Oh oh oh.... wat zijn mijn hormonen hardnekkig! Komt mn verhaal.... Ik heb een tijdje geschreven onder de naam Stopcontact. Waren afgelopen december/januari 14 mnd bezig voor een brusje. Ongesteld geworden en toen was ik er he-le-maal klaar mee. We hebben toen besloten om te stoppen, te genieten van ons zoontje én ik wilde solliciteren naar een opleidingsplek. Maar nadat het inscannen van mijn diploma's verkeerd ging kwam het er steeds niet van.... EN ik begon weer te twijffelen. Ik durfde mn vriend niet eens te zeggen dat ik van gedachten was veranderd. Want tja, wat begrijpt hij nou van vrouwen? Gisteren kwam het hoge woord eruit: Ik wil wel graag een brusje!! Ondanks we niet weten of het nog gaat lukken, ik heb een Niche in mijn baarmoeder, gaan we het toch proberen! Zonder verdere onderzoeken en of behandelingen dat wel. We proberen het iig. Dus.... in Mei geen spiraaltje maar hopelijk beter nieuws dit jaar Fingers crossed!!!!
Hei meis, maar jou ken ik zeker nog wel en miste je ook al hier. Ik wens je heel veel succes en hopelijk lukt het ondanks alles toch snel bij jullie!!! Ik duim voor je!!
Hee meid, Wat super dat je er weer voor gaat. Ik hoop dat je nu meer geluk krijgt, want dat heb je wel verdiend... Succes
Thanx lady's! Poeh Esther15.... nog steeds niets bij jullie? We lopen gelijk, ik zit nu ook op dag 5. Zo, nu ff een bakkie koffie en dan naar ballet!
Hey meis welkom terug! Ik herken je naam nog wel volgens mij van een tijdje terug Ik duim voor je dat alles goed mag verlopen en jullie nog een wondertje mogen verwachten!