Hey Meiden, leuke topic, wij zijn ook bezig voor een 2e! Wij zijn sinds februari bezig en sinds dien is mn cyclus ook erg veranderd, ben in maart een week overtijd geweest toen opeens mijn menstruatie doorbrak, helaas! Nu moet ik volgende week ongesteld worden dus ben best zenuwachtig wat er gaat gebeuren! Meiden die al zwanger zijn gefeliciteerd en die meiden die nog moeten testen heeeeel veel succes en voor de meiden die nog bezig zijn ook heel veel succes, mag iedereen maar snel zwanger worden!
woow ik ben ff een weekendje niet online en het topic "explodeert" welkom alle nieuwe mama's!! foetsie en bumpie gefeliciteerd! ow super voor jullie allebij! Ik ben zelf nog helemaal niet zo heel erg "ermee bezig" zeg maar.. beetje raar.. ik wil het heel graag maar besef het nog niet helemaal ofzo haha! Ik denk dat het pas echt komt als ik voor de eerste keer weer een NOD heb zeg maar.. dat t echt spannend wordt!
Gezellig weer een aantal meiden erbij.. Welkom foetsie en bumpie gefeliciteerd! Erg leuk geniet ervan meiden..
Hallo allemaal, Ik had al een keer eerder eeb berichtje achtergelaten, alleen nu moet ik het nog bijhouden! Bumpie en Foetsie; gefeliciteerd!! Erg leuk om te lezen. Als het goed is kan ik a.s. vrijdag testen en dat is op de verjaardag van mijn dochter, erg toevallig maar leuk!
Alvast gefeliciteerd met je dochter!! Zou wel heel bijzonder zijn om dan positief te testen! Hoe lang zijn jullie bezig voor een tweede? Heb je het gevoel dat het raak kan zijn?
Wij gaan er ook niet echt "mee bezig" volgende week dinsdag geen pil meer voor mij die blijven mooi in de kast liggen . Van de eerste was ik zomaar zwanger ( januari laatste pil gehad en in mei zwanger) ik wist toen niet wanneer de eiersprong etc kwam maar nu weet ik dat wel dus zal er denk ik wel stiekem ietsje meer mee bezig zijn. En misschien dat de 2de ook snel komt
Nou ik heb gister toch eens een test gedaan.. maar helemaal niks.. Het is ook nog voor NOD daar niet van maar omdat jullie al allemaal voor NOD teste dacht ik.. doe het gewoon.. Maarja.. nu hij wit was zit ik met smart op me ongi te wachte en op naar de volgende ronde .. hihi Bij de eerste duurde het bijna een jaar dus ik hoop dat het deze keer sneller gaat.. we wachten het gewoon weer af
Hey Meiden, hier toevallig iemand die haar eisprong heeft gevoeld en mij een beetje kan vertellen hoe dit aanvoelde? ik had namelijk de 18e vreselijke stekende pijn aan me rechterkant beetje onderin.. het steekte en voelde beetje als menstruatie pijn.. dag daarna was het weer weg.. ik heb samen met mn vriend de dag ervoor en de dag na die buikpijn geklust dus ik hoop zo dat het mn eisprong is geweest en dat het deze maand raak is! Liefs
Voordat ik zwanger werd van mijn dochter voelde ik mijn eisprong af en toe.. Dat voelde idd als steken in mijn buik aan een kant.. Het zou dus een eisprong kunnen zijn. Hopelijk is het ook raak voor je deze maand. Nu even afwachten he..
Voordat ik zwanger werd van mijn dochter voelde ik mijn eisprong af en toe.. Dat voelde idd als steken in mijn buik aan een kant.. Het zou dus een eisprong kunnen zijn. Hopelijk is het ook raak voor je deze maand. Nu even afwachten he.. Bedankt voor je reactie! Ik heb nog nooit mn eisprong gevoeld, of eigenlijk heb er ook nooit zo op gelet, maar afegelopen donderdag viel het me inene op dat ik last had rechts onderin.. en vrijdag was dat weer helemaal weg dus was benieuwd of er meiden waren die het herkende! Volgende week is mijn NOD dus ben benieuwd, ben heel zenuwachtig maar probeer me er niet op te focussen haha!
Jennybenny, geen ervaring mee, sorry. Hier vorige maand 1x onveilig gevreeën. Nou ja,... een paar keer penetratie zonder condoom, maar geen voorvocht (voelt manlief altijd) en niet klaargekomen in mij. Voel me ook absoluut niet zwanger, maar .... heb op dag 28 iets bloedverlies gekregen, eerst iets oud en erna iets roze/rood maar meer niet. Nu dag 2 ongesteldheid (als je het al zo kunt noemen) maar vrijwel niets... beetje roze. Zou het zo kunnen zijn dat ik toch zwanger ben? Voel niets raars, test was afgelopen week negatief (had langere cyclus) dus snap er even niets van. Iemand tips??
Wat een volk hier. En wat een mooie resultaten! Proficiat bumpie en foetsie. Zou het helpen om tussen de vruchtbare mensen te vertoeven? Sanne, misschien nog een testje wagen? Sommige vrouwen tekenen niet zo snel aan op de testen.
Ja inderdaad sanne, sommige vrouwen testen al heel vroeg positief en sommige heel laat.. verschild per vrouw! Heel veel Succes in ieder geval!
@Sanne, dank je. Wij zitten nu in onze eerste ronde, dus weer erg spannend. Bij onze dochter was het in ronde 9 definitief raak, ronde 8 was een vmk. Als ik jou was zou ik ook een test doen voor de zekerheid! Ben benieuwd...
hoi meiden, ik sluit me hier ook aan, ben nu bezig met de laatste strip om dan weer te gaan proberen. slik nu dus ook foliumzuur, maar krijg veel klachten die ik ook had toen ik zwanger was van mijn zoontje. hoofdpijn, misselijk, geurtjes ruiken die ik anders niet ruik, buikpijn, de katten moeten ineens steeds tegen mij aan liggen. al 2 testen gedaan maar zijn niet positief.