We gaan proberen voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blackbird, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milouu

Milouu Actief lid

7 dec 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Hier ook ongesteld geworden. Zou ook te mooi om waar te zijn, gelijk de 1ste ronde...

Gisteren de verjaardag gevierd van mijn dochter en ze is goed verwend! Vanochtend uitgeslapen tot half 9, heerlijk.

Ik heb ook een vraag aan jullie. Ik ben namelijk in discussie met mijn vriend over de box. Erin of eruit??

Iedereen succes met klussen!!

2. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Milouu wat balen ook al was het de eerste ronde, ergens heb je toch wel hoop (en 15% kans) dat het raak was...

Hier kon zoonlief altijd uren in de box spelen. Som 2 of 3x een uur per dag. Fijn voor hem en voor ons. In februari ging hij los lopen en vond hij de box niet meer leuk, wat logisch is natuurlijk, want lopen geeft veel meer vrijheid ;)

Maart hebben we de box eruit gedaan. Als wij even iets moeten doen gaat zoonlief in zijn (houten) kinderstoel of we nemen hem mee (wc, keuken om drinken te pakken of broodje te smeren). Met 19-20 mnd hebben we de box dus de deur uit gedaan. Hoe oud is jullie kindje?

3. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Hier vanaf morgen vruchtbare dagen zegt de app. We hebben het vanmorgen al even gezellig gemaakt ;)

Maar... het stomme is dat me ineens weer onzeker ga voelen!! Weet al jaren dat ik 2 kindjes zou willen, en we hebben echt toegeleefd naar dit moment, en nu vanmorgen ineens bekruipen me allemaal gedachtes!! Zoals redden we het wel, hoe doen we het met oppas (nu kdv en opas en omas) etc etc.

Terwijl ik diep van binnen weet dat het wel goed komt. Sm heeft aangegeven 2 kindjes geen probleem te vinden en mijn moeder gaf ook aan dat er wel weer een oplossing voor te vinden is.

Hebben jullie dat ook?? Of zeg ik nu iets stoms??

Officieel eisprong rond 4 mei, maar.... dag 1 was iets bruin echt heeeeeel minimaal, dus als ik een dag later reken heb ik 5 mei mijn eisprong volgens de app. Ach ja... vanaf nu elke dag maar gezellig maken tot +/- 7 mei, dan hebben we in elk geval onze best gedaan haha!

Heel stom maar voel steeds "gezeur" in mijn onderbuik en liezen. Weet dat het onmogelijk al iets kan zijn haha, maar toch stom hoe je dan ineens van alles op gaat merken.

Hoe is het met iedereen??

4. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @sanne: wij doen het powerslimdieet, dat is met producten van hun en als je 80% van je streefgewicht bent afgevallen komt er steeds meer aan koolhydraten bij. Nu twee weken bezig en morgen weer wegen, eerste week 2,8 kilo afgevallen. Ik ben in zwangerschap maar 4 kilo aangekomen en die waren er de eerste dag ook af. Daarna nog zeven kilo kwijt, maar daar bleef ik hangen. Dus ff een boost geven met afvallen en dan weer opletten.
    Als ik zwanger ben stop ik ermee. Mss af en toe een product van hun, maar als het goed is zit ik dan al in de fase waarin meer koolhydraten gegeten mogen worden. Dus verandert er niet zoveel.

@twijfels: ja ik wil ook echt heel graag, maar als het allemaal lukt en ik wordt in mei zwanger, dan is onze zoon pas 14 maanden als de baby komt. Nu is hij een dag op kdv, een dag bij zusje en een dag bij moeder en kan me voorstellen dat t dan wat lastiger wordt (mijn zusje heeft er een van drie, die dan bijna naar school gaat, dus dat is veel heen en weer gesjouw). Dus heb dat ook hoor, maar we gaan er tegen die tijd gewoon over praten en dan zien we wel. Anders meer kdv of meer ouderschapsverlof. Is vast wel een oplossing voor. Wil me er ook niet te druk over maken.

Hier nod op 10 mei, maar deze maand is een oefenmaand. Volgende eisprong (23, 24 mei) gaan we ervoor. Ben benieuwd.

@Milou: altijd een teleurstelling om ongesteld te worden als je bezig bent.

5. Milouu

Milouu Actief lid

7 dec 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sanne, onze dochter is nu 1 haha... maar ze wil nu al bijna niet meer in de box. Ze loopt rond de tafel en staat en zit weer iedere minuut... en dan is de box te klein. Het enige moment wanneer we hem gebruiken is ᷰᷱs ochtends want dan krijgt ze haar fles liggend... nou dat kan ook in het wippertje.

Vervelend voor je dat je denkt dat je het niet zou gaan redden rondom oppas etc. Ik zou zeggen, probeer het los te laten, maar voor mij is dat makkelijker gezegd dan voor jou gedaan, helaas.

Whoppie en Sanne; wij lopen ongeveer gelijk met onze ei. De mijne is rond 7/8 mei! Leuk en spannend!!

6. Milouu

Milouu Actief lid

7 dec 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeps Whoppie, niet helemaal goed gelezen. Je NOD is op 10 mei... niet je ei, spannend!!

7. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na even zoeken heb ik dit onderwerp weer gevonden! Wij gaan vanavond beginnen met de eerste 'klusronde"... Vanmiddag de kamer even gezellig maken hihi. Mijn vruchtbare dagen zijn waarschijnlijk vanaf as vrijdag. Ben benieuwd!!!!

Wie zit er ongeveer gelijk met mij?

Groetjes en alvast iedereen een leuke koninginnennacht/dag toegewenst!

8. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

heb er geen geheim van gemaakt dat we graag voor een tweede willen gaan, maar bazuin het ook niet rond.

de vorige keer hebben we het geheim gehouden en op het moment dat ik zwanger was hebben het verteld aan (schoon) ouders en broers+ aanhang.
    na een 9 weken moesten we het alsnog vertellen omdat ik een dreigende miskraam had.
    nu hebben we iets van als ik zwanger ben we het bekend gaan maken.

9. robijntje1982

wij hebben voor dat onze zoon 1 was al de box eruit gedaan, hij wilde er nooit in.

dit keer willen we box er later in zetten, in het begin ligt de kleine denk ik toch eerst in de wandelwagen.

10. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @box: aangezien Lennox nog maar 4 maande is, gebruiken we de box hier nog elke dag! Dus ws blijft ie gewoon lekker staan.Tenzij het echt niet wil lukken allemaal!

11. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Oh had dit onderwerp even uit het oog verloren..
    Hier alles goed.. Het ziet ernaaruit dat ik misschien zwanger ben.. gister op 9dpo in de avond een test gedaan en een heeeeeeeel licht streepje vanmorgen was die al iets duidelijker..
    Maar wil woensdag weer testen om echt blij te zijn nu ben k nog beetje onzeker en bang..

12. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Robijntje, ja daar heb je ook helemaal gelijk in. Hier ook al met 5 weken verteld de eerste keer. Stonden er heel onbevangen in. Nog steeds hoor, wants gelukkig geen erge dingen meegemaakt. Maar nu we ons mannetje hebben ben je je er des te meer van bewust dat het ook mis kan gaan. Nou ja, we gaan van het beste uit.

Twijfels, zijn vrijwel weg haha! Gek hé dat je je er de ene dag wel druk om kan maken en de andere niet. Gisteren was de eerste keer onveilig, vanmiddag de tweede keer :) Ben zooo benieuwd, haha!

Miranda, ik had je al gezien op het test topic, maar wat fijn voor jullie! Hopelijk morgen of woensdag (als je je in kunt houden hihi) een mooie oplopende test. En anders een db digital met indicator doen woensdag?

Succes allemaal deze ronde!! En dat we allemaal maar flink aan de klus mogen hihi! Mijn vruchtbare dagen zijn vandaag ingegaan. Spannend hoor, ei rond dit weekend waarschijnlijk....

13. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @sanne: succes met klussen dan! Leuk hoor, mijn ei is net geweest, maar vanaf volgende maand voor het echie dus dan gaan we klussen.

@miranda: had bij nodtopic al gezien, maar zo druk. Ik lees alleen mee. Voorzichtig gefeliciteerd!

@vertellen: eerste keer aan ons gezin verteld na 4 weken (was met kerst dus leuk kado). Helaas mk bij 8 weken. Bij Lennox verteld aan gezin bij 4 weken, aan de rest bij 9 weken, na de eerste echo en op mijn 30e verjaardag!
    Aan gezin ws wel weer vertellen na eerste test, maar nog niet dat we bezig zijn.

14. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Whoppie: haha ja echt leuk!! Vind het best spannend en lijk al dingen te voelen (wat niet kan) haha! Rommelende buik, soms steekjes haha, maar ja ei pas volgende week, dus wie weet wat mijn buik allemaal aan het voorbereiden is.

Pfff hier steeds vaker de vraag : wanneer gaan jullie voor een tweede? Bijna elke week wel een keer. Of als je iets vreemd vindt ruiken : ben je zwanger??

Net ook de vraag of ik nog een nieuwtje had, haha! Nope.... nog niet :p

Vind het echt spannend omdat de vorige keer het in 1x raak was... ben zoooo benieuwd :D

15. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ik hoop t voor je! dan heb je over een paar weken een positieve test! :)

16. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Whoppie dank je :D Vanmorgen wat rekbaar slijm (sorry hoor) maar mijn ei komt pas komend weekend? Gister en eergister wel gezellig gemaakt, dus vandaag ook nog maar even. Het slijm gaat vooraf je ei toch? Kan het niet wat resten van man zijn geweest van gisteren? Of lost dat op en komt dat niet een dag erna er weer uit?

Hoop op vruchtbaar slijm haha!

Fijne K-dag allemaal!

17. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Dat zouden wat restjes kunnen zijn ja... Hier loopt ook meestal wel wat uit.. (sorry voor het plastische antwoord). Slijm ook wel paar dagen van tevoren volgens mij, mss een iets vroeger ei anders?

18. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb me vandaag in kunnen houden om niet te testen ga morgen testen heb nog een kv test en nog een cb plus maar die doe ik dan vrijdag en dan geloof ik t wel haha :)

19. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Het kan nog van je man zijn inderdaad maar meestal komt t slijm paar dagen voor je ei heb ik gelezen dus dat zou t ook kunnen zijn.. Heb daar niet zoveel ervaring mee want ik let daar eigenlijk nooit zo op.,
    Hopelijk over paar weken een mooie positieve test:D

20. robijntje1982

pfff kort berichtje vanaf hier: flink bloed met slierten dus niet(meer) zwanger:(

Deel Deze Pagina