Hoi dames, Normaal begin ik op 8dpo lichtjes te vloeien, en 10dpo word ik echt ongesteld. Vandaag 9dpo en nog niets te bekennen. Ik slik sinds deze maand etos zwanger worden. (al eens eerder geslikt, toen meteen raak.. helaas miskraam). Toen was mijn lf gewoon 14 dagen en geen lichtbloedverlies van te voren, had pas 16dpo getest en een licht streepje. Ik vraag me het volgende af; Zouden de pillen mijn lf kunnen verlengen? Of in ieder geval zorgen dat ik niet van te voren lichtverlies heb? Mijn testje van vanmorgen was negatief (one step dipstick)
Die pillen bevatten geen progesteron, dus bewust je LF verlengen kunnen ze niet volgens mij. Wel zit er een kruid in wat je cyclus kan helpen reguleren. Dit heeft vooral zin als je onregelmatige cyclussen hebt. Ik heb ooit met mijn standaard cyclus van 28 dagen twee maanden de Etos Zwanger Worden joekels geslikt. Had toen opeens cyclussen van 34 dagen. Mijn eisprong vond door die pillen veel later plaats. Ben er toen ook mee gestopt. Maar wie weet is je LF wel langer doordat je zeer pril zwanger bent en dat je dus nog te vroeg test....Hoop het voor je!
Hi, ik heb inderdaad gezien dat de cyclus langer kan worden als je een korte / regelmatige cyclus hebt. Ik heb een cyclus waar je geen peil op kunt trekken, dus vandaar dat ik ze deze cyclus slik. Hopelijk wordt mijn cyclus juist korter! Misschien inderdaad een vroeg testje doen just to be sure.
Vreemd dat jou cyclus langer werd Ik hoop dat ik inderdaad zeer pril zwanger ben! maar denk het niet helaas... ik heb wel de volgende symptomen; Af en toe misselijk (net als vorige maand) Hier en daar steekjes in lies (af en toe felle, soms ook drukkend), schaambeen en onderbuik en zelfs rug (vaker gehad), zoals nu op 1 bepaald punt drukt het heel erg. vooral 's avonds honger (ook vaker gehad) Heb 2 dagen gehad dat ik vaker moest plassen, nu niet meer. Sinds gister meer drinken en gister avond hele droge mond (vorige maand ook) Paar dagen last van winderigheid (ook vorige maand gehad) Snel honger maar zit snel vol (had ik toen ik zwanger was trouwens)! Vandaag liep afscheiding er gewoon uit (vorige maand ook) Op 6 dpo had ik buikpijn, heel opgeblazen en voelde me niet lekker. diarree paar dagen gehad. sorry het staat er heel slordig, heb een beetje haast dus heb het er ff snel neer gezet van wat ik me zo kan herinneren. Ik zal straks reageren op mijn mobiel! Ik hou er op dat ik niet zwanger ben. Mocht ik morgen nog niet ongesteld zijn dan doe ik dinsdag een testje, maar zo ver zal het wel niet komen.
Leen nog bedankt voor je reactie! Hoop dat je cyclus korter word Ik wacht het af.. zit zo snel vol terwijl ik wel zin in eten heb haha. Wacht het morgen even af.. af en toe denk ik ja nou breekt het door.. maar tot nu toe nog niks... Als mijn temp morgen verder omlaag gaat dan is het op naar de volgende ronde...