We gaan proberen voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blackbird, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sanne2011, zie inderdaad dat je flink aan het testen bent!
    Ik heb nergens last van en het gekke was dat ik me afgelopen maand suf getest heb met ovulatietesten en er geen 1 positief was.
    Het is pas de eerste ronde, hopelijk dat ik nu gewoon ongi wordt en het niet te lang gaat duren.

groetjes Loes

2. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ben zwanger!! Whaaah in de eerste ronde!!

3. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    @Sanne2011, Proficiat meid.. Geniet ervan..

4. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Gefeliciteerd Sanne! Fijn dat het al zo snel raak is!

Ik heb vanmorgen ook getest, zat er zo mee in m'n hoofd dat ik er helemaal gek van werd. Uiteraard was ie omowit, wantvik ben nog veel te vroeg om te testen (denk dat NOD vrijdag/zaterdag is). Ga vrijdag nog een keer testen en anders op naar de volgende ronde!

5. Miesje83

Miesje83 Actief lid

11 okt 2011
    260
    112
    43
    Sanne, van harte gefeliciteerd! Wat fijn voor je dat je snel in verwachting bent! Geniet ervan!

6. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Dank jullie wel!!

7. Milouu

Milouu Actief lid

7 dec 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Sanne!! Wat super.

Groetjes Milou

8. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Sanne gefeliciteerd! Wat snel! Je geeft anderen weer hoop! :)

Ik heb gister een posi ovutest gehad, dus we zijn (en waren al) flink aan de klus geslagen. Vandaag maar weer eens testen...

@Loes: geen bloed geeft moed, ik had op nod vorige keer een negatieve zwangerschapstest en twee dagen later wel een positieve in mn handen. Dus het kan nog, ook zonder kwaaltjes..

9. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ whoppie, heb vanmorgen weer getest.... omo wit, zit inmiddels op dag 31! Zou het dan nog steeds kunnen? Heb nog nooit zo een lange cyclus gehad (zie onder banner). Hopen maar dat er snel iets gebeurd, liever ongi dan niks weten.
    JIj klusze!!!!!!!

10. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    mm ik ben geen expert, maar mss een langere cyclus? En dan kan het nog twee kanten op. Je weet wel zeker dat je je ei hebt gehad wanneer je dacht? Want kan zijn dat je cyclus anders is na het stoppen met de pil.... Misschien je ei nog niet gehad, omdat je geen posi ovutesten had..?
    Ik roep maar wat hoor! Weet het ook niet.

11. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    @woppie, heb straks even wat gesnuffeld en las hier op de pagina een vrij duidelijk stuk over stoppen met de pil en je cyclus en dat die inderdaad veel langer kan zijn. Denk dat ik vorige keer gewoon verwend ben door een direct regelmatige cyclus. Ga het dus maar gewoon afwachten!

12. Miesje83

Miesje83 Actief lid

11 okt 2011
    260
    112
    43
    Hoi allemaal!

Hoe gaat het met iedereen? Zijn er al veel op het wachtbankje? Met mijn nod steeds dichterbij geloof ik niet dat het deze maand raak zou zijn. Ik heb wel wat symptomen maar niet in die mate dat ik denk zwanger te zijn... Morgen (3 nod) doe ik een testje, eigenlijk gewoon omdat ik t toch wil zien.. Haha! Erg hè! Herkenbaar?

Xx

13. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Spannend! Ik had bij de zwangerschap ook geen symptomen. Dus het kan. Ik zit inmiddels op het wachtbankje. Ei is gister of vandaag geweest (we gaan het vanaaf nog ff gezellig maken, voor de zekerheid, want weet wel dat het niets meer doet nu, maar goed dan hebben we er alles aan gedaan :)).

Dus nu twee weken wachten.. duurt nu al lang.

14. Miesje83

Miesje83 Actief lid

11 okt 2011
    260
    112
    43
    Hoi dames!

Hoe gaat het met jullie?

@Loes: nog aan het afwachten?
    @whoppie: hoe lukt het met afwachten?
    @de zwangeren onder ons: hoe gaat het?

Hier gaat het goed al neemt de spanning nu toch een klein beetje toe. Ik heb, zoals ik eerder schreef, op 3NOD een test gedaan en die bleef omowit. Toen ik in zwanger was van mijn dochter teste ik op 3NOD al positief. Eigenlijk was ik er daardoor van overtuigd dat ik gewoon ongesteld zou worden.
    Maar.. inmiddels nog geen menstruatie te bekennen. Ik loop wel steeds naar het toilet want ik 'voel het steeds lopen' (iehw!) maar tot nog toe blijkt het best wat wittige afscheiding te zijn. Ik heb ook nauwelijk buikkramp en voel me ook niet knorrig. Wel een licht zeurderig gevoel her en der maar ja..:(
    Uit zelfbescherming, en omdat ik niet het gevoel heb dat ik zwanger ben, reken ik toch maar op een naderende menstruatie. Mocht het morgen nog niet zijn doorgebroken ga ik toch maar eens een test wagen.
    Keep you posted!
    groetjes,
    Mies

15. Miesje83

Miesje83 Actief lid

11 okt 2011
    260
    112
    43
    Hoi allemaal!
    Wat is het rustig hier!
    Vanmorgen hebben we een test gedaan en ik ben zwanger! We zijn 'over the moon' !

Wel hoop ik dat hij morgen donkerder zal zijn want ik vind hem nog vrij licht voor nu 3 dagen overtijd.. Hebben jullie daar ervaringen mee?

groetjes,
    Mies

Bijgevoegde bestanden:

• foto.JPG
      foto.JPG
      Bestandsgrootte:
      29,9 KB
      Weergaven:
      42
  16. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Miesje83, Proficiat meid geniet ervan..

17. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Gefeliciteerd Miesje super!

Tis hier idd rustig ja...

Wachten gaat hier nog wel.. het duurt ook nog wel een week, dus ik wil er niet teveel over nadenken... Moeilijk want doe ik toch! ;)

18. Cindell

Cindell Actief lid

20 okt 2010
    359
    0
    0
    pas afgestudeerd aan avondschool als grafisch vorm
    België, Limburg
    Proficiat sanne en miesje!

Ik ga morgen ook een testje wagen. Voel me niet echt zwange, maar ik ruik zo vreemd. Ik bedoel dat ik sterker ruik. Ik merk dat an het waskot, daar hangt een vreemde geur. Dat ruik ik bij mijn ei en tijdens mijn vorige zwangerschap kon ik daar ook niet in gaan. Zo erg is het niet, maar toch voldoende voor een testje, hoop ik. 4 dagen voor nod morgen. Wie duimt mee??

Xxx

19. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ik duim met je mee!!! Succes!

20. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miesje, Gefeliciteerd!!!!!!!

Ik zit inmiddels toch flink te balen... geen ongi te bekennen en ook niet zwanger. ben toch maar even langs de huisarts gewandeld, assistente gaf aan dat ik het 2 maanden moet aankijken en als er dan niks is moet ik op het spreekuur komen.
    Intussen gewoon vrolijk doorklussen.

Blijf wel de ovutesten gebruiken zodat ik een beetje zicht hou op wat er gebeurd.
    Wel een tegenvaller hoor, vorige keren (na pilstop, mk en borstvoeding) starte het direct op en nu dit :(

De rest die op het wachtbankje zit... ik duim voor jullie!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina