Ik zit een beetje rond te kijken vandaag naar wat er allemaal is qua internet en televisie. Maar ben door de bomen het bos een beetje kwijt. Mijn huidige abbo weet ik niet precies. (Dat heeft ex-man ooit afgesloten en heb ik overgenomen omdat ik geen zin had erover na te denken.) Ik heb televisie (analoog) en internet. Verder een Netflix abbo van 12 euro per maand. Tv vind ik eigenijk niet meer nodig. Ik kijk alles nu via mn Apple TV. Netflix wil ik houden. Maar het lijkt wel alsof tv + internet goedkoper is als internet zonder tv? Hoe ziet jullie pakket er uit en wat heb je daarvoor? En merk je veel verschil qua internet snelheid?
Wi hebben ziggo omdat dit de enige provider is waar we zonder storing kunnen kijken. Tv internet en bellen voot 60 euro
KPN omdat dit de enigste is waar wij geen storingen bij hebben. 3 in 1 Extra hoge internet snelheid, interactieve tv via glasvezel. 52,50 betalen wij momenteel Gaan terug qua internet snelheid omdat m'n man momenteel al ruim een jaar niet meer gamed, gaan 47,50 betalen
Ik ben laatst overgestapt naar online Basis pakket met wat extra zenders onbeperkt bellen en internet voor 60 Ben er nog niet heel tevreden over levering duurde langer dan gepland vervolgens alles aangesloten en duurde het nog een dag, geen fijne videotheek en terugkijken kost extra... Geen positieve feedback hier ...
ziggo alles in 1 dus bellen, tv en internet. bellen gebruiken we niet maar telefoon eraf halen scheelde maar 1 euro per maand dus maar zo gelaten. heb een paar keer naar iets moeten bellen waar zeer lange wachttijden voor staan dus toen de telefoon er maar weer ingeplugt. die 1 euro per maand was goedkoper dan die telefoontjes met mn mobiel doen oh en netflix voor 9,99 euro.
Wij hebben ziggo all in 1 pakket voor 60 per maand. Ik vind het best duur maar wil niet overstappen. In 4 jaar tijd hebben we maar 1x een storing gehad en als er een probleem is worden we ook altijd heel netjes geholpen. Wij kijken juist meer tv dan Netflix etc. ik vind daar juist niks aan. Ik kan opnemen en pauzeren, en allemaal apps bekijken. Dus ik vind het prima zo.
Hier ook ziggo. Sinds kort ook horizon box, ideaal met opnemen en pauzeren en terug kijken. Ook nog ongeveer demand kijken. Hier in al die jaren ook storingen die makkelijk op 1 hand te tellen zijn.
Ik werk daar... mocht je vragen hebben of problemen laat het mij weten dan kan ik je eventueel helpen.
We hebben apple tv, geen telefoonabo of tv abo en internet is Ziggo zakelijk van 54 euro of zo iets per maand. Kwaliteit van internet moet voor on feilloos zijn, daarom.
Wij hebben kpn glasvezel alles in 1 pakket voor 75 per maand. Helaas valt het internet redelijk vaak uit, dus ben wat dat betreft niet tevreden. Daarnaast hebben wij hier alleen glasvezel en geen 'gewone' kabel dus zijn wat dat betreft sowieso al duurder uit...
Wij hebben ziggo alles in 1 en het snelste internet abonnement geloof ik. En zo'n horizon box van ziggo met on demand. We hebben een extra zender pakket, zodat we de extra kinderzenders hebben. We hebben Netflix maar gebruik het niet zo vaak. We kijken alles met kodi.
Alles in 1 pakket van telfort, iets van 42 euro en krijgen maandelijks 5 euro korting omdat er ook een mobiel abonnement van telfort afgesloten is. Bellen doen wij eigenlijk nooit, maar een abonnement met alleen tv en internet was duurder. Netflix hebben wij niet, omdat er voor ons niet veel interessants op staat.
Wij hebben een alles in een pakket bij Ziggo. Wegens werk hebben wij een goede internetverbinding nodig en Ziggo heeft echt nauwelijks storing. Maar ik baal wel van die pakketten, want wij maken totaal geen gebruik van tv en telefonie.
Wij hebben ook Ziggo maar telefonie is niet verplicht toch, wij hebben dat in ieder geval niet. Betalen 44,45 euro per maand.