hoi dames, Ik snap er echt niks meer van... nog steeds geen positieve ovulatietest. Heb nu een paar dagen rond 12 uur en rond 19.00 uur getest. In de middag is er telkens een licht streepje te zien, in de avond niet meer. Vorige keren was ik telkens een tijdklok, steeds op dezelfde momenten. Wat denken jullie, heb ik de piek gemist of moet het nu nog komen? groetjes Loes
Loes sorry heb geen verstand van ovutesten. Veel succes met het vinden van je ei! Hoe is het met de andere dames? Veel mensen zeggen (of denken) je hebt er al 1 rondlopen dus minder spannend, of minder beladen. Dat gevoel heb ik juist niet. Net zo spannend, en de wens voor een 2de kindje is erg groot, dus denk niet "ik heb er al 1" , zeer zeker niet zelfs, als het er bij 1 blijft ben ik natuurlijk nog steeds erg dankbaar maar ook verdrietig omdat de wens voor een 2de zo groot is. Wat vinden jullie?
@sanne: ik heb dat ook niet. Vl wel, die is er minder mee bezig dan bij de eerste. Maar ik heb dat hele ongeduldige ook. Had ik niet verwacht, maar heb dat wel. Ik wil zwanger worden en wel nu! @Loes: ovutesten. Ik denk dat je m gemist hebt. Als je nod al over 7 dagen is, dan is ie toch een week geleden ongeveer geweest, Je moet ook maar een keer per dag testen en iedere dag ongeveer rond hetzelfde tijdstip en niet met ochtendurine. Ik denk dat je m nu gemist hebt...
@ woppie, ik ben begonnen met testen op dag 10. eerste 2x om 19.00 uur savonds (kon niet anders ivm werk) en daarna telkens om 12.00 uur. De laatste paar dagen heb ik 2x per dag getest. Ik denk inderdaad dat ik het deze ronde maar op geef. Ik heb de testen van 123thuistesten. Misschien volgende keer toch maar die van zwanger en kids bestellen, lees daar wel goede dingen over. Hoe is het verder met iedereen?
Die van kv zijn ook prima! Of die van sensitest! Hier prima! Nu ongi en dan gaan we van t weekend beginnen! Hoop dat het de eerste keer lukt. Maar dat zal wel niet..
inderdaad Sanne2011.... Bij mij ook weinig veranderingen. Gisteravond voor de eerste keer een licht streepje op de ovulatietest (vorige dagen in de middag een licht streepje en in de avond niets). Heb wat afscheiding en ben zwaar vermoeid.... Ben benieuwd waar dit naartoe gaat. groetjes Loes
Hier genieten we van de vakantie in Frankrijk! We zijn met de hele familie dus het is soms even zoeken naar momenten om de vruchtbare dagen te benutten ! Volop ontspanning en tijd voor elkaar is wel super! Ik ben benieuwd hoe het zal lopen over 1,5 week al zegt m'n gevoel dat het deze maand (nog) niet raak is. Ik heb ook een poging gedaan om m'n eisprong te ontdekken aan de hand van 'slijm' maar ik werd er niet echt wijzer van, haha! Volgens mij als je het zo om de dag gezellig maakt, zit je toch sowieso wel goed..? Hoe doen jullie dat? Groetjes, Mies
Ja heel rustig hier. @Miesje: wij doen dat ook ja, om de dag gezellig maken, klussen. Vorige keren heeft dat gewerkt. Dus nu maar weer. Vanaf vrijdag gaan wij ook aan de slag, het gezellig maken.. Fijne vakantie!
Hoi dames, Ik lees nog steeds met jullie mee, schrijf alleen niet zo vaak. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik kan vertellen. Ben nog niet zwanger en gebruik geen ovulatietesten. Gefeliciteerd aan de dames die inmiddels zwanger zijn geworden!! Ik schrijf nu wel omdat ik met iets zit. Bij onze dochter was mijn vriend ook erg fanatiek. Hij had zelfs een app op zijn telefoon zodat hij ook wist wanneer ik vruchtbaar was. Erg handig Maar nu heeft hij dat niet en vraagt ook niet eens wanneer ik dat wel ben. En dan moet ik hem dat vertellen. Voor mijn gevoel voelt dit heel erg tegendraads. Hij geeft wel aan dat hij ook voor een tweede wil en in sommige dingen hoor ik hem daar wel over nadenken. Bv hoe we het zouden doe qua slaapkamers. Hebben jullie hier een mening over of wellicht zelf meegemaakt? Groetjes Milou
MIjn vriend is er nu ook minder mee bzig. Hij weet wel wanneer ik vruchtbaar ben, maar dat is omdat het altijd hetzelfde is.. Komt bij ons waarschijnlijk omdat hij nu al zo blij is met onze zoon, dus wil wel heel graag, maar is er minder op gebrand omdat er al een is... Weet natuurlijk niet hoe dat met jouw vriend is, maar de mijne heeft zelf gezegd dat ie er minder op gebrand is dat het meteen raak moet zijn. Ik ben er meer mee bezig...
Milou hier ook een man zonder app. Bij de eerste ook niet gehad, vond vooral het vele s*xen erg fijn haha, dus het kon hem niet lang genoeg duren Eerste ronde raak toen, dus helaas voor hem haha! Ik denk dat wij vrouwen er toch meer mee bezig zijn (althans de meesten van ons) want het gebeurd tenslotte in ons lichaam en wij lijken van alles te voelen. Manlief denkt hier nog steeds dat het snel raak is (ronde 1 of 2 denken we beiden) en hij twijfelt er zelfs niet over dat het niet nog een keer zal lukken. Hij weet mijn vruchtbare dagen door mijn app en dat vertel ik hem. Niet heel romantisch, maar goed Ik ben er zelf erg mee bezig, voel niks dus denk niet dat het raak is. Elke dag s*xen, hebben wij gedaan vanaf de eerste dag na mijn ongesteldheid (9 dagen achter elkaar) en erna 1x niet en 1 dag wel. Nu al even niet meer, hoewel het niet uitmaakt meer haha, maar gewoon voor de fijn zeg maar wordt het wel weer tijd
Hoi dames, Fijn om jullie ervaringen te horen. Bedankt daarvoor! Mijn NOD is tussen volgende week woensdag en vrijdag. Dus gewoon afwachten. Ondertussen genieten we natuurlijk van onze heerlijke meid!! Groetjes Milou
Sorry sanne, ik zie t niet. Maar ben niet zo goed in tuurstreepjes.. Ik hoop voor je dat t wel een streepje is. Nog niet ongesteld dan?
Kon het niet laten om vanmorgen te testen alhoewel er geen signalen voor een zwangerschap zijn. Helaas dan ook een witte test. Nu maar hopen dat de ongi snel komt en dan op naar ronde 2! wie is nu de volgende???
Hier een lichte streep op de kv gister, maar cb gaf niet zwanger aan. Bruinverlies is begonnen en gister iets roze verlies. Vannacht 0,0 dus ga er gewoon vanuit niet zwanger te zijn. zo voel ik me ook niet dus... Balen Loes! Maar geen bloed geeft moed! Heb je last van kwaaltjes?
Hoi dames Ben ik weer eens. Zit nu echt op dat stomme wachtbankje. Merk dat ik wat minder kom kijken ben er al zo mee bezig pff. Vandaag dag 19 Hoe is het met jullie allemaal nog getest ??? Groetjes paula