We gaan proberen voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blackbird, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Det84

Det84 Actief lid

29 jun 2011
    368
    0
    0
    Friesland
    Balen! Ik ga deze maand flink voor jullie duimen en hopen dat het ook raak mag zijn!!

2. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Balen Loes en Whoppie! Hopelijk meer succes in deze prachtige zonnige ronde :p Ik doe met jullie mee!

@Det, leukleuk de vertelrondjes idd het leukste om zelf aan iedereen te kunne vertellen. Waarschijnlijk heb je t al verteld maar waarom kom je onder behandeling bij gyn ipv vk?

3. Det84

Det84 Actief lid

29 jun 2011
    368
    0
    0
    Friesland
    Het is echt super leuk om het te vertellen :D

Ik heb van mijzelf al een hele hoge bloeddruk daar zijn ze 3 jaar geleden achter gekomen heb toen paar dagen in het ZH moeten liggen.

In 2011 bleek ik zwanger te zijn alles ging goed tot 28 weken moest ik van een VK naar de Gyn. ivm de bloeddruk ;) even kort te vertellen haha..Maar ze zeiden vorig jaar ook als wij nog een 2de kindje wilden moesten wij eerst naar de Gyn en ik heb er mee gesmokkeld ik wilde dat niet want wat als er geen 2de zou kunnen komen door een reden ben je wel misschien 1 of 2 jaar aan andere medicatie gegaan ik zou dan heel teleurgesteld zijn geweest vandaar op onze eigen manier omdat wij weten dat het tot over de helft van de zwangerschap alles prima gaat! ;)

Mijn zoontje is geboren met 34+5 dagen geboren en was 1560 gram en 40cm.

4. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Vraagje, of ja eigenlijk onzekerheid en balen delen..

Vorige week flink geklust... zo-di-do-za
    zaterdag een positieve ovulatietest.
    Gister was de test alweer lichter, we hebben gisteravond ook nog een kluspoging gedaan maar deze is mislukt (drukke dag, warme slaapkamer, het ging gewoon niet:( Balen dus).
    Vanavond willen we voor de zekerheid nog een poging wagen.

Maken we dan kans of is deze verkeken omdat het gister niet gelukt is.

Hoe gaat het verder met jullie?????

5. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Rustig hier... jammer.

@Loes, sorry voor geen reactie en aan je banner te zien..... balen...

Hier afwachten..

Hoest met de rest?

Deel Deze Pagina