Ik denk een heel licht tuurstreepje te bespeuren. Ik hoop alleen dat het geen wishful thinking is.. Overmorgen nog een testje Bedankt alvast voor het duimen. Loesje, wanneer ben je gestopt met de pil. Bij de eerste kleine, had ik de eerste ronde 96 dagen... Groetjes Cindell
@cindell: klinkt goed. Een tuurstreep is ook een streep. Idd za weer proberen, dan moet ie duidelijker zijn... Spannend!
De bovenste test is van eergisteren, de 2 andere van gisteren. Vandaag niet getest. Morgen nog eentje Het streepje wordt donkerder. Op de foto is dat natuurlijk veel lichter dan int echt. En vooral nog duimen voor de andere dames!
ooh cindell, wat fijn he!!!!! Ik ben ook voorzichtig blij.... niet zwanger maar begin een heeel klein beetje ongi te worden hahahahah. Bijna 2 weken nadat ik het verwacht had. Volgens mij is dit de eerste keer in mn leven dat ik blij ben met een aankomende menstruatie!
Das vervelend, he. Als je cyclus nog niet in orde is. Ik duim voor je, dat je snel je ei vindt en een posi test!
@cindell: gefeliciteerd! @Loes: fijn dat je ongi wordt en succes met zoeken naar je ei. Ik ga vrijdag een testje wagen. Duurt nog heel lang, maar is op nod.
Vrijdag NOD, hmm. Dus is 4 dagen voor nod maandag Heb je symptomen of een gevoel dat het raak is? Ik duim sowieso!
Thnx.. Nou ja symptomen... Je kan overal wat achter zoeken als je hoop hebt he? Maarre erg moe, hongeriger, puistjes, rare dromen... Maar ja wat ik zeg... Hoeft niet veel te zeggen. En weet dat ik eerder kan testen, maar doe ik niet meer. Sinds een vmk. Positief getest op dag voor nod en op nod toch ongi. Dus dan ben je blij en is het verkeerd gegaan... Kan na nod ook nog, maar als ik niet getest had, wist ik niet dat ik zwanger was geweest, omdat ik gewoon op nod ongi werd. Dus vrijdag pas testen...
Bedankt voor jullie felicitaties! De testen worden steeds donkerder dus ik ga er langzaam toch wel echt in geloven! Cindell: Meid, van harte gefeliciteerd! Je testen zien er top uit en ze lopen mooi op, super! Woppie: spannend om te wachten he! Ik ga voor je duimen vrijdag en hopelijk heb je dan een tweede streep! Succes alle andere dames! Hoe gaat het met jullie? Groet!
ooh whoppie, spannend!!!!! Ik ben inmiddels flink ongi, flink buikpijn en de hormonen gieren door mn lijf. Ik flap er dingen uit die bijna op roddelen lijken en voel me dan savonds weer schuldig, ik twijfel aan alles wat ik doe aaaaaargggggg Herkennen jullie dit???
Bedankt miesje, de test van vandaag was weer duidelijker. Inmiddels ook overtijd. Ik ben echt blij! Loes, dat herken ik wel. Dan ga ik de dag erna met de staart tussen mijn benen mijn verontschuldiging aanbieden. Dat ik soms dingen er onbedoeld uitflap. Zeggen ze doodleuk: ik heb niks ongepast gehoord.
Cindell: lekker gevoel is dat hè! Geniet ervan! Loes: ik ben ook echt enkele dagen niet mezelf rondom m'n menstruatie! En onzekerheid over wat ik doe, ken ik ook! Het is echt onrustig wanneer die rode duivels komen! Haha! Sterkte! Whoppie: is de spanning te hanteren? Succes!
Thnx ladies: deze maand helaas niet. Gister op nod echt ongi geworden.... Dus op naar de volgende ronde.