We gaan proberen voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blackbird, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djil

djil Lid

17 apr 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeej

Ik kan meepraten! Want ook wij gaan voor een 2de kindje , ben ook zo benieuwd of ik nu weer ontpillen moet. Toen we voor de eerste stopte met de pil ben ik 5 maand niet opgesteld geweest en toen zwanger .iedereen veel succes en plezier met klussen !!!

Liefs

2. bumpie

bumpie Niet meer actief

Vanmorgen een test gedaan zit nu 5 dagen voor me nod en er is licht een tweede streep te zien. ;) Spannend. Nu wachten of hij donkerder wordt. Me banner staat op zondag nod maar ik ga uit van dinsdag! Duimen jullie mee??

3. Miesje83

Miesje83 Actief lid

11 okt 2011
    260
    112
    43
    Wauw Bumpie, dat zou fantastisch zijn! En volgens mij ziet het er veelbelovend uit wanneer er een lichte tweede streep te zien is! Spannend! Kun je een foto van de test uploaden?
    groetjes,
    mies

4. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Oeh een streep.. ik duim zeker voor je mee

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    spannend bumpie!! foto, foto!! ;)

6. bumpie

bumpie Niet meer actief

ik krijg hem nog niet goed op de foto. Hij is echt nog heel erg licht. Ik ben zelf ook benieuwd al hou ik zelf wel rekening met dat ik nog ongi kan worden. een lichte streep zegt natuurlijk niet alles

7. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0
    Wauw bumpie spannend! Duim voor je! en alvast licht gefeliciteerd ;)

Ik ben ook benieuwd, heb vorige week een onderzoek gehad in het ziekenhuis met o.a. inwendige echo. Toen zei ze dat ze zag dat ik midden in het eisprong ritueel zat. (net geweest of net aankomend.) zelf had ik inderdaad ook rond die tijd mijn ei gerekend dus hebben even goed ons best gedaan. Ben erg benieuwd. Bij de vorige duurde het bijna een jaar.. Dus ben wel heel blij om te weten dat ik "meteen" een ei heb ;).. 27ste is als ik uit ga van 28 dagen (was bij me eerste kindje altijd zo) de dag dat ik ongi zou moeten worden. Dus nog even geduld :)

8. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Wij gaan ook voor een 2e! Ik wilde alleen deze ronde nog even wachten, omdat ik anders misschien net zwanger ben als we op vakantie gaan en als ik net zo moe ben als de vorige keer, is dat niet zo'n pretje. De vorige keer was ik in de 1e ronde (MA) en daarna de 2e ronde na de MA zwanger, dus hoop dat het nu weer zo snel gaat! Merk wel dat ik er minder mee bezig ben dan de vorige keer. Toen wilde ik zo graag, kon echt niet wachten en nu zien we het wel. Maar het blijft heel spannend!

@Bumpie: spannend zeg! Hopelijk heb je snel een duidelijke test!

Hoe oud zijn jullie eerste kindjes eigenlijk? Mijn zoontje is bijna 16 maanden. Vind het wel fijn dat er minimaal 2 jaar tussen zit. Dan weet ik zeker dat hij loopt, scheelt een hoop gesjouw!

Iedereen good luck met zwanger worden!

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Mijn zoontje is nu 19 maanden, duss mocht ik direct in ronde 1 zwanger raken zit er ong 2,5 jaar tussen. Dit vind ik een mooie leeftijd.

De eerste keer was ik na drie maanden zwanger, dit is helaas uitgelopen op een MK, daarna ben ik direct weer zwanger geraakt van mijn zoontje.

10. Tessvdk

Tessvdk Actief lid

20 mrt 2013
    273
    0
    0
    Hallo dames,

Wij zijn ook in januari begonnen voor een 2e, ga nu mijn 4e ronde in. Bij de eerste was het de 4e ronde raak, dus hopelijk nu ook :)

Mijn dochtertje is nu 25 maanden...

11. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Hoi dames

Ook hier voor 2e kindje:D

Eerste ronde dus zeer spannend weer allemaal
    En als ik goed heb 9 mei mijn NOD

Liefs inkie

12. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Wij gaan ook voor een brusje :D zitten nu in de 2de ronde mijn nod is 3 mei.. spannend :D

13. Lindsey1981

Lindsey1981 Actief lid

31 jul 2007
    102
    0
    0
    Nijmegen
    Hoi.
    Ik zou het leuk vinden ook hier mee te schrijven...ook al ben ik er niet zo heel vaak...;)
    Ik heb maandag de laatste pil ingenomen dus ben nou op de menstruatie aan het wachten en dan gaan we voor een 2e!! zo spannend....Onze Jimmy word volgende maand 4 en wilt heeeel graag een broertje of zusje :D
    Bij Jimmy duurde het 2 jaar voordat ik zwanger was, er was PCOS geconstateerd, maar hopelijk gaat het dit keer sneller...
    Allemaal veel succes meiden en hopelijk is het snel raak voor iedereen!

14. bumpie

bumpie Niet meer actief

Mirthe is nu 20 maanden

Ik heb zo erge honger blijf maar eten heb steken in me (.)(.) En steken in mijn onderbuik.

Ik vind het zo spannend of de test duidelijker wordt. Morgen toch nog maar een testje

15. foetsie

foetsie Lid

20 mei 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    @TJ82: Mijn dochter is nu bijna 11 maanden, dus mocht ik meteen zwanger worden zit er zeker 1,5 jaar tussen, wat was voor ons het minimale.

@bumpie: ik had zojuist ook een erg lichte tweede streep! Zo licht dat ik het ook niet op de foto krijg. Ahhh, spannend! Heb ook veel te vroeg getest dus eigenlijk mijn eigen schuld! :)

16. bumpie

bumpie Niet meer actief

@foetsie: spannend. Ik heb ook veel te vroeg getest zit vandaag 4 dagen voor nod

17. bumpie

bumpie Niet meer actief

1366351996NDSC07149.jpg

Op ons fb groepje van de austustus 2011 mama's zeggen ze allemaal zwanger! hij is veel duidelijker dan gister. Alleen ik krijg hem amper op de foto

Ik vind het zo spannend!:D

18. Jcy

Jcy Actief lid

2 okt 2009
    146
    0
    0
    Zie inderdaad een streepje!! Wat spannend!! :)

19. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Bumpie: dat ziet er goed uit hoor! Zie duidelijk een streep (en ik ben echt geen goede tuurder). Spannend!!

@Foetsie: heb jij nog getest? Ben benieuwd bij jou!

@Inkie86, MirandaV en Lindsey1981: leuk dat jullie ook voor een 2e gaan! Spannend! Is alleen lang wachten tot NOD he?!

Hopelijk is het bij iedereen snel raak!

20. Miesje83

Miesje83 Actief lid

11 okt 2011
    260
    112
    43
    aaah Bumpie! Ik zie m ook hoor! Wat een vrolijk streepje ;)! Voorzichtig gefeliciteerd!

En Foetsie al nieuws..?

Deel Deze Pagina