben???? groetjes Loes
Blackbird gefeliciteerd!! En wat een verschil he,... 2 jaar en 1 maand! Geniet! Hier vandaag een felle steek in mijn buik. Het zou een innesteling kunnen zijn geweest, maar zit nog maar op ongeveer 4 dpo. Heb al gegoogled, het kan wel. Wel steeds een zeurderig gevoel in de buik nog, en wat opgezet. Borsten lijken ook iets gevoeliger, maar goed, we zullen zien! Zat al te denken om op Moederdag (hopelijk positief_ te testen, maar mijn NOD is pas 18 mei ... is dus 6 dagen voor NOD. Wat zouden jullie zoen?? Heb genoeg testen liggen dus wat dat betreft, maar ja het is nog wel vroeg, maar het lijkt me zo speciaal om op Moederdag een posi test in handen te hebben!!
@blackbird: gefeliciteerd! Snel hoor! @Loes: bij mij was mijn ei vorige keer voor de zwangerschap altijd tussen dag 8 en dag 14, je kan m dus wel gemist hebben. Tenzij je ei bij jou nog regelmatiger komt! @Sanne: ik zou denk ik niet zo vroeg testen. De dag wordt er niet gezelliger op als ie negatief is en die kans is natuurlijk heel groot! Juist omdat het zo vroeg is.
Blackbird: Gefeliciteerd!! Loes: Ik heb mijn ei wel eens op dag 30 gehad vorige keer.... zou dus gewoon nog even doortesten als ik jou was! Sanne: Hou je het niet-testen nog wat uit? En ik begon ook standaard op zes dagen van tevoren al te testen... en bij mijn zoontje had ik toen ook al een hééééél licht streepje Hier, aan het wachten op mijn eitje, zit nu op dag zes, Ga denk ik eind van de week maar eens beginnen met ovutesten.
Haha, ik hou het testen voor nu nog wel uit ja Is sowieso nog veeeel ste vroeg. Maar als ik jou post zo lees, dan begint het we te kriebelen haha! Nog 9 dagen tot testen, dus ik wacht nog braaf even. Heeel misschien met moederdag toch een testje wagen. Gedroomd dat ik een posi test had!! Symptomen tot nu * zere buik * felle steek gisteren in de buik (innesteling??) * lage rugpijn / bekkenpijn * tepelhoven lijken groter te worden??
@blackbird: Van harte gefeliciteerd! Wat heerlijk dat het zo vlug raak is deze keer! Geniet er van! Kunnen we trouwens een soort overzichtje van de NOD's invoegen (geen idee hoe en of dat kan, ben niet zo technisch.. haha). Ik weet namelijk steeds niet goed waar iedereen zit qua cyclus! Anyway, hier stevenen we langzaam op de eisprong af, volgens de berekeningen iig, en genieten we volop van elkaar! Ik merk dat ik er op dit moment in de cyclus niet zo vaak aan denk. Dat zal rond de tijd voor NOD wel weer komen, dan denk ik vanalles te voelen (net als vorige maand, ahum)! Ik ben daar trouwens best wel verbaasd over; hoe je lichaam je voor de gek kan houden... Met name het lichte roze verlies in de dagen voor NOD heb ik nog nooit in een cyclus gehad...! Meestal ben ik pats-boem ongesteld.. Ach ja, nu weet ik dat dat dus ook kan zonder zwanger te zijn.. haha! Vrijdag gaan we op vakantie en daar heb ik heel veel zin in! We hebben wifi in het huisje op vakantie dus ik zal mee blijven lezen/schrijven! Succes allemaal! Liefs Mies
Vanmorgen onder de douche iets melk toen ik in mijn borsten kneep. Zo gek ! Heb 6 mnd bv gegeven en tot zl 1 was zeker iets melk gehad als ik erin kneep. Links langer dan rechts, maar nu uit beide tepels een drupje melk? Tot 2x toe. Nog 8 dagen tot testen.... en waarschijnlijk 5 dpo
Spannend! Klinkt goed! @nod's: als iedereen de nod's doorgeeft kan ik er wel een lijstje van maken. Vanavond als ik weer thuis ben..
Hoi meiden, Ik zie dit topic en schrijf graag mee! Ons zoontje is nu 9,5 maand en wij willen ook graag voor een tweede kindje gaan. Morgen moet ik ongesteld worden dus dat laat ik dus nog even gebeuren en daarna gaan we ervoor. Ik vind het wel heel spannend hoor! Het zwanger zijn vind ik geweldig, alleen ff die misselijkheid op t begin is niet fijn. De rest ging prima bij mijn zoontje. Alleen de bevalling.. dat is iets waar ik nu al tegen op kan zien! bleh! Maarja, ik heb de hoop dat een 2e bevalling iets beter/sneller gaat. Ik moet er maar niet teveel mee bezig zijn want anders bouw ik alleen maar spanning op. Ik heb eigenlijk de verwachting dat ik in 1x zwanger raak omdat dat bij mijn zoontje ook zo was..maarja je weet het niet he. Leuk om mee te kletsen! Liefs
NOD 20 mei... Alleen nog steeds geen positieve ovulatietest gehad.... Eergister leek het streepje donkerder te worden, gister weer lichter en vandaag weer donkerder. Maar nog steeds bij lange na niet positief.... Snap het niet helemaal maar ja, testen en klussen gewoon door! groetjes Loes